Jump to content
Вержиния

Смяна на крушка на къси светлини

Recommended Posts

Здравейте,

Предварително се извинявам, но точно моя проблем сякаш не го срещнах измежду темите.

Вчера изгоря крушката на дясната къса. От 3 месеца имам автомобила и почти нищо все още не знам за него, чета си ръководството полека -лека, но това откъм чисто потребителската част.
Имала съм Голф 5 и сама съм си сменяла крушките, но на това чудо ми се уплаши окото. Та въпросът ми е може ли самоинициативно да се смени крушка или е по-добре да я прави електричар?

Наясно съм с цените на качествените крушки, както и с марките.

Електричарят днес ме поуплаши като ми каза, че може да се наложи или броня или ABS да се разкача.

Благодаря предварително

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята съм сменял без никакъв проблем (Н4) - 1,7 бензин. Възможно е за някои модификации, с други мотори, да е различно 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, забравих да спомена, че съм дизеловия вариант 2.2. Явно ще е доста различна смяната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6.02.2023 г. at 17:26, Вержиния написа:

 

Електричарят днес ме поуплаши като ми каза, че може да се наложи или броня или ABS да се разкача.

Благодаря предварително

Не съм много сигурен ама май се сваляше и и ииии подрамата и двигателя заедно със скоростите да има место ако някой ги сменя с гипс и боксьорки ръкавици:afro: :worthy:евала на електричарчето. За първи път чувам за такава Хонда.  Аз бих избягвал такъв "майстор на тока". А иначе в задната част на фара има едно капаче, отвива се при съответната светлина, откача се телта от ушичките-прорезите, освобождава се крушката и внимателно се издърпва назад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втора седмица не можем да намерим проблема с фара.

Сменихме крушка, сменихме баласт - няма оправия. 

Включвам къси, всичко 6, тръгвам, в движение примигва и угасва. Изгасям, включвам пак, примигва и светва, след 1-2 мин пак изгасва.

Та утре продължаваме с одисеята. Дотогава, да живее туризмът.

Кой ли ще разгадае великата мистерия около фара?:wacko:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По описание е с ксенон колата.  Та този ксенон е от 3 компонента - крушка, запалка и баласт. Баласт-а е под фара и без сваляне на бронята не се сменя. Почти винаги проблема е в запалката, която е в едно с "фасунката".

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.02.2023 г. at 22:51, jijane написа:

По описание е с ксенон колата.  Та този ксенон е от 3 компонента - крушка, запалка и баласт. Баласт-а е под фара и без сваляне на бронята не се сменя. Почти винаги проблема е в запалката, която е в едно с "фасунката".

С извинение за закъснелия отговор,  колега, точно запалката се оказа. Само не знам защо първия майстор изобщо не го отчете, а на втория му трябваше супер малко време да го разбере, като отчетем факта, че и двамата досега не бяха попадали на фр-в, всички по телефона им се чува cr-v:D. Много благодаря за отговора, бъдете здрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...