Jump to content
Sign in to follow this  
emilpld

Дърпа надясно

Recommended Posts

Здравейте,Акорд 7 2.2 фейслифт.Дърпа ми надясно.Ходих на стенд стана по-зле,отидох на друго място на стенд казаха ми крив десен шенкел.Смених го минах пак стенд човека каза че шенкела който съм сложил  си е наред вече,след стенда колата пак продължава да дърпа надясно.Сменях за проба лява и дясна гума ,размених предните със задните пак същата работа.Цялото окачване ми е здраво с изключение на две неща които забелязах отзад в ляво колата е по-ниска със един см. спрямо отзад в дясно и предните тампони на долните носачи са напукани.Карам със 17 ски казаха ми че ако сложа 16 ски щяло да спре да дърпа но ме съмнява това.Имам и CR-V 2 ра генерация и при него си го има много леко но това вече си е от наклона на пътя.При акорда като пусна волана на магистралата да повърви малко сменя лентата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много неща може да са. Само като пуснеш волана ли дърпа? При натискане на спирачките дърпа ли ня дясно? Ако си сигурен, че не е от спирачки, гуми или кьопаво направен стенд, може да от износени части по кормилната уредба. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

При натисната спирачка не дърпа.Утре ще съм на магистралата пак и ще пробвам като държа прав волана дали тръгва на някъде на това не обърнах внимание,като го пусна върви много малко направо и  тръгва по-силно изразено надясно.А по кормилната уредба кое може да е проблема?

Edited by Honda_Z
Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сходимост..., разкрачена?

Разстояние м/у предно/задно колело от двете страни?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като начало ти трябва човек който разбира от тези стендове. Общо взето вече всеки гараж има стенд за реглаж но човекът който прави реглажа е по-важен от самата машина. Едно време ( даже до-скоро ) имаше хора които ги правеха с въженца тези реглажи и беше идеално всичко, няма 3D, 5D и тн.. Върви някъде, където им се занимава и да ти прегледат по-обстойно колата. Така можеш да сменяш части постоянно. За да сменяш шенкел, колата е имала удар. Ти сигурен ли си, че проблема е в ходовата част а не роговете да кажем? Как износва гумите? От кога е така? Не си дал много пълно инфо :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

От скоро е имам така е купих,няма регистриран удар проверил съм и историята.Англичанка е и там по номера си плащам и ми излиза цялата регистрирана информация за автомобила.Като и сменях фаровете е разглобих и нямаше следи от удар.Вероятно е минато през някой по-сериозна дупка.Помня преди години влезнах в една голяма дупка и след това автомобила започна да ми дърпа пак надясно но така стана че го продадох и не стигнах до това да го оправям.Иначе съм от Пловдив но незнам  на кой стендаджия да се доверя вече.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Публикувай данните от измерването (разпечатка от протокола), да видим какво се случва. Преден и заден мост ли са измерени?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да после като съм в къщи ще ги снимам.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Шенкел от дупка е много трудно да кривне. Това е много здраво желязо, не е като някой носач или биалетка. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето данните от стенда едното е  преди да сменя шенкела другото е след това.Сега пробвах  като държа изправен волана пак тръгва надясно също като натисна спирачката ми бута волана надясно.

IMG_20230205_212616.jpg

IMG_20230205_212549.jpg

Edited by emilpld

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

Шенкел се криви само от удар. Дано е само това и колата се оправи но почти сигурно е и изкривено и стъблото на амортисьора от същата страна.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 5.02.2023 г. at 18:32, emilpld написа:

От скоро е имам така е купих,няма регистриран удар проверил съм и историята.Англичанка е и там по номера си плащам и ми излиза цялата регистрирана информация за автомобила.Като и сменях фаровете е разглобих и нямаше следи от удар.Вероятно е минато през някой по-сериозна дупка.Помня преди години влезнах в една голяма дупка и след това автомобила започна да ми дърпа пак надясно но така стана че го продадох и не стигнах до това да го оправям.Иначе съм от Пловдив но незнам  на кой стендаджия да се доверя вече.

Щом си от Пловдив, отиди при Евгени. Пиши ми на лично за координати. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pascualle

Ако имаш предвид Евгени от стенда до училище Христо Ботев, отдавна го няма. Замина за  Германия.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз имах същите симптоми миналата пролет. Тъкмо беше време да сменям гумите с летни, та реших да пробвам с тях и ако продължава да дърпа, да ходя на стенд. Ми дърпаше си, ама стенда каза: сичко е шеС, карай и си свиркай.:huh: Работата ми е свързана с подобен тип проблеми, където по някой път чакаш да се дочупи и само си казва, или почваш да сменяш компоненти, докато изчезне проблема. Второто разбира се не е о.к. Та реших да потърпя още малко. Юни се случи да съм при един приятел - тъкмо като си освобождаваше подемника и се възползвах да прегледаме окачването.  Не намерихме нищо драстично. Само леки съмнения за десния шарнир и то породени от размишления, свързани с дърпането при натискане на спирачка. Края на Август месец я качихме пак на подемника, да проверим всичко, а и бях планувал дълго пътуване из страната. И да си призная, вече имах и друг симптом - при каране през коловози с висока скорост (пътя Плевен-Русе-Търново), колата ми се лашкаше и "обирах" с волана. Тоя път си му личеше. Пак не драстично, но "щангата" намери разлика.   Шарнир Лемфьордер на година и половина, отиде в кошчето. Явно съм уцелил кьоравото, щото марката си е сериозна ама...

Дълго се получи, но така става ясно, защо съвета ми е да потърпиш още малко. Или почваш наред:) 

Успех!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей,

имам същата кола и имах същия проблем. Миналото лято смених предните тампони на носачите(бяха се нацепили) и един ляв долен шарнир отпред.  След това стенд. Оттогава колата си върви направо.

Шарнир Blueprint 80лв

Тампони Meyle по 40 лв бр

Труд 150, защото било голям зор да се извадят, рязане разправии, било отнело много време. Но съм доволен в крайна сметка.

Поздрави!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мда,смяната на шарнира е много гадна работа! :dry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 21.02.2023 г. at 0:09, Blitzkriegzz написа:

Тампони Meyle по 40 лв бр

Малко извън темата но ако може да попитам за тампоните на носачите, че и моите са нацепени и предстои смяна. Като си правих рейката ми казаха, че са нацепени и е хубаво да се сменят. Но ми казаха, че само оригинални. С всякакви други марки на ставало както трябва. Та с тези които си сложил - всичко точно ли е?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има доста теми по чуждите форуми за дърпане надясно при акорд 7 и за жалост универсално решение няма.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 23.02.2023 г. at 14:23, Г.Писаров написа:

Като си правих рейката ми казаха, че са нацепени и е хубаво да се сменят.

Хубаво,но не непременно и задължаващо!

Карам с такива от поне 3г.и най вероятно ще трябва да помисля и аз по въпроса.

45лв.ми дадоха цена за оригинален,даже два пъти питах за цената.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@JHM и аз не бързам със смяната. В сервиза, в който си обслужвам колата ми казаха да не бързам. Само са нацепени не и скъсани. Сега ги следим два пъти в годината. 

А ако е такава цената на оригиналните, не знам колко на брой тампона са, мисля да взема оригинални и да приключвам с тях :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/23/2023 at 2:23 PM, Г.Писаров said:

Малко извън темата но ако може да попитам за тампоните на носачите, че и моите са нацепени и предстои смяна. Като си правих рейката ми казаха, че са нацепени и е хубаво да се сменят. Но ми казаха, че само оригинални. С всякакви други марки на ставало както трябва. Та с тези които си сложил - всичко точно ли е?

Над половин година след смяната нямам оплаквания, не е кой знае колко време все пак. Оригиналните май не са скъпи, бях ги гледал в coxmotorpars.uk, че бяха по 25 паунда, така че по-добре директно такива. Аз просто не се бях подготвил и взех от по-скъпите, каквито има.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...