Jump to content
Деян

Парното изчезна и странен шум отзад

Recommended Posts

Здравейте имам два проблема с Crv 1 2.0 128к.с. Първият е че след поставяне на газов инжекцион в доказан сервиз парното на колата почти изчезна. Маркучите са вързани съответно с тройник на входа и изхода на парното, а според мен трябва водата да влезе в парното и чак на излизане да влезе в испарителя и след това да се върне в двигателя! А вторият ми проблем е че впера ходих в балкана и по време на искачване и дадох (малко повече газ) и отзад се чуваше страшен шум подобе на преплъзване на ремък. Това се чува докато и давам газ и превъртат гумите? Та някой да каже мнение по двата въпроса ако може особенно за парното понеже съм с две деца и така нестава. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно Ви е вързан изпарителя, а за шумът от зад, най вероятно ще се наложи да смените маслото на диференциала. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много, а има ли начин как да подобря парното в този случай? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега  @Деян добро разсъждение за  вързването на парното и там тече антифриз не вода.

Точно там трябва да е вързано охлаждането на  изпарителя с тройници за двата маркуча на парното

Добре разсъждаваш а не блесна ли мисълта да провериш дали имаш антифриз,виж дали има в радиатора и до къде е в разширителния съд,ако няма долей.

За да имаш парно и  загряване на газта в изпарителя трябва циркулация на антифриз.

За втория въпрос сменял ли си маслото на диференциала ако не смени го ,по някога трябва два пъти  зада изчезне шума,защото повечето хора смятат там че маслото е до живот на колата ама не е

.Както и маслото на хидравликата и маслото на скоростната кутия също се сменят.

Заповядай ако решиш сам да го смениш на задния диференциал, ако решиш на другите места пак ще помогнем.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, CARPERA написа:

Здравей колега  @Деян добро разсъждение за  вързването на парното и там тече антифриз не вода.

Точно там трябва да е вързано охлаждането на  изпарителя с тройници за двата маркуча на парното

Добре разсъждаваш а не блесна ли мисълта да провериш дали имаш антифриз,виж дали има в радиатора и до къде е в разширителния съд,ако няма долей.

За да имаш парно и  загряване на газта в изпарителя трябва циркулация на антифриз.

За втория въпрос сменял ли си маслото на диференциала ако не смени го ,по някога трябва два пъти  зада изчезне шума,защото повечето хора смятат там че маслото е до живот на колата ама не е

.Както и маслото на хидравликата и маслото на скоростната кутия също се сменят.

Заповядай ако решиш сам да го смениш на задния диференциал, ако решиш на другите места пак ще помогнем.

 

Антифриза в радиатора си е до горе. За това питах за друго решение. А за маслото на диференциала не съм го сменял но ще го направя. Може ли да ми кажеш от къде да го купя? 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери и в разширителния съд да е мажду мин и макс.

За да изчезне парното не достига антифриз,или на майстора ти за газ тройниците нещо запушени.

Маслото тук от колегата ,като гледам и какви цени без конкуренция за оригинални часто предлага.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, CARPERA написа:

Провери и в разширителния съд да е мажду мин и макс.

За да изчезне парното не достига антифриз,или на майстора ти за газ тройниците нещо запушени.

Маслото тук от колегата ,като гледам и какви цени без конкуренция за оригинални часто предлага.

 

Много благодаря утре ще проверя и ще пиша дали има ефект. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Деян

Против правилата в форума е да цитираш предходно мнение,ясно е че ми отговаряш.

За да стане обмен на антифриз между,разширителния съд и системата,трябва да е загрял доста  двигателя и да отворен големия кръг към радиатора.

Според мен на затворено помещение пробвай да обезвъздушиш системата,по вероятно е да има въздух попаднал при монтаж на газовата.

Тук е показано как

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали Ви работи крана на парното, проверете.Имах такъв случай. Двата маркуча на входа към купето, трябва да са топли, входящия малко повече. Крана може да се премества и на ръка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колегата е прав  крана се задейства от жило,виж дали не го е разкачил газаджията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес долях антифриз около 300мл в радиатора а в казанпето нямаше. След което ту идва парно ту пак изчезва. Сама ли се обезвъсдушава системата понеже съм имал опел и той се обезвъздушава сам.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркучите са топли но не бих казал горещи! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 2/5/2023 at 10:15 AM, Деян said:

Антифриза в радиатора си е до горе. За това питах за друго решение. А за маслото на диференциала не съм го сменял но ще го направя. Може ли да ми кажеш от къде да го купя? 

 

Тук твърдиш че антифриза е догоре,сега почти половин литър с казанчето нямало.

В системата ти има въздух.

Напълни казанчето.

В горния пост съм дал тема с инструкции за обезвъздушаване ,направи го и ще имаш парно.

Ето поствам ти го пак

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриза оригинален ли е? Иска малко прекъсвачи и ще се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакъров, точно теб какво те интересува, дали антифриза е оригинален, щото това отдолу ти си го писал. 

(.... Вече на тия курници им треперите като на малко дете.Оригинално масло,свещи , части.... ) 

 

П. П. Един съвет:

Започваш да пишеш резко - "на прекъсвач", ама айде по-полека, че тук много разбирачи сме виждали. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е оригинален ама на кола 25+ години е малко пресилена цената на антифриза! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, Emicha написа:

Чакъров, точно теб какво те интересува, дали антифриза е оригинален, щото това отдолу ти си го писал. 

(.... Вече на тия курници им треперите като на малко дете.Оригинално масло,свещи , части.... ) 

 

П. П. Един съвет:

Започваш да пишеш резко - "на прекъсвач", ама айде по-полека, че тук много разбирачи сме виждали. 

Не хващаш иронията. За прекъсвача съм сигурен.Понякога иска повече газ да превърти въздуха... И другото , не е качил снимка ,къде е монтиран изпарителя.Да не се окаже,че е най-високата точка. Всякакви глупости съм виждал, както им е по -лесно и удобно монтират. Спирам да пиша.

Редактирано от z_chakarov
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мисля че е най високата точка както се изрази. Колата ми е с десен волан и се пада до сервото за спирачките. Това има ли значение? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 hours ago, Деян said:

Ами мисля че е най високата точка както се изрази. Колата ми е с десен волан и се пада до сервото за спирачките. Това има ли значение? 

Моя също е на най-високата точка,имам убиствено парно, никакъв проблем с това.

Ако беше направил обезвъздушаването показано по горе до сега щеше да ти изчезне проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителя винаги трябва да е по-ниско от най-високата точка на охладителната система.Само пишман майстори монтират , където им е удобно.Ако има възможност и на капака отгоре ще го сложат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според твоите писания трябва да се махне  накоя част от мотора за да спазим това твое твърдение.

Интересно как тозава функционира  моя изпарите.

Все пак антифриза не се движи в системата на принципа на гравитацията,а с водна помпа,и едва ли и пречи  това изпарителя че е над най-високата точка на охладителната система.

Пример моят изпарител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

Според твоите писания трябва да се махне  накоя част от мотора за да спазим това твое твърдение.

Интересно как тозава функционира  моя изпарите.

Все пак антифриза не се движи в системата на принципа на гравитацията,а с водна помпа,и едва ли и пречи  това изпарителя че е над най-високата точка на охладителната система.

Пример моят изпарител.

Избира се подходящ изпарител и място винаги ще му се намери. По твоята логика има хонди и с обикновена газова и си вървят.Ти защо монтира инжекцион?

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я покарах повече с доста повече напъване и явно се обезвъздуши и най накрая имам парно. Благодаря на всички включили се по темата! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Деян

Следи разширителния съд да има антифриз .

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се намеся с мойте 5 стинки, освен обезвъздушаване парното може да отслабне и по друга причина, течнсота си търси наи лесния път за минаване, никои не може да я задължи да мине през радиатора на парното ако и е по лесно да мине през изпарителя, в такъв случаи е нужно на някои от маркучите на изпарителя да сложи една тапа с умалителен отвор, примерно отвора на маркуча е 12мм слага се тапа с дупка 6мм, така се създава "пречка " на антифриза да върти най лесно през изпарителя и му се усвеличава дебита през парното ;) п.п. на изпарителя му е предостатъчен дебита на гореща течност през тая 6мм дупка така че споко няма нито да замръзне нито да му се промени нещо, единствено може да вземе да обръща на газ минута две по късно ;) И още нещо, ако изпарителя ти е над нивото на капачката на радиатора винаги когато пипаш нещо  по  водната система ще се налага да обезвъздушаваш и от самия изпарител ;)

 

Редактирано от Слави CR-V
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, Слави CR-V написа:

И аз да се намеся с мойте 5 стинки, освен обезвъздушаване парното може да отслабне и по друга причина, течнсота си търси наи лесния път за минаване, никои не може да я задължи да мине през радиатора на парното ако и е по лесно да мине през изпарителя, в такъв случаи е нужно на някои от маркучите на изпарителя да сложи една тапа с умалителен отвор, примерно отвора на маркуча е 12мм слага се тапа с дупка 6мм, така се създава "пречка " на антифриза да върти най лесно през изпарителя и му се усвеличава дебита през парното ;) п.п. на изпарителя му е предостатъчен дебита на гореща течност през тая 6мм дупка така че споко няма нито да замръзне нито да му се промени нещо, единствено може да вземе да обръща на газ минута две по късно ;) И още нещо, ако изпарителя ти е над нивото на капачката на радиатора винаги когато пипаш нещо  по  водната система ще се налага да обезвъздушаваш и от самия изпарител ;)

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от къде се копува такава тапа? Понеже сега парното е ок когато се движа но като я оставя на едно място започва да духа хладно и мисля че точно това се случва. Маркучите към испарителя парят а тези към парното не толкова! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Деян написа:

А от къде се копува такава тапа? Понеже сега парното е ок когато се движа но като я оставя на едно място започва да духа хладно и мисля че точно това се случва. Маркучите към испарителя парят а тези към парното не толкова! 

Не се купува, поне не съм виждал ама може и да има по магазините за АГУ части,  обикновено е самоделка :) някой газаджии пъхат тръбичка с по малък диаметър в маркуча, или разпробиват с 6 или 8 мм пласмасова или дървена втулка, през годините съм виждал различни решения на проблема за да ограничат дебита през изпарителя. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 2/10/2023 at 11:43 AM, Деян said:

А от къде се копува такава тапа? Понеже сега парното е ок когато се движа но като я оставя на едно място започва да духа хладно и мисля че точно това се случва. Маркучите към испарителя парят а тези към парното не толкова! 

Направи обезвъздушаването няма да стане само с каране,но явно по-добре ти е без парно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...