Jump to content
stojkovskimarjan

Антифриз

Recommended Posts

След като смених антифриза есента забелязах че нивото пада с около 100мл на 1000км. Втори път като има пресни капки антифриз върху разширителния съд. Отоплението е наред.

Какво би могло да бъде?

Гарнитура на главата?3ef150900a86cf5cd5758edcd0766235.jpg

 

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш антифриз и в горната част на радиатора. Може да е от там и като караш струята въздух прехвърля антифриза назад към разш.съд.  Моя радиатор точно от там протече.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този червения антифриз това може да направи,само бъркочи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж термостата дали не е за смяна. Може да се окаже че не отваря другия кръг и да ти изхвърля антифриз през разширителният съд. 

CARPERA, какво имаш предвид за червения антифриз ? Наскоро мой познат се оплака че червеният антифриз му е направил някакъв проблем но не му обърнах внимание.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо му няма на червеният антифриз, стига да не е някакво тотално менте.

Въпреки, че е редно да се придържаме към спецификациите на Honda, чак пък да протече заради антифриза - не е логично!

Проблемът е от друго естество. Най-често радиаторите на Honda изпускат при снадката на горната и долна пластмасови части (т.н. "резервоари" на радиатора) с металната охладителна пита.

Препоръка - да се огледа там за пропускане. Може да се свали радиатора и потопен във вана да се надуе с въздух. Ще се види откъде излизат мехурчетата.

Ако в него е проблемът - следва да се смени радиаторът с нов. Има читави афтърмаркет. Не се сещам в момента кои марки бяха.

Другите колеги да помагат кои бяха.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От червения антифриз не е ,стига с тази глупости, че ако не е Хонда антифриз ще стане беля .радиатора протича зимата когато е студено щото се удървя гумата горе и протича,но ако е  от там ще има следи видими от антифриз.огледай за друг теч,щото другото го знаеш-гарнитура.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М да това с радиатора е много логично. Не изключвай и варианта блокирал или неотварящ докрай термостат, който също може да предизвика подобни проблеми. Разширителното казанче препълва ли се ?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, Executor said:

Виж термостата дали не е за смяна. Може да се окаже че не отваря другия кръг и да ти изхвърля антифриз през разширителният съд. 

CARPERA, какво имаш предвид за червения антифриз ? Наскоро мой познат се оплака че червеният антифриз му е направил някакъв проблем но не му обърнах внимание.

Червения антифриз почти прецакал охладителна система,или антифриз какъвто намерил майсторо там,или му дават с най-голяма отстъпка.

Почти загуба на парно   ефетка от задръстена система,изкаран от системата с машина за промивка .

Screenshot_20230203-203929_Viber.thumb.jpg.e244569801a82d8cdc25f07a907375dc.jpg

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове



М да това с радиатора е много логично. Не изключвай и варианта блокирал или неотварящ докрай термостат, който също може да предизвика подобни проблеми. Разширителното казанче препълва ли се ?


Не препъва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, stojkovskimarjan написа:


 

 


Не препъва

 

Значи, проблем с термостата вероятно няма и колегите са прави за това че радиатора изпуска. Някои хора ги ремонтират, но по-добре си вземи един нов радиатор.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERA

Владо, единственото, което може да задръсти системата е наливане на чешмяна, или изворна вода, и/или за разреждане на атифриз-концентрат. При това положение задължително ще се отложи "котлен камък"! И в радиатора, и по стените на двигателя! Ако е налят качествен антифриз (какъвто и да е той), фабрично разреден, или пък концентрат с десилирана вода, задръстване няма да се случи.

Запомненте: в акумулатор и в охладителната система трябва да се налива само дестилирана (дейонизирана) вода!

 

Редактирано от dandilov
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dandilov

 Посочи ни такъв антифриз,за да не останат хората в заблуждение ,че всичко по рафтовете е супер и може да се насипе в системата.

За мен тово е което трябва да е в системата,и това  го пише в ръкавадство на  Хонда.

Screenshot_20230130-193641_Chrome.thumb.jpg.bb644e623321ab1aa78a3319aa491083.jpg

Другите които покриват стандарта на Хонда за антифриз са на тази цена като оригиналния,или с 10лв по-евтини.

Та кефа от спестените 20 лв от антифриз,е безмислен и бързо отминава.

 

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Владо, тук не става въпрос за антифриз, а за проблем от друго естество.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99,9%

Ако се окаже, че е радиатора, кой е най-добрият вариант?

Нов, използван, ремонт? 575e705a9bed81a82e14ef414af4a945.jpg

 

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали ще вземеш Nissen или Термотек все тая, това е просто радиатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чувал за качествен ремонт. Инвестирай в по-хубав нов, аз купих първо китайски за Хрв и после го хвърлих на боклука нов. Нисен е приемлив -Шведски мисля около 150-160лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не охлаждаше добре, колата държеше по висока температура, вдигаше стрелката над нормата. След смяната с Нисен, се върна в нормата.

Бях писал в някоя тема, китайската радиаторна решетка беше с по различна украска, самите нитчета бяха на обратно на оригиналният или на Нисен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят текна в сред лято. Имаше тогава, преди около 4 години, със стандартната дебелина, около 16мм. и по-дебели на 26мм. пита. Взех си стандартната. Поръчах си Валео /85лв./и Нисенс, изглеждаха еднакво и точно, като оригиналния. Валеото беше по-евтино, но без капачка, а пък моята се оказа от другия тип капачки.Така, че доплатих до 135лв. за нисенса с капачка в комплект, който беше датско производство. Единствената разлика е гърловината му горе, която е малко по в ляво, демек се пада на средата на радиатора. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега от форума продаваше почти нов,не помня как се казваше,но мисля че беше от Русе.Макар че беше отдавна.Потърси кой  беше.Поне ще бъде на минимум половин цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземай Нисенс струваше около 100 лв. Гарнитурата на радиатора от годините си заминава и от та губи. Аз я бях оправил докато намеря нов. Не е сложно но по добре нов.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето предстои ти горната камера на радиатора да се пукне всеки момент,играх го лично 3 пъти това. Нов радиатор си купих за 70 и малко лева.Не се занимавай с втора употреба,няма смисъл. Смени радиатора ,направи една хубава промивка само с дестилирана вода ,след това си налей хубав антифриз и си свиркай!

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега! Този филм с радиаторите съм го играл. И има голямо значение марката на радиатора. Казвам го, защото работя във фирма за авточасти. Nissens или NRF са читавите радиатори. И никога ама никога китайците ITN. Когато ми протече оригиналния радиатор бях принуден да си взема ITN, защото тогава още бях студент и не работих и този радиатор протече след 4 месеца и му направих рекламация, т.е. замениха ми го с друг. И около 4-5 години карах с ITN-на докато една зима не видях отново антифрз по горния край където е снадката м/у питата и пластмасовия резервоар, но тогава вече бях в занаята с авточастите и си поръчах Nissens и вече 5 години нямам ядове. Въпросния Nissens, който се продава по магазините за сивиците 5-та и 6-та ген. е за автоматична кутия, но не пречи по никакъв начин да се кара и на ръчка, т.е. има отдолу едни тръби. Радиатора си идва в комплект с капачка, която е на 0.9 бара и е с малкия клапан. Цената му е около 160лв.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...