jeksana 2 #1 Posted January 23 Здравейте колеги искам да попитам на колко км са вашите Хонди. Мойта вече е на 320к реални и се чудя колко е животеца на този мотор. Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 190 #2 Posted January 23 Аз не мога да кажа..., всички коли са ми били под 180хил, с изключение на дизеловия ми Акорд, който купих на около 150, а като проверих след година, се оказа на около 400, бил е такси в Лондон и преди 2 собственика е върнат километража..., веднага го продадох, макар, че си беше в ред..., язък, че му смених веригите, преди да разбера... Share this post Link to post Share on other sites
psp 276 5 #3 Posted January 23 (edited) 254 хиляди, 2.0 бензин, 2004г. Купих го скоро от Швейцария. Забележките бяха - актуатор на шофьорската врата, скъсани кабели на петата врата (багажника), датчика на педала на спирачката не се натискаше както трябва и не сработваше круиз контрола, няколко крушки( копчето на аварийните и т.н.) опръстен на хидравличната помпа. Отстранени са лесно и за дребна сума пари. Масло не харчи засега - около 2000км. Километрите са реални, върви гладко. Edited January 23 by psp 276 Share this post Link to post Share on other sites
jeksana 2 #4 Posted January 24 Мойта е на 320 реални.Карам я от 5 Хил км и за сега съм сменил само масло и опря на ролка.За кола на такива километри изглежда като нова без никакви забележки и работи отлично. Share this post Link to post Share on other sites
Cyreon 150 #5 Posted January 24 (edited) Моята е 13 годишна, на 112,000 км, абсолютно доказуемо реални. Имам я от 10 години, не пипа маслото, никакви извънредни скъпи ремонти, с изключение на няколко изгорели крушки на късите и един магнит на климатроника. Edited January 24 by Cyreon Share this post Link to post Share on other sites
Г.Писаров 80 #6 Posted January 25 @jeksana това е много труден въпрос 😂 Моята е 2007 г., К24 АТ. Внос от Дания. На километража в момента показва 220000 км. Много ме съмнява, че е на толкова. Надявам се да е най - много по две 😁 Като я взех се оказа, че е с издухана гарнитура. Отварях двигателя - шлайф, напасване на легла на клапани, сменени гумички на клапани. Смених и веригите. Дългата е била в сравнително добро състояние. Късата е била много разтегната (нямаше шумове), затова майстора предполага, че дългата верига е била сменяна, което определено си показва, че колата е много над 200 к. км. За две години съм навъртял 20 к. км. на газ. Аз сложих газта. Не гори масло за сега. Колко ще живее двигателя, предполагам зависи от качеството на подръжката и начина на експлоатация. И не си споменал с какъв двигател си ти Share this post Link to post Share on other sites
Tablanet 2 #8 Posted January 25 Как и къде точно се проверява пробегът? Наскоро пак бях чел за колега, чиято кола се оказа 350 000+... Share this post Link to post Share on other sites
mitaka0007 185 #9 Posted January 25 #Г.Писаров Моята също е датчанка... Направи вече 260К, кото я взех мисля към 180К - РЕАЛНИ! Досега нищо особено - само радост от ХОНДА 1 Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 190 #10 Posted January 25 (edited) Преди 1 час, Tablanet написа: Как и къде точно се проверява пробегът? Бултрако СФ, вероятно е платена проверката, не знам дали в други градове има такива дилъри... Нека знаещите да кажат колко струва, проверката може ли да стане по телефона или имейл само по VIN...? Във форума почти всеки твърди, че е с реални километри, нека сподели от къде е сигурен..., тъй като се знае, че минала през търговец, е малък шанса да е... Edited January 25 by JapCar 1 Share this post Link to post Share on other sites
psp 276 5 #11 Posted January 25 (edited) Автокъщите не масово, а 100% "побългаряват" колите. Не искам да обиждам никого, защото все пак може нещо да се прокрадне на реален пробег, но вероятно ще е с друг замаскиран проблем. Аз моята съм я купил лично от Швейцария, с това се занимавам. До момента не съм срещал коли с върнат километраж в чужбина. За съжаление в БГ хората обичат да ги лъжат и ако на километража пише 210 000км може да купят колата, но видят ли 350 000км бягат на мига Edited January 25 by psp 276 Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 190 #12 Posted January 25 (edited) преди 32 минути, psp 276 написа: До момента не съм срещал коли с върнат километраж в чужбина. Срещат се, но много рядко...и баш на мен се случи... Споменавал съм го няколко пъти- дизеловата ми Хонда я купих на около 160К, но се оказа над 400К, била е такси в Лондон... Е, вече проверявам преди да купя, има сайт, където безплатно проверяваш безплатно годишните прегледи само по рег. номер... Ето проверете моята Хонда, която дадох на застрахователите, защото ми откраднаха катализатора. Очевидно някой я е купил на търг, сменил е цялата генерация и вече има валиден MOT (годишен преглед). Вижда се назад на какви километри е минавала прегледи, какви забележки е имало и дали е връщана... Въведете рег. ми номер: HK07UTF https://www.gov.uk/check-mot-history Не знам дали има такива сайтове за лесна проверка в Швабско, Швейцарско, Австрийско, от където е основно вносът у нас... Edited January 25 by JapCar Share this post Link to post Share on other sites
5 GTT 150 #13 Posted January 25 Реален пробег при мене около 190 000 км. Другия не го знам и не ме интересува. Железен автомобил... 2 Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 190 #14 Posted January 25 преди 3 минути, 5 GTT написа: Кой е реален и кой е другия... Реалния обикновено не се знае и е по-голям от другия, който е на таблото и е по-малък/приемлив... Share this post Link to post Share on other sites
Г.Писаров 80 #15 Posted January 26 Мисля, че Бултрако може даде реални километри на автомобил, който до последно е обслужван в техен оторизиран сервиз. Ако е обслужван в сервиза на бай Иван - със сигурност няма да имат информация. Това което е посочил по - горе колегата за Англия е добра система. Иначе ми е чудно как така не са сложили някоя джаджа в електрониката на колата, която да показва реалните изминати км. или моточасове на двигателя, която да не може да се нулира и по нея да се прави лесна справка за км. Направиха вече коли, които се движат без намесата на шофьор пък ние още едни реални км. не можем да проверим на една кола 😂 1 Share this post Link to post Share on other sites
psp 276 5 #16 Posted January 26 Не мисля, че при създаването на автомобилите им е хрумвало, че след 20 години в България някой ще се чуди на колко км е колата 1 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 4159 #17 Posted January 26 HSD чете не само кодовете на грешките, но и км на които са възникнали. Повечето джамбази до време само отмаляха км от таблото, но не чистеха наред по системите. Ако някой е много мераклия да знае истината за колата си, маже и да успее да я намрази постфактум. Share this post Link to post Share on other sites
niko75 55 #18 Posted January 29 Дизелов 2006 на 372 000 км, втори собственик съм( на 158 000 я купих 2013 година) с оригинален съединител.Първият собственик е сменил колектора и хидравличния маркуч поправи преди да я купя ,аз съм сменял първо ролка на алтернатора и след 80 х км смених алтернатора и един датчик на Airbag ,другото е консумативи по сервизна книжка на 20 000. 1 Share this post Link to post Share on other sites
inspektora 311 #19 Posted January 29 @niko75 Колега, това е впечатляващ безпроблемен пробег! С какво масло я караш и как е веригата? Share this post Link to post Share on other sites
5 GTT 150 #20 Posted January 29 На 26.01.2023 г. at 1:02, JapCar написа: Кой е реален и кой е другия... Реалния обикновено не се знае и е по-голям от другия, който е на таблото и е по-малък/приемлив... Говоря за реален пробег, направен от мен за почти 10 години от както взех Харвито. Share this post Link to post Share on other sites
niko75 55 #21 Posted January 29 Преди 9 часа, inspektora написа: @niko75 Колега, това е впечатляващ безпроблемен пробег! С какво масло я караш и как е веригата? Като купих акорда прдишния собственик беше сложил Мотул 10W40 ,на първата смяна сложих Castrol 5W30 edge C3, и като се информирах ,че трябва да е с нисък HTHS на втората и до днес Моul 0W30 еco energy на 20 000 км ,филтри Мann маслен и Bosh горивен ,въздушния съм слагал Мann,Мahle ,Bosh общо взето познати марки.Веригата има лек шум,но за сега не го определям като трагичен .Може да се налохи да сменям съединтел ,пробуксува преди време на 6 и 5 и гледам да го пазя и не го провокирам,обикновенно пробуксува ако настъпя газта под 2000 оборота ,над 2100-2200 оборота мога да давам газ и не боксува.Доста съм доволен ор акорда ,ако изкара още 370 000 беркет версим. 1 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 4159 #22 Posted Thursday at 07:20 AM Не смяташ ли че 20 000 км с едно масло е твърде много, особено ако не е лежерно и само извънградско? 1 Share this post Link to post Share on other sites
inspektora 311 #23 Posted Thursday at 02:00 PM (edited) Много или малко, човека си кара колата и не се вживява. Навъртял е близо 400 К с оригинална верига и сигурно не смята да се пенсионира с тази кола Може би тайната е в правилното масло А5/В5 с висок TBN. Edited Thursday at 02:10 PM by inspektora 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 190 #24 Posted Thursday at 02:15 PM преди 8 минути, inspektora написа: Навъртял е близо 400 К с оригинална верига и сигурно не смята да се пенсионира с тази кола Не разстройвай маниаците... Някои, при покупка, първата работа е да сменят всички консумативи с върхови, най-скъпите..., все едно знае негодниците преди него дали изобщо са ги сменяли или на какъв период... И не до пенсиониране, все едно друга кола в живота си няма да има... Не искам да кажа, че не трябва да се грижиш за колата си, но има двете крайности- страхотни мурдари и тичат в сервиз чак когато спре (те не пишат из форумите ) и други, които преиграват... 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
inspektora 311 #25 Posted Thursday at 02:32 PM (edited) преди 17 минути, JapCar написа: страхотни мурдари и тичат в сервиз чак когато спре (те не пишат из форумите ) Ааа пишат, пишат. Например започват с първи и често последен пост - Колеги, колата затрака и спря, кажете какво да правя Edited Thursday at 02:33 PM by inspektora Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 190 #26 Posted Thursday at 02:43 PM преди 5 минути, inspektora написа: - Колеги, колата затрака и спря, кажете какво да правя Точно тук се включват мъдро другите- смени всички филтри, течности, консумативи, ама с оригинални. Ако не се оправи, ще го мислим... Има и едни други мъдри съветници- най- добре иди на сервиз..., все едно питащия е малоумен и няма да се сети сам, ако не получи правилен съвет тук... 3 Share this post Link to post Share on other sites
note 363 #27 Posted Thursday at 03:10 PM Продължаваш да остроумничиш, колега, браво - голям си! 1 Share this post Link to post Share on other sites
niko75 55 #28 Posted Thursday at 05:30 PM (edited) Карам си и не се впрягам,от няколко години викам да го сменям на 15 000 ,ама така се случва ,че все го прекарвам повече.Колата се кара основно в Испания и климата е много благоприятен,забравих да на пиша,хидравличната помпа е омаслена и губи по малко течност,скоро ще се рециклира,по окачване не съм пипал нищо,минава си техническите прегледи без проблем.Виждал съм 2 акорда над 600 000 ,сменили по един съединител и хидравлична помпа с маркуча.Тези снимки са от лятото бил е на 362 000 Edited Thursday at 05:39 PM by niko75 1 Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 190 #29 Posted Thursday at 06:43 PM Преди 3 часа, note написа: Продължаваш да остроумничиш, колега, браво - голям си! Това не е по темата и шЪ ти СЪ карат за спам... Ако е към мен, не се заяждам с никой, реалист съм...и горните изводи не са само от този авто форум... Иначе сарказмът е висша форма на остроумие....и се надявам повечето да го различават от заяждане и да имат чувство за хумор... Коментирай , кое от написаното не е вярно, ако има такова... Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 4159 #30 Posted Thursday at 07:10 PM Преди 1 час, niko75 написа: Карам си и не се впрягам,от няколко години викам да го сменям на 15 000 ,ама така се случва ,че все го прекарвам повече.Колата се кара основно в Испания и климата е много благоприятен. Ще е полезно да споделиш 1 петънце в темата за капкови тестове (преди да смениш сегашното масло), да видим как се чувства в Испания. Иначе, карай си я със здраве, докато ти е кеф, а после може тук да попадне. 1 Share this post Link to post Share on other sites
niko75 55 #31 Posted Thursday at 07:28 PM преди 17 минути, ceco_accord написа: Ще е полезно да споделиш 1 петънце в темата за капкови тестове (преди да смениш сегашното масло), да видим как се чувства в Испания. Иначе, карай си я със здраве, докато ти е кеф, а после може тук да попадне. За климата имах в предвид ,че почти няма минусови температури ,последните 5-6 зими са доста меки има няма 10- на дни да паднат температурите под 0-та до минус 2-3 градуса. Share this post Link to post Share on other sites
dandilov 2147 #32 Posted Thursday at 07:31 PM Off Topic ..."Иначе, карай си я със здраве, докато ти е кеф, а после може тук да попадне." И то на 150 000 по километраж! 2 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 4159 #33 Posted Thursday at 07:49 PM преди 19 минути, niko75 написа: За климата имах в предвид ,че почти няма минусови температури ,последните 5-6 зими са доста меки има няма 10- на дни да паднат температурите под 0-та до минус 2-3 градуса. Значи е психически настроена и за нашият климат, не че има нещо общо с маслото и пробегът му. Share this post Link to post Share on other sites
niko75 55 #34 Posted Thursday at 09:01 PM Преди 1 час, dandilov написа: Покажи скритото съдържание ..."Иначе, карай си я със здраве, докато ти е кеф, а после може тук да попадне." И то на 150 000 по километраж! Като нищо ,то имаше тука едни момчета дето изкупиха всичките бензинки. Share this post Link to post Share on other sites
svemar 8 #35 Posted Friday at 07:42 AM Моята бензинка "цъфна" от Испания със съдействието на Кембо. Не беше минавала през наши джамбази и предполагам нищо не е пипано. На километража пишеше 223 300. Видимо хидравличния маркуч беше по-новичък и единствено се наложи последващ ремонт на климатика. Иначе нищо сериозно и консумативи за да я вкарам във вид който на мен ми харесва. Доволен съм и е удоволствие да я карам. 1 Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 190 #36 Posted Friday at 09:14 AM Преди 1 час, svemar написа: Моята бензинка "цъфна" от Испания Оказва се, че от чужбина предимството е единствено по-малка вероятност за манипулиран километраж, не, че е изключено... Цената на джамбазите в БГ е натоварена с около +1500лв на купената в Европа, а от Швейцария май още около +1000лв за мита... Като сложим и 4-500 за регистрации, такси, за да я подкараш в БГ, става грубо +2000/3000 спрямо цената в чужбина... Ако е различно, нека някой ме коригира, не, че това променя нещата, само за инфо... Share this post Link to post Share on other sites
psp 276 5 #37 Posted Friday at 02:13 PM Строго ценово погледнато е близо до истината. След това идва момента с късмета и очакването дали някъде по веригата ще имаш проблеми - продавач, транспорт, граници и накрая дали това, което ще дойде ще отговори на очакванията ти. По- важно обаче е, да можеш да си направиш извода колко е струвала колата в чужбина като извадиш въпросните разходи от горния пост плюс печалбата на търговеца в бг. Отваряш един от големите сайтове в чужбина и правиш съпоставката. Накрая се разбира, че цените в бг и чужбина са сходни в общи линии. И точно там е проблема - ниската цена определя и ниското качество на колите втора ръка у нас. Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 190 #38 Posted Friday at 02:53 PM преди 34 минути, psp 276 написа: Строго ценово погледнато е близо до истината. След това идва момента с късмета и очакването ... За късмета е ясно, гледам и чуждите сайтове и наистина е риск без да видя на живо, само по картинки и обяснения на продавача да купиш от там и някой да ми я докара... Като споменаваш печалбата на търговеца, колко е? Мислех, че влиза в споменатите числа...? Share this post Link to post Share on other sites
psp 276 5 #39 Posted Friday at 03:11 PM Печалбата е разтегливо понятие, защото търговеца, ако продава с фактура няма разходи за регистрация, екотакса и други. Грубо казано за по-евтина кола (до 10000лв) разходите за да стигне до бг са 2-3 хиляди. Пак е относително зависи от коя държава, колко е тежка колата и стойността й. За кола подарък пак са същите разходите... Търговеца няма да купи нещо от чужбина без да има сигурна печалба 1500лв. Под сигурна имам предвид, че очакваната печалба в повечето случаи е поне 2 хиляди. Това са общите положения, винаги има изключения, но не бих препоръчал на никого да вярва, че е напипал офертата на века. Share this post Link to post Share on other sites
niko75 55 #40 Posted Friday at 04:38 PM (edited) Като цяло не знам как,но цените нa колите в България и Европа са много сходни,не знам как става като се предполага че са платени раз,ходи за транспорт и някаква печалба,но това е реалноста.Като купих акорда 2013 и платих 7500 евро не мога да забравя как ми се смя един братовчед на едно пътуване до България,колко съм се набутал и как в Бг са бая по евтини.Еми по евтини са защото се вкарват най-големите боклуци дето не могат da се продадат на запад от Драгоман ,от там идва и по-евтината цена. Edited Friday at 04:40 PM by niko75 2 Share this post Link to post Share on other sites