Jump to content
jeksana

Реален пробег.

Recommended Posts

Здравейте колеги искам да попитам на колко км са вашите Хонди. Мойта вече е на 320к реални и се чудя колко е животеца на този мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да кажа..., всички коли са ми били под 180хил, с изключение на дизеловия ми Акорд, който купих на около 150, а като проверих след година, се оказа на около 400, бил е такси в Лондон и преди 2 собственика е върнат километража..., веднага го продадох, макар, че си беше в ред..., язък, че му смених веригите, преди да разбера... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

254 хиляди, 2.0 бензин, 2004г. Купих го скоро от Швейцария. Забележките бяха - актуатор на шофьорската врата, скъсани кабели на петата врата (багажника), датчика на педала на спирачката не се натискаше както трябва и не сработваше круиз контрола, няколко крушки( копчето на аварийните и т.н.) опръстен на хидравличната помпа. Отстранени са лесно и за дребна сума пари. Масло не харчи засега - около 2000км. Километрите са реални, върви гладко.

Редактирано от psp 276

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е на 320 реални.Карам я от 5 Хил км и за сега съм сменил само масло и опря на ролка.За кола на такива километри изглежда като нова без никакви забележки и работи отлично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 13 годишна, на 112,000 км, абсолютно доказуемо реални. Имам я от 10 години, не пипа маслото, никакви извънредни скъпи ремонти, с изключение на няколко изгорели крушки на късите и един магнит на климатроника.

Редактирано от Cyreon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@jeksana това е много труден въпрос 😂 Моята е 2007 г., К24 АТ. Внос от Дания. На километража в момента показва 220000 км. Много ме съмнява, че е на толкова. Надявам се да е най - много по две 😁 

Като я взех се оказа, че е с издухана гарнитура. Отварях двигателя - шлайф, напасване на легла на клапани, сменени гумички на клапани. Смених и веригите. Дългата е била в сравнително добро състояние. Късата е била много разтегната (нямаше шумове), затова майстора предполага, че дългата верига е била сменяна, което определено си показва, че колата е много над 200 к. км.

За две години съм навъртял 20 к. км. на газ. Аз сложих газта. Не гори масло за сега. Колко ще живее двигателя, предполагам зависи от качеството на подръжката и начина на експлоатация. И не си споменал с какъв двигател си ти ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с К20 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как и къде точно се проверява пробегът?

 

Наскоро пак бях чел за колега, чиято кола се оказа 350 000+...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

#Г.Писаров

Моята също е датчанка... Направи вече 260К, кото я взех мисля към 180К - РЕАЛНИ! Досега нищо особено - само радост от ХОНДА:worthy:

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Tablanet написа:

Как и къде точно се проверява пробегът?

Бултрако СФ, вероятно е платена проверката, не знам дали в други градове има такива дилъри...

Нека знаещите да кажат колко струва, проверката може ли да стане по телефона или имейл само по VIN...?

Във форума почти всеки твърди, че е с реални километри, нека сподели от къде е сигурен..., тъй като се знае, че минала през търговец, е малък шанса да е...

Редактирано от JapCar
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автокъщите не масово, а 100% "побългаряват" колите. Не искам да обиждам никого, защото все пак може нещо да се прокрадне на реален пробег, но вероятно ще е с друг замаскиран проблем. Аз моята съм я купил лично от Швейцария, с това се занимавам. До момента не съм срещал коли с върнат километраж в чужбина. За съжаление в БГ хората обичат да ги лъжат и ако на километража пише 210 000км може да купят колата, но видят ли 350 000км бягат на мига :( 

Редактирано от psp 276

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, psp 276 написа:

 До момента не съм срещал коли с върнат километраж в чужбина.

Срещат се, но много рядко...и баш на мен се случи... :)  Споменавал съм го няколко пъти- дизеловата ми Хонда я купих на около 160К, но се оказа над 400К, била е такси в Лондон... Е, вече проверявам преди да купя, има сайт, където безплатно проверяваш безплатно годишните прегледи само по рег. номер...

Ето проверете моята Хонда, която дадох на застрахователите, защото ми откраднаха катализатора. Очевидно някой я е купил на търг, сменил е цялата генерация и вече има валиден MOT (годишен преглед). Вижда се назад на какви километри е минавала прегледи, какви забележки е имало и дали е връщана...

Въведете рег. ми номер: HK07UTF

https://www.gov.uk/check-mot-history

Не знам дали има такива сайтове за лесна проверка в Швабско, Швейцарско, Австрийско, от където е основно вносът у нас...

 

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реален пробег при мене  около 190 000 км. Другия не го знам и не ме интересува. Железен автомобил...

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, 5 GTT написа:

 

Кой е реален и кой е другия... Реалния обикновено не се знае и е по-голям от другия, който е на таблото и е по-малък/приемлив... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че Бултрако може даде реални километри на автомобил, който до последно е обслужван в техен оторизиран сервиз. Ако е обслужван в сервиза на бай Иван - със сигурност няма да имат информация. Това което е посочил по - горе колегата за Англия е добра система.

Иначе ми е чудно как така не са сложили някоя джаджа в електрониката на колата, която да показва реалните изминати км. или моточасове на двигателя, която да не може да се нулира и по нея да се прави лесна справка за км. Направиха вече коли, които се движат без намесата на шофьор пък ние още едни реални км. не можем да проверим на една кола 😂

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че при създаването на автомобилите им е хрумвало, че след 20 години в България някой ще се чуди на колко км е колата

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HSD чете не само кодовете на грешките, но и км на които са възникнали.

Повечето джамбази до време само отмаляха км от таблото, но не чистеха наред по системите.

Ако някой е много мераклия да знае истината за колата си, маже и да успее да я намрази постфактум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелов 2006 на 372 000 км, втори собственик съм( на 158 000 я купих 2013 година) с оригинален съединител.Първият собственик е сменил колектора и хидравличния маркуч поправи преди да я купя ,аз съм сменял първо  ролка на алтернатора и след 80 х км смених алтернатора и един датчик на Airbag ,другото е консумативи по сервизна книжка на 20 000.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@niko75 Колега, това е впечатляващ безпроблемен пробег! С какво масло я караш и как е веригата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.01.2023 г. at 1:02, JapCar написа:

Кой е реален и кой е другия... Реалния обикновено не се знае и е по-голям от другия, който е на таблото и е по-малък/приемлив... :)

Говоря за реален пробег, направен от мен за почти 10 години от както взех Харвито.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, inspektora написа:

@niko75 Колега, това е впечатляващ безпроблемен пробег! С какво масло я караш и как е веригата?

Като купих акорда прдишния собственик беше сложил Мотул 10W40 ,на първата смяна сложих Castrol  5W30 edge C3, и като се информирах ,че трябва да е с нисък HTHS на втората и до днес Моul  0W30 еco energy на 20 000 км ,филтри Мann маслен и Bosh горивен ,въздушния съм слагал Мann,Мahle ,Bosh общо взето познати марки.Веригата има лек шум,но за сега не го определям като трагичен .Може да се налохи да сменям съединтел ,пробуксува преди време на 6 и 5 и гледам да го пазя и не го провокирам,обикновенно пробуксува ако настъпя газта под 2000 оборота ,над 2100-2200 оборота мога да давам газ и не боксува.Доста съм доволен ор акорда ,ако изкара още 370 000  беркет версим.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не смяташ ли че 20 000 км с едно масло е твърде много, особено ако не е лежерно и само извънградско?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много или малко, човека си кара колата и не се вживява. Навъртял е близо 400 К с оригинална верига и сигурно не смята да се пенсионира с тази кола :D Може би тайната е в правилното масло А5/В5 с висок TBN.

Редактирано от inspektora
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, inspektora написа:

 Навъртял е близо 400 К с оригинална верига и сигурно не смята да се пенсионира с тази кола :D

Не разстройвай маниаците... :)  Някои, при покупка, първата работа е да сменят всички консумативи с върхови, най-скъпите..., все едно знае негодниците преди него дали изобщо са ги сменяли или на какъв период... И не до пенсиониране, все едно друга кола в живота си няма да има...

Не искам да кажа, че не трябва да се грижиш за колата си, но има двете крайности- страхотни мурдари и тичат в сервиз чак когато спре (те не пишат из форумите :) ) и други, които преиграват...

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, JapCar написа:

страхотни мурдари и тичат в сервиз чак когато спре (те не пишат из форумите :) )

Ааа пишат, пишат. Например започват с първи и често последен пост - Колеги, колата затрака и спря, кажете какво да правя :D

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, inspektora написа:

 - Колеги, колата затрака и спря, кажете какво да правя :D

Точно тук се включват мъдро другите- смени всички филтри, течности, консумативи, ама с оригинални. Ако не се оправи, ще го мислим...

Има и едни други мъдри съветници- най- добре иди на сервиз..., все едно питащия е малоумен и няма да се сети сам, ако не получи правилен съвет тук...

  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължаваш да остроумничиш, колега, браво - голям си!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам си и не се впрягам,от няколко години викам да го сменям на 15 000 ,ама така се случва ,че все го прекарвам повече.Колата се кара основно в Испания и климата е много благоприятен,забравих да на пиша,хидравличната помпа е омаслена и губи по малко течност,скоро ще се рециклира,по окачване не съм пипал нищо,минава си техническите прегледи без проблем.Виждал съм 2 акорда над 600 000 ,сменили по един съединител и хидравлична помпа с маркуча.Тези снимки са от лятото бил е на 362 000

 

1657276366854 (1).jpg

1657276334029 (1).jpg

Редактирано от niko75
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, note написа:

Продължаваш да остроумничиш, колега, браво - голям си!

Това не е по темата и шЪ ти СЪ карат за спам...

Ако е към мен, не се заяждам с никой, реалист съм...и горните изводи не са само от този авто форум...

Иначе сарказмът е висша форма на остроумие....и се надявам повечето да го различават от заяждане и да имат чувство за хумор... :)

Коментирай , кое от написаното не е вярно, ако има такова...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, niko75 написа:

Карам си и не се впрягам,от няколко години викам да го сменям на 15 000 ,ама така се случва ,че все го прекарвам повече.Колата се кара основно в Испания и климата е много благоприятен.

Ще е полезно да споделиш 1 петънце в темата за капкови тестове (преди да смениш сегашното масло), да видим как се чувства в Испания.

Иначе, карай си я със здраве, докато ти е кеф, а после може тук да попадне.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, ceco_accord написа:

Ще е полезно да споделиш 1 петънце в темата за капкови тестове (преди да смениш сегашното масло), да видим как се чувства в Испания.

Иначе, карай си я със здраве, докато ти е кеф, а после може тук да попадне.

За климата имах в предвид ,че почти няма минусови температури ,последните 5-6 зими са доста меки има няма 10- на дни да паднат температурите под 0-та до минус 2-3 градуса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

..."Иначе, карай си я със здраве, докато ти е кеф, а после може тук да попадне."

И то на 150 000 по километраж! :D:D:D

 

 

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, niko75 написа:

За климата имах в предвид ,че почти няма минусови температури ,последните 5-6 зими са доста меки има няма 10- на дни да паднат температурите под 0-та до минус 2-3 градуса.

Значи е психически настроена и за нашият климат, не че има нещо общо с маслото и пробегът му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, dandilov написа:
  Покажи скритото съдържание

 

..."Иначе, карай си я със здраве, докато ти е кеф, а после може тук да попадне."

И то на 150 000 по километраж! :D:D:D

 

 

Като нищо ,то имаше тука едни момчета дето изкупиха всичките бензинки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята бензинка "цъфна" от Испания със съдействието на Кембо. Не беше минавала през наши джамбази и предполагам нищо не е пипано. На километража пишеше 223 300. Видимо хидравличния маркуч беше по-новичък и единствено се наложи последващ ремонт на климатика. Иначе нищо сериозно и консумативи за да я вкарам във вид който на мен ми харесва. Доволен съм и е удоволствие да я карам.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, svemar написа:

Моята бензинка "цъфна" от Испания

Оказва се, че от чужбина предимството е единствено по-малка вероятност за манипулиран километраж, не, че е изключено...

Цената на джамбазите в БГ  е натоварена с около +1500лв на купената в Европа, а от Швейцария май още около +1000лв за мита...

Като сложим и 4-500 за регистрации, такси, за да я подкараш в БГ, става грубо +2000/3000 спрямо цената в чужбина...

Ако е различно, нека някой ме коригира, не, че това променя нещата, само за инфо...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Строго ценово погледнато е близо до истината. След това идва момента с късмета и очакването дали някъде по веригата ще имаш проблеми - продавач, транспорт, граници и накрая дали това, което ще дойде ще отговори на очакванията ти. По- важно обаче е, да можеш да си направиш извода колко е струвала колата в чужбина като извадиш въпросните разходи от горния пост плюс печалбата на търговеца в бг. Отваряш един от големите сайтове в чужбина и правиш съпоставката. Накрая се разбира, че цените в бг и чужбина са сходни в общи линии. И точно там е проблема - ниската цена определя и ниското качество на колите втора ръка у нас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 34 минути, psp 276 написа:

Строго ценово погледнато е близо до истината. След това идва момента с късмета и очакването ...

За късмета е ясно, гледам и чуждите сайтове и наистина е риск без да видя на живо, само по картинки и обяснения на продавача да купиш от там и някой да ми я докара...

Като споменаваш печалбата на търговеца, колко е? Мислех, че влиза в споменатите числа...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Печалбата е разтегливо понятие, защото търговеца, ако продава с фактура няма разходи за регистрация, екотакса и други.  Грубо казано за по-евтина кола (до 10000лв) разходите за да стигне до бг са 2-3 хиляди. Пак е относително зависи от коя държава, колко е тежка колата и стойността й. За кола подарък пак са същите разходите... Търговеца няма да купи нещо от чужбина без да има сигурна печалба 1500лв. Под сигурна имам предвид, че очакваната печалба в повечето случаи е поне 2 хиляди. Това са общите положения, винаги има изключения, но не бих препоръчал на никого да вярва, че е напипал офертата на века.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло не знам как,но цените нa колите в България и Европа са много сходни,не знам как става като се предполага че са платени раз,ходи за транспорт и някаква печалба,но това е реалноста.Като купих акорда 2013 и платих 7500 евро не мога да забравя как ми се смя един братовчед на едно пътуване до България,колко съм се набутал и как в Бг са бая по евтини.Еми по евтини са защото се вкарват най-големите боклуци дето не могат da се продадат на запад от Драгоман ,от там идва и по-евтината цена.

Редактирано от niko75
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...