Jump to content
afe

Въпрос за фар на акорд 2004

Recommended Posts

Здравейте,

на някой да му се е случвало при поставяне на крушка (h1) на късите да натисне малко по-силно и нещо да 'изхрупа' ?

Въпроса е дали нещо се е извадило/раместило, защото сега светлината е насочена в земята и при спиране/потегляне целия лъч светлина се 'клати'.

За нов фар ли съм?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачила се е най- вероятно ябълката на моторчето за повдигане и сваляне на фаровете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извадил си един от трите ябълковидни шарнирни болта, които държат рефлектора.към тялото на фара. Щом фарът свети в земята, най-вероятно горния, т.е. този на моторчето за регулиране на фара във вертикал.

Може и да си "издърпал късата клечка", т.е. да не е просто изваден, а счупен. 

 

Не съм разглобявал фар на 7-ма Акорд, но, по принцип - може да се намести обратно без да разлепваш стъклото, ама си е "играчка". Може да се наложи да свалиш фара.

 

п.п. Много бавно пиша, изпревариха ме. ;)

 

edit:

На съпругата ми Акорда е '07-ма и не знам, дали фара има разлика с твоя. Все пак, ако не си се справил до утре, мога да погледна и да ти дам насоки, как да го оправиш.

Редактирано от Krasi-mir
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще имам възможност събота/неделя да свалям броня и фар, та ако до тогава имате предложение за оправия без демонтаж ще е супер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да уточним - кой фар, ляв, или десен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Десен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добрата новина е, че моторчето е с метална "ябълка" (според снимките, които намирам в нета). Значи, вероятността да си я счупил е нищожна.

s-l500-4.thumb.jpg.c6e4df1f2011879bde56c24a396f645d.jpg

Лошата новина е, че около фара е много тясно, т.е. може и да не стане без сваляне на фара.

Все пак пробвай това:

Сваляш крушките за къси и дълги. Бъркаш през отворите и дърпаш внимателно рефлектора назад.

Когато си убеден, че ябълката е опряла в гнездото на рефлектора дърпаш по-силно, докато щракне. Трябва да си много внимателен, за да не пръснеш рефлектора.

 

Ако се окаже невъзможно да го направиш така, ще сваляш фар.

s-l1600-2.thumb.jpg.56330b677707d85958068459cd25c8b0.jpg

 

Преди да започнеш да разглобяваш, от копчето на таблото настрой фаровете в крайно ниско положение. Така ябълката ще е излазла максимално напред и ще е по лесно да я защипеш към рефлектора.

Махаш лампите за къси и дълги.

Махаш моторчето със завъртане, като фасунгата на крушка мигач.

Оглеждаш дали не е счупено гнездото в рефлектора.

Бъркаш през един от отворите за лампите и задържаш рефлектора назад към тялото на фара. Май ще е по-добре през отвора за дълги, защото е по-близо до моторчето и ще имаш по-добра опора точно където е гнездото в рефлектора.

Защипваш ябълката в гнездото и монтираш моторчето.

 

п.п. Нямам идея, как се сваля фара.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена:

Като махнеш лампите размърдай рефлектора за да провериш дали няма откачена и някоя от другите две ябълки.

Редактирано от Krasi-mir
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако има извадени,какво следва,разглабяне на фара ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз май няма да смея да натискам и дърпам на сляпо, че може да се изпотроши..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, JHM написа:

какво следва

Не знам.

Както казах, не съм разглобявал фар на Акорд 7. Даже и крушки не съм сменявал все още. Нямам представа, какво може да се види и направи през отворите за сменяване на крушките. Когато ги сваля, ще мога да преценя.

 

п.п.

Другите два ябълковидни шарнира са

s-l1600-2.thumb.jpg.a8d37516ebb62ab4f24536b8118ed401.jpg

 

Кръгче - винта за регулиране на фара в хоризонтал.

Стрелка - фиксирана към тялото ябълка. Трябва да е някъде, между габарита и късите.

 

@afe , нема 'се пуашиш, не е толкова страшно, колкото звучи.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно от към стрелката леко шава моя,та не знам,дали подлежи на ремонт?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не пипай с голи пръсти хромираната вътрешна част на рефлектора!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ivan_Ch , нямах представа, съжалявам.

Търсих на английски и явно гугл ми изкарва резултати спрямо локацията ми. Снимката е от английския eBay и я описват за Акорд 7.

Както и да е, важното е, че с твоя помощ нещата се изясниха. Не очаквах такова сложно монтиране.

 

Извинявам се, ако съм заблудил някого.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро преправяхме фар от десняк към такъв за нашите стандарти на колегата @Dennis.

Ако има подходящи снимки можеш да ги споделиш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към кого е молбата за снимки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Dennis

Не съм ли го тагнал? При мен излиза. Той нащрака няколко снимки.

Редактирано от Ivan_Ch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, имам само тези. Горе долу се вижда какво трябва да се извади от фара, за да се прехвърли на нов. Също така до колко е нужно да се свали бронята, че да се извади фара.

A95EB6DD-37F3-487D-8C7D-F78CA5E22688.jpeg

7F12EB11-1211-4FAD-AB91-0779000A70F2.jpeg

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нужно да се сваля цялата броня ?  Долните крепежи не се пипат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се тези две видеа да помогнат не само на колегата, а и на други, в случай, че имат проблеми с тези неща.                                  https://www.youtube.com/watch?v=MNvaGQuiFCs ,  https://www.youtube.com/watch?v=MjxKtAaHsM4

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно по темата на колегата, но за да помогнат, търсачката трябва да ги открие!

Тоест, трябва си някакъв маркиращ текст, обясняващ че иде реч за фарове на Хонда Акорд 7.

Лесно сваляне на фар от колата - необходимите минимум операции.

Подмяна на късите халогенни крушки с ксенон.

Преправяне от дясна на лява дирекция.

И така - нататък.

Примерно попадаш на това видео, слагаш му текст: Клапанче против запотяване на фаровете и мяташ линк с видеото:

https://www.youtube.com/watch?v=a9n3rnfWIM8

А принципно, братушката Илья К  https://www.youtube.com/@user-br1jq8tl3q  има и други полезни видео материали.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...