Jump to content
Беселин

Проблем със запалването на CIVIC X 2.0

Recommended Posts

Колеги, имам нужда от помощ.
Хондата не иска да запали.Модел CIVIC X 2.0 внос от Канада.Произведена 2019г.Имам я от няколко месеца.Чаках я 5 месеца.Като пристигна също не искаше да запали.След зареждане на акумулатора се оправи.Последно време я усещах, че пали трудно.Днес я мъчих известно време, като всеки опит се виждаше как оборотомера се вдига все по-малко и по-малко при всяко натискане на Старт бутона.
Двама човека ми подаваха ток безуспешно.Не  знам дали е възможно новите коли да бъдат запалвани по традиционния начин с кабели.Чувам, че някои не могат.Как да разбера дали е проблем с акумулатора или нещо друго?
Не знам и какъв да бъде акумулатора.Четох в интернет, че е размер 51R, което нищо не ми говори.Ако някой може да каже поне колко амперчаса е пак ще е нещо.Другото, което е, ще ми бъде полезна информация и за рестарт на мултимедията.На старата ми Хонда се въвеждаше код, който го има в книжката, при тази не знам какво да правя.Когато я усетих, че започва да пали трудно правих замервания.
Показанията бяха 12,6V
Зареждане по време на работа 14,2V
В момента на палене падаше на 10,6-10,8V
Моля компетентните за помощ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако пада за много кратко време до 10,6-10,6 може и да не е умрял, иначе размерът е като за YUASA 60Ah YBX9027 - ей това 027 в Европа май е по-разпознаваемо като код.

Виж си свещите, кабелите и бобината.

Може да се дава ток без проблеми на тази кола.

 

Ако си близо до Пловдив, имам оригиналната Varta EFB за европейската версия на колата, с която можем да пробваме дали е от акумулатора. Тя е същата и става. Махнах го, защото Varta/Bosch и циганин в колата си не искам.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

търси нов акумулатор, това е проблема. Гледай само да е със стартов ток 560А поне заради системата за запалването, това е важното в случая, за да нямаш проблеми. Аз на моя ( Civic 2.0 X ) сложих Fuko 70Ah 560A преди година и е ОК. 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом всеки път е палила все по трудно значи акумулатора леко по леко си е заминавал. Вземи някой читав от друга кола и пробвай. Медията не иска код след махане на захранването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих нов акумулатор.Колата запали от 10-тия път.При замерване показа, че не зарежда.Придвижих я до сервиз.Изгасих и пробвах да запаля.Не можа да запали.Оставям я на ремонт.Като има развръзка ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой специалист замерва с мултицет напрежението при работещ автомобил, но с изключени фарове, ще заключи, че не зарежда. Колата зарежда на 12.2V, когато е с изключени фарове, а на 14.4V с включени.

Така е направена и не е повреда. Ако вече и с фарове е 12.2V, тогава се търси проблем.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега видях, че всъщност си сложил нова батерия и с нея пак същото. Но това, че не зарежда, не би трябвало да е проблем за първите 40-50 паления поне. Дано ти открият проблема и е нещо дребно. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте да не е някоя бобина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега минах през сервиза.Стартера е изгорял.Свален е и е изпратен за ремонт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Някой да има представа колко струва стартер за  CIVIC X 2.0 ?

Вчера при запалване се чу силен стържещ звук.При втори опит стържещия звук се повтори.Запали от третия път.

Мисля, че проблема ще се повтори.Чудя се дали е възможно стартера да е с някакъв дефект?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този стартер с редуктор ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Krasi-mir написа:

Този стартер с редуктор ли е?

Нямам представа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е с редуктор, както на по старите Хонда, стърженето може да е от там.

При много ниски температури греста се спича и се забавя връщането на бендикса. Може да има и ръжда, и кал в редуктора.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение, че си дал пари за ремонт, може би е редно да направиш една рекламация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...