Jump to content
vladimir.angelov.1

Проблем с автоматична скоростна кутия Honda Crv 2010

Recommended Posts

Здравейте, колеги. 

Имам проблем с Хондата и ще съм много благодарен за съвет.

Купих преди 3 месеца Crv 2010  с изгоряло масло в скоростите. Сменям вече 3ти път маслото, което излиза черно вместо червено. Оригинално масло на Хонда. 

Когато колата е студена сменя скорости перфектно, но като загрее се усеща все едно удря кардан като превключва между 1ва и 2ра. Ако подам съвсем малко повече газ сменя перфектно, но с по малко газ се усеща все едно подскача колата докато сменя между 1ва и 2ра. 

Не съм специалист, но мисля да не би да има проблем с охлаждането и да изгаря маслото...

Моля за съвет! 

Благодаря и поздрави! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А веднага след опресняването с 2,7 литра, не си ли променя цвета към червенеещ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Купих преди 3 месеца Crv 2010  с изгоряло масло в скоростите.

Защо я взе така , как разбра че е изгоряло

Как го сменяш през какъв интервал,и кое точно масло на Хонда,пазиш ли тубата.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера смених отново маслото 3л, 

Нивото изглежда е добре и е червено. Но излезна черно масло а сложих ново преди 2-3седмици...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто предполагам, че е изгоряло понеже излиза черно масло а не червено или поне червеникаво...  За последните 3 месеца е сменяно 3 пъти маслото в сервиз. А купих Хондата в това състояние понеже беше на добра цена и 150х. километра...

 

20221106_120038.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Вчера смених отново маслото 3л, 

Нивото изглежда е добре и е червено. Но излезна черно масло а сложих ново преди 2-3седмици...

Маслото се сменя като  при теб през определен пробег минимум 2 хил а най добре през 4 хил,ти в момента само хвърляш масло.

При теб имаш и филтър на автомата,ако е бензинов двигателя.

Този филтър също се сменя,сменен ли е.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензинов е двигателя, но няма филтър. Вчера бях с майстора, докато вдигна колата и нямаше от къде да се свали за нов филтър. Само магнитен болт за източване на маслото... Иначе поръчах филтър за модела, но предполагам са различни скоростни кутии...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтър  и не е отдолу на колата,има и се намира под въздушния филтър,тоя майстор си няма и на идея какво прави и не е сменял на Хонда.

Това е филтъра ти,ти какво поръча.

379018443_viber__2022-02-23_13-18-04-588.thumb.jpg.f0f97320b4a5a543bddb0b58f808e031.jpg

IMG_20190706_131744.jpg.cb5655f2418dd73b2d69a4231b16124b.thumb.jpg.edbc6276cfd410d1fb98aa27521a6889.jpgIMG_20190706_131827.jpg.57905da949ea5a0b4816b12e746c23a2.thumb.jpg.2ad9da01978ce9bc00bd1fd6f3635475.jpg

IMG_20190706_131659.jpg.7540c6ab56af6b807812327a4467181c.thumb.jpg.614d7ea561b9e0fdc6563c2492b1fe80.jpg

 

През какъв пробег от километри сменяш маслото.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилича на този само, че е метален. 

Филтъра, който ми изпрати може ли да се смени без да сменям отново маслото? 

Благодаря

Screenshot_20221106-124456_eBay.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През малко км го сменяш   маслото на автомата на 4 хил трябва.

Този от твоята снимка не е за  колата ти,да този показан от мен се сменя без да се точи маслото.

Ако е затлачен възможна той да е причината.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много! Ще опитам да си го сменя сам.

А дали тези Хонди си имат специално охлаждане за скоростите? Да не е запушено нещо там? 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчваш само оригинален филтър този за автомата,има маслен радиатор за автомата не може да се запуши.

Да сам може да го смениш има посока на монтаж.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да  там е може да го покажеш на майстора ти  да знае къде е на Хонда.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията няма собствен радиатор за охлаждане. Маслото от кутията минава през тръба, вградена в долното казанче на радиатора за охлаждане на двг.

 

1873566854_Screenshot_20221106_144714_SamsungInternet.thumb.jpg.e161d8fe5eaec14be4e84638493c8a78.jpg

 

На тази схема #11 и #12 са двата маркуча от кутията до радиатора. Нямам представа, кой е входящ, кой изходящ. Номер 13 от схемата е филтъра за маслото на кутията, показан от @CARPERA .

Абревиатурата АТМ в горните краища на маркучите, предполагам означава "Automatic Transmission Mounting".

 

edit:

@vladimir.angelov.1 , това, което ти си поръчал, вероятно е филтърът, който се намира вътре в кутията.

Номер 5 на тази схема:

 

1478671870_Screenshot_20221106_151414_SamsungInternet.thumb.jpg.04c8424ad608fe6b43424d08cd548196.jpg

 

Същият се сменява след разглобяване на кутията.

 

 

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, Красимир. Вероятно ще сменя само другия филтър за момента...

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все верни насоки си получил до тук.

Лашкането се получава от ниско налягане в системата, за това на по-високи обороти го няма.

Следваща стъпка - преглед на затлачен с налепи соленоид.

Маслото е черно не от изгаряне, а от износени фрикциони, чийто прахоляк циркулира в системата и полепва в разни неприятни места.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, vladimir.angelov.1 said:

Благодаря, Красимир. Вероятно ще сменя само другия филтър за момента...

Поздрави!

Този  филтър вътре в кутията е само при отваряне тоест ремонт на кутията,сменяш външния този под въздушния филтър.

При теб за сега не ти е нужен такъв ремонт на автомата.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се смени само филтъра, ще изтече ли масло ,докато се сменя ,искам да сменя само филтъра 

Редактирано от Branimir Lichev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

@Branimir Lichev

Не няма да изтече.

Задължително оригинален филтър автомат.

Screenshot_20221113-212043_Viber.thumb.jpg.4def8bc7e416c2e6fd138abb8d52feaa.jpg

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и аз съм собственик от скоро на хонда црв 3 бензин 150 коня автомат от преди няколко дни имам проблем с Автомата върви добре не рита не преплъзва но на P и N взе да се чува някакъв шум от кутията все едно свири някое лагерче някои имал ли е подобен проблем ,на борсата не и се чуваше звука покарах я 100км и започна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не е от кутията, по всяка вероятност е нещо което движи пистовият ремък. На борсата не си го чувал защото "борсаджията" когато е запалил  мотора е пуснал и климатика да натовари веригата която ремъка задвижва. Пробвай когато си на P и N и започне да свири да пуснеш климатика и чуй дали това продължава и пиши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Митко Йотов написа:

Може да не е от кутията, по всяка вероятност е нещо което движи пистовият ремък. На борсата не си го чувал защото "борсаджията" когато е запалил  мотора е пуснал и климатика да натовари веригата която ремъка задвижва. Пробвай когато си на P и N и започне да свири да пуснеш климатика и чуй дали това продължава и пиши.

Ако ми дадете един имейл мога да ви пратя клипче на звука , пробвах преди малко пак се чува леко да вие

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качих, 2 клипчета ако имате нещо на идея ще ви бъда благодарен , смених маслото на кутията нямаше стружки на пробката не мирише на прегрято вкючва добре

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/6/2022 at 12:33 PM, vladimir.angelov.1 said:

Бензинов е двигателя, но няма филтър. Вчера бях с майстора, докато вдигна колата и нямаше от къде да се свали за нов филтър. Само магнитен болт за източване на маслото... Иначе поръчах филтър за модела, но предполагам са различни скоростни кутии...

Колега какъв се оказа проблема,че имам подобен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...