Jump to content
Kaloqn 1988

Honda concerto

Recommended Posts

Здравейте, да се похваля, че съм вече горд собственик на хонда кончерто 1.6 16v 122 kc. След покупката има ли нещо по специфично, на което трябва да обърна внимание и обслужване. Какви масла и консумативи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, Kaloqn 1988 написа:

да се похваля

Тц, без снимки не се приема! Това нещо трябва да се види.

 

Маслата и консумативите са ти последна грижа. По-интересно е, в какво състояние са купето и окачването на тая реликва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не е свалена в обавата но е същия двигател. 

IMG_20221104_114907.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купето е без ръжди, а окачването е доста стегнато.Не се чува нищо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амии, честита да ти е и да си я пазиш, че рядкост са вече, особено читавите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Завиждам, благородно! Честито!

 

Двигателя, по данни от интернет, би трябвало да е D16A8. Нямам представа, какво масло е подходящо за него. 

Какво е нивото на оборудване?

Онази от линка на Цецо би трябвало да е ЕХ по английските стандарти, т.е. Executive.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да със същото оборудване е и двигател само където не е с кожен салон. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цъкай снимки, да и се порадваме и ние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка и от мен!

Относно маслата за Concerto, различните производители дават вискозитетни класове от 5W-30 до 15W-50.

Интересното тук е, че за ръчна скоростна кутия дават същото двигателно масло! С една забележка, че за ръчната скоростна кутия е задължително да се използват вискозитетни класове 10W-30 или 10W-40, само ако в сервизната книжка е изрично посочено за даденият модел.

https://oilguide.ravenol.de/?lang=en&selectedType=1a2c873fcb5fbd00f8cef904f82da309

 

Lubricant recommendation and Yacco engine oil.html

 

https://www.shell.com/motorist/find-the-right-oil.html#iframe=L21vdG9yaXN0L2ZpbmQtdGhlLXJpZ2h0LW9pbC9famNyX2NvbnRlbnQvcGFyL2lmcmFtZWRhcHAuc3RhdGljL2lmcmFtZS5odG1sIy9nYi9lbi1nYi9lcXVpcG1lbnQvY29uY2VydG9fMV82X2lfMTZ2Xzkwa3dfRmF3RWNXMVlU

 

Ако двигателят е в добра кондиция, пробвай с 5W-40 и обърни внимание какво пише за скоростната кутия в service manual-а на колата.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда си прилично, а дреболиите са поправими.

Някой се е грижил за нея, дръж и ти така.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е колицата  стария Акорд 3 генерация го карах с 5/40 и се държеше супер а в скоростите с 10/40 като го сменях на 30000 км.Гледам че има и газ ,провери си и клапаните.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, nakata написа:

Супер е колицата  стария Акорд 3 генерация го карах с 5/40 и се държеше супер а в скоростите с 10/40 като го сменях на 30000 км.Гледам че има и газ ,провери си и клапаните.

 Благодаря много за помощта. Да клапаните поначукват. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте мисля да я продавам колата не е мойта нещо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, що така сега?

Какво не ти допада?

Натурален автомобил, от "стария матрял", без "шики-мики".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, ceco_accord написа:

Е, що така сега?

Какво не ти допада?

Натурален автомобил, от "стария матрял", без "шики-мики".

Взех да пътувам извън града всеки ден и не ми е комфортно много. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комфорта може да се подобри, но в тесни граници.

Има методи за шум, комфорт на седене, мекота на возене, но е занимавка + пари, а и разбирам какво казваш с "извън града всеки ден", макар че зависи и от дължината на прехода. 100 км се не усещат, при 200 км вече трябва да е интересно с други фактори, но 1000 км на ден си е уморително без почивки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм мислил каква цена предлагаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Пишете си на "лично съобщение", или я обяви в раздела "продава Хонда".

Иначе ще тръгне обсъждане с разнопосочни коментари.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След пълно обслужване на колата се установи,че е с двигател D16A9 a не както си мислех с D16a8.Това по добре ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16A8

Found in:

1988–1995 Civic/CRX/Concerto (UK/Europe/Australia)

1992–1995 Rover 216/416 GTi (UK/Europe)

1993–1997 Rover 216 Sport Coupé (Europe)

Bore and Stroke: see D16 Series Engines

Displacement: see D16 Series Engines

Compression : 9.5:1

Power : 122 PS (90 kW; 120 hp) at 6800 rpm

Torque : 14.9 kg⋅m (146 N⋅m; 108 lb⋅ft) at 5900 rpm

Valvetrain : DOHC (4 valves per cylinder)

Fuel Control : OBD-0 and OBD-1 MPFI

ECU Code : PP5 (OBD-0), P29 (OBD-1)

Head Code : PM7

Gearbox : L3

 

D16A9

(Same as D16A8 but without a catalytic converter)

Found in:

1988–1991 Concerto (UK/Europe)

1988–1991 CRX 1.6i-16 (UK/Europe/South Africa)

1990–1992 Ballade 160i-DOHC (South Africa)

1988–1991 Civic 1.6i-16 (UK/Europe)

1992–1993 Civic GTi (New Zealand)

1989–1992 Rover 216/416 GTi (UK/Europe)

1992–1995 Civic Si (Japanese, European venezuela and Peruvian version)

Bore and Stroke: see D16 Series Engines

Displacement: see D16 Series Engines

Compression : 9.5:1

Power : 125-129 hp (91.9-94.8 kW, 126-130 PS) at 6800 rpm

Torque : 105 lb·ft (14.5 kg/m, 143 Nm) at 5700 rpm

Valvetrain : DOHC 16 valve (4 valves per cylinder)

Redline: 7,200 rpm

Limit: 7,250 rpm

Fuel Cut: 7800 RPM (PM7)

Fuel Control : 88-91 OBD-0 MPFI (92-95 OBD-1)

ECU Code: (P29 OBD1)

Gearbox: non-LSD (1988-1991): L3, LSD (1992-1995): S20

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...