Jump to content
vnukata

Съвет за Хонда

Recommended Posts

Здравейте приятели, регистрирах се във форума , специално за да може някой от Вас да ме насочи, дали акорд 7-ма генерация е моят автомобил.

Малко предистория :

До сега карах пежо 307 SW (комби) 1.6hdi 110к.с. и от към удобство, не ми е липсвало пространство, с жена и дете съм. Но има един голям недостатък и то е, че няма 6-та скорост и след 200км трип да кажем, усещам главата си тежко,  а главно карам личния си автомобил събота и неделя, поради това че имам служебен за през седмицата. Насочил съм се акорд 7-ма генерация поради няколко факта:

* Харесва ми външно

 *2.2 казват че бил хубав двигател, а аз си харесвам дизела, не отказвам и бензин ..

* Карах вече няколко екземпляра предложени на пазара - харесват ми като возия, макар че слизам от френски автомобил. Хондата е стегната, но не и дразнещо твърда возия. 

*Гледам само комби вариянта - хечкбека ми е красив, ама аз съм извратен и комбито ми харесва много повече

 

Неща които не ми харесват след пробвани няколко екземпляра на пазара, вие ще ми кажете това нормално ли е:

* Пробвах два акорда и едно FR-v, имам чувството че този двигател се развърта едва към 2.5  -3 оборота. Това някак си не ми се струва окей, предвид вървежа на 1.6hdi ми, очаквах осезаема разлика, а такава нямаше. Крака ми е тежък и искам вървеж като за една идея по-голям двигател. 

* Колите които съм гледал - едната беше от  Австрия- беше добра от към двигател, но отдолу беше абсолютна скръб, ръждясала яко. Ще я издам , в момента се продава в Пловдив в автокъща Алпина и съм пред дилема. Другата пак беше от частно лице, седан вариянта - никакъв вървеж, пак от частно лице в Пловдив. FR-vто което гледах ми харесва, че е странно, но беше с малък багажник и като цяло май ще ме откаже.

 

Та обобщено, търся кола за дълъг път, която със 140-150 да не ми надува главата, да е устойчива и здрава като механика и с голям багажник. Вариянта със 6 скорости , превъзхожда ли тази с 5, на колко оборота е при тази скорост. 

Може би добрите екземпляри вървят на сума , която не бих дал за такъв стар автомобил (2006г) но това е друга тема.

Отговаря ли акорд 7-ма генерация на тези критерии? Благодаря на отзовалоте се

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първом ...

Добре дошъл!

5 години карах Акорд 7 комби, 2.4 (бензин), автоматик.

Удобна семейна кола с огромен багажник - сигурво си видял как се сгъват задните седалки?

При 140 вървеше на 3000 об/мин - за дизела вече не помня колко бяха - друг ще каже.

Не те навивам за бензин + автомат (с 5 скорости е), но е чудесна комбинация и мога само да хваля този вариант. Пробвай и него, в предвид цената на газта, с чието монтиране и експлоатация няма драма.

Комбито (в която и версия да е) не е бегачка, но с напредване в трафика няма проблем.

Иначе - разгледай темите в раздела за модела и наслука!

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз малко впечатления от моя Акорд...

Преди да седна в тази хонда, съм карал предимно европейски автомобили - Рено 5 първа серия (ако някой продава такава, да ми се обади:tongue1:); Еспейс  дизел и бензин(3 литра V6 - 2ра серия, преди фейса - кефеше ме); Пежо 405 бензин; Експерт дизел; Ситроен Ксантия дизел( ако на някой му се намира "актива", моля да си признае:smile1:); Опел Корса; Фолксваген Поло 3та серия дизел; Кия Спотридж 2ра серия дизел; Дачия Дъстър дизел 2020г. Изброените съм ги карал по година и повече. Едни служебни, други лични... Тези под година шофиране, не ги споменавам. От всичко това иде да се рече, че не съм луд фен на Хонда. Но определено съм фен вече! 

2004г; комби; ексклузив; 2.4 безин/газ; автомат; изминати от мен 35хил. км(25хил. от тях на газ) Колата е много-добра за годините си. Ако имаше запаметяване на настройките за седалките, сигурно нямаше и да си помисля да я сменям скоро. Не че само това и липсва, но на мен, нищо друго не ми липсва. 7цата е голяма и удобна. От Търново до Синеморец, спирам само за зареждане в Бургас и то с досада(ако не съм решил да спирам и на други готини места по морето де). Никога не се замислям, дали ще ми стигне място за багаж, или дали ще съм изморен след Търново-Банско и как ще ходя няколко километра баири след това. Няма дискомфорт - просто се кефя. Двигателя често е над 6к оборота, но за мен това е страхотно удоволствие(няма нужда да се издевателства така с оборотите, ама е пристращяващо:rolleyes:). Както спомена ceco_accord , колата не е "бегачка", но за голямо и комфортно комби, бих казал, че е предостатъчно. Технически, мисля няма смисъл да я обсъждаме. Много неща ремонтирах и подменях по моята, но за 20 годишна кола на 200к (толкова пишеше на километража), съм доволен. 

Моето мнение е базирано на сравнително малко опит с Акорд и не би следвало, да се взема за мерило. Сигурен съм, че има много хора, които не харесват този модел. Така или иначе, много малко ще пишат в тази тема, ако въобще се появи някой. Модела е доста стар вече и страстта е "изстинала". Но има достатъчно информация в раздела и аз поне се възползвах, когато започнах да се интересувам. 

Успех! 

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да допълня нещо. :)

Когато преди 7 години реших че ми е време за комби (до тогава карах 11г. Акорд 6 седан автоматик), съвсем умишлено избрах 7-ма пред 8-ма генерация.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.10.2022 г. at 19:50, vnukata написа:

търся кола за дълъг път, която със 140-150 да не ми надува главата, да е устойчива и здрава като механика и с голям багажник. Вариянта със 6 скорости , превъзхожда ли тази с 5, на колко оборота е при тази скорост. 

Значи, Акорд 7, '07-ма, седан, N22A1 i-CTDi, 6-степенна ръчка. Колата е на съпругата ми, аз я карам рядко. Преди малко излизах с нея и си направих експеримент, заради горното питане:

120км/ч - 2200об/мин

140км/ч - 2500об/мин

160км/ч - 2800об/мин

Това са скорости по GPS, не по километраж.

Нямам представа, дали е по-добре от 5-степенната, никога не съм карал такава. 

Нямам представа и дали е по-шумна от други марки дизелови коли. Откакто имам личен автомобил, т.е. от '93-а година това ми е трети дизел. През 2007-ма имах за около 3 месеца Rover 420 sdi. Смених го с Volvo V40 1.9tdi (двигателя е Рено). От 2009-а съм на бензинови CR-V автоматици.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

В реда на колегите по- горе имал съм: Москвич 412, Mazda 121, Nissan Sunny '87 1.5, Citroen XM Turbo CT, Nissan Primera P10 1.6, Nissan Primera P11 1.6, Renault Megan Scenic I ph. II 1.4, Дачия Дъстер 1.5 Dci(пътническа), Wv Golf 6 1.6TDI,  Дачия Сандеро 1.5 Dci, Peugeot 207 1.4 FS6, Honda Accord 7 K20A6. Жената имаше Пежо 307 sw 1.6 16V

Моя съвет е ако вземаш дизелов акорд, който да караш само събота и неделя няма да ти "излезне сметката". Има някой скъпи консумативи като маховик на съединителя, дюзи и верига! Отделно поради високите данъци на запад дизеловите автомобили се карат и като дойдат в България посочените по- горе консумативи са "тръгнали" и са за смяна.

Като комфорт Акорда не е нещо особенно минавал, до към 500- 600 км на един ден шофиране поне не стигаш като пребит. От това което съм карал Citroen XM е топ от към комфорт. Препоръчвам да се насочиш към бензинова хонда- значително по- евтина подръжка и ако има и газова с тея цени на газта си е около 8 лв на 100 км :).

Моя акорд при скорот от 160 км/ч (по километтраж) е на около 4300 оборота (по спомени) та може спокойно да се разговаря. 

Жената е минавала около 500 - 600 км за един ден с Пежото и с Акорда впечатленията и са, че "не е усетила пътя".

 

Та това е мое мнение! :)

 

 

 

Редактирано от bogomildimov
Допълване на инфото
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Явно има интерес към темата "Притежавани МПС", затова

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.10.2022 г. at 21:50, vnukata написа:

Та обобщено, търся кола за дълъг път, която със 140-150 да не ми надува главата, да е устойчива и здрава като механика и с голям багажник. Вариянта със 6 скорости , превъзхожда ли тази с 5, на колко оборота е при тази скорост. 

Може би добрите екземпляри вървят на сума , която не бих дал за такъв стар автомобил (2006г) но това е друга тема.

Отговаря ли акорд 7-ма генерация на тези критерии? Благодаря на отзовалоте се

 

Здравей колега, преди около 12г. когато за пръв път седнах в собствена хонда (CR-V I ген.) темата за шума при мен се превърна във фикс идея. Правих какво ли не по тая кола откъм изолации и технически рисърчи и разбрах едно, че когато дадено нещо не е измислено да бъде комфортно и тихо трудно ще го подобриш значително. Успоредно с моята джипка карах и служебно CR-V III генерация дизел и не можех да проумея как един дизелов двигател може да бъде толкова тих и комфортен спрямо моя бензинов при над 2500 оборота??? Еми може, особено когато идеята на инженерите от Хонда е била първият им дизел максимално да се доближава до бензинов като усещане и представяне. Оттогава това произведение на изкустовото ми стана мечта, която наскоро съществих. Та по темата в конкретика, при 140км/ч и при варианта с 5 скорости си на около 2500 оборота/ мин и при този с 6 скорости. Откъм двигател по-скоро ще е трудно до невъзможно да ти надуе главата, виж останалото откъм шум от настилката може и да има разлика с някоя френска или немска лодка. Предимството при 6-те скорости ще дойде откъм цялостно усещане за кутията- отзивчивост и икономия при правилно каране тъй като тук вече се наместват и предавателните числа на останалите предавки.  

В заключение според мен точно карането през уикенда както друг колега по-горе беше споменал, че ще обезмисли идеята за дизела според мен ще го осмисли тъй като от една страна ще отдалечи неизбежните високостойностни ремонти, като положителен резултат от преобладаващо извънградско каране, а от друга насладата от едно такова комфортно пътуване няма да има цена!

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.10.2022г. в 21:50 vnukata каза:

 

Може би добрите екземпляри вървят на сума , която не бих дал за такъв стар автомобил (2006г) но това е друга тема.

 

 

Ако аз сега трябва да купувам кола и имам подобна дилема и бюджет, изобщо не бих се замислил- Мазда 6 втора генерация, 2ка бензин комби. Надали има нещо в което да не превъзхожда 7цата, единствено возията ми се струва една идея по-твърда от на хондата, но не е болката за умиране. А при положение, че се търси комби, то разликата във вида на двете купета е от земята до небето, макар че това за красотата е малко субективно. 

Редактирано от Robben

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера минавайки спрях да я погледна: https://www.cars.bg/offer/633ee1d0fe79c4d7590932d3 😁

 

Видимо задната броня е пребоядисвана, вътре е супер запазена и гумите не стават! 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...