Jump to content
galin_k

Монтаж на теглич на Акорд 8 2лт комби

Recommended Posts

Здравейте, 

 

със семейството караме колелета и ми се ще да има опция за транспорт - става въпрос за едно градско електрическо (около 23кг), един обикновен стар планински бегач и едно детско. Предполагам че ще има около поне 45кг общ това, може и 50 не знам. С греди отгоре е трудно, заради електрическото, обмислям вариант да си сложа теглич и да си взема платформа за колелета, вижда ми се най-удобното. 

Колата е комби Акорд 8ма 2лт бензин, ръчка. 

 

Въпросът е че такава платформа за колелета е със стопове, та обикновен гол теглич няма да свърши работа, ще ми трябва и инсталация. 

Четох че заради кабеляците е доста работа, трябва да потърся майстор затова. Но се чудя отзад на комбито, дали има подготвени кабели за евентуално по-лесен монтаж, вместо да се ходи до купето и да се прокарват по цялата кола?

 

Другият ми въпрос е дали оригиналеният теглич за седан и комби е идентичен? Или трябва да търся за комби само такъв?

Има и афтърмаркет варианти, гледам че продават гол теглич, не знам как стои въпросът с инсталацията. 

 

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е, че в двата каталога, които знам, такъв аксесоар (теглич) за този модел не виждам да има, откъдето щяхме да видим каква е окомплектовката му.

 

Такова нещо, като "подготвени кабели" не мисля, че има, ако под това се разбира букса, която само чака да се включи кабела на теглича в нея. Тегличът си идва със собствено окабеляване и контролен модул (реле) и се връзва към светлинната инсталация на автомобила отзад.

 

Така поставено, според мен, вариантите са два - или взимаш афтърмаркет с пълната инсталация и инструкции за монтаж, или оригинален (с табелката Хонда, не афтърмаркет) от автомобил на части, откъдето да се проследи докъде се разпростира понятието "инсталация на теглича" и къде е вързана тя. Ако ти я пратят демонтирана не можеш да знаеш нито, дали това е всичко, нито къде да се свърже.

 

Имай предвид, че ще трябва да ходиш и в КАТ за да си извадиш трети регистрационен номер (за платформата) и да смениш талона на колата.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, съгласен съм ако е втора ръка, трябва директно да се свали от друга кола на части, че иначе много е вероятно нещо да липсва!

Да знам и за КАТ и промяната на талона, отзад номерът е един по различен, мисля беше с червени букви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  И аз съм в процес на търсене на същото. Внимавай,че се продава и само ухо, където се закача ремаркето или каквото и да е.Явно много апаши свалят само тази част и я продават отделно. Погледни все пак под колата да нямаш оригинална конструкция е да ти трябва само тази част. 

  Аз намерих оригинален свален от същата марка и с кабели, букса и кутийка за кабелите. 

  Пробвай при Ариса парт (ако не бъркам името на автоморгата) все ще има някой с оригинален теглич. 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за контакта!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...