Jump to content
Legend91

Пали "като умряла"

Recommended Posts

След ремонт на стартера  (сменяха бендикса) Акордът пали "като умрял", особено на студен двигател. Пали, но с повече въртене, и като запали сякаш аха-аха ще угасне отново. Давах го в Бултрако да проверят за грешки, казаха че всичко е ОК. Ако обаче само завъртя стартера и пусна ключа преди да е запалил, на следващото врътване пали моментално.

На какво може да се дължи това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивото се връща обраггно.

Бензинов  е двигателя.???

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, бензинка е. Какво значи това, че горивото се връща обратно? Смениха горивния филтър, но слoжиха един глупав (според мен) Japanparts

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи че при първото палене,няма гориво в горивните пътища,докато подкачи въртиш.

Винаги евтините консумативи,си го връщат тъпкано после,просто трябва да заболи за да се разбере.

При мен този проблем се беше  усложнен  и от неправилно регулирани клапана,просто майстора е правил каквото си иска,сменх майстора и всичко заспа.

Ти кога си ги регулирал.

Моят горивен  е на МАНН,не го сменям всяка година че да пестя от него дори да е 100лв.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен клапаните въобще не са регулирани. Не го направиха при смяната на ангренажния ремък и впоследствие така и не стигна дотам. И не мисля да го правя, докато не намеря майстор който ще ги регулира спрямо заводските данни, т.е. вероятно никога 😆 Ами да взема да инвестирам едни 120 лв в оригинален филтър? В интерес на истината това нещо не се случи веднага след смяната на горивния филтър, а някъде около месец след това, 2 седмици след като поправяха и стартера. С филтър Herth&Busch нямаше проблеми, но го смених само след около 10 хил км защото слагах на няколко пъти почистващи добавки (и разхода на гориво спадна така),  но след като се случи чисто нов филтър Blueprint да тече от снадката вече нямам никакво доверие на подобни части.

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А се оказва че филтъра освен това трябвало да се напълни с гориво преди да се постави, за да не остават балончета въздух в системата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече ти сериозно си влязъл в някакъв филм и то по сложен от Бързи и яростни 101ви филм.

Сменяш верига не ти регулират клапаните?????,къде ме чу да те карам слагаш оригинален филтър.

Само на бензин ли се кара.

Почакай още и ще ти се наложи да правиш глава, заради търсене на майстор на майсторите да ти погледне клапаните.

Както съм казвал колата е твоя,можеш да а докараш до пълно мазало както си искаш.

Регулирай клапаните и тогава може да разсъждаваме защо пали толкова зле,ако пали вече толкова зле.

Толкова да няма един майстор в София да ти погледне клапаните,какво ли правят колегите софиянци да кажат.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя си палеше идеално до този момент а ремъка, не е с верига, го смених преди около 20 хил км. Честно казано: страх ме е да бърникат. За ремъка когато са го сменяли май-май са сложили амортисьорчето с махната скоба и в резултат то се беше прецакало само за няколко хил км! Ето, оказва се че горивния филтър трябва да се обезвъздушава,за да не се прецакват инжекторите и стартера (което стана) а това никой не го прави. С оригиналния филтър докато беше палеше съвсем без да върти, после с Herth & Busch малко въртеше, а с Japanparts ето какво стана. Ще го питам тоя човек който сега я прави, струва ми се добър човек, а има опит и с други V6, за пореден път ще го питам, макар че предния път ми каза че клапаните може и да са саморегулиращи се. Ако настоявам ще взема да го обидя, то не е лесна политика тая работа 😆

Бтв, само на бензин се кара, беше на А100, но с тоя цени и отстъпкста която важи само за А95 няма как. И за газова трябва да мисля.

 

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

за пореден път ще го питам, макар че предния път ми каза че клапаните може и да са саморегулиращи се. Ако настоявам ще взема да го обидя, то не е лесна политика тая работа 😆

До колкото знам Акорд не е с хидравлични клапани, което значи се регулират,да ме поправят тези които са с този двигател.

Моля те мноооого бързо бягай от тоя майстор

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, той единствен ми направи дистрибутора да не тече. Това беше 3тия път който го правят... Бяха мазали със силикони разни, нищо. Човека намери и семеринг точния размер и о-ринг. От ЕМ комплект ми дадоха колата с разкачени букси на автоматика и като се връщам ни лук яли ни лук мирисали, кутията ми била за ремонт! + Чукнат ръб на вратата! Добре че беше шефа там та забеляза....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт: оправи се от само себе си 😳

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак клапаните няма да се  саморегулират,трабва да се проверят.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Legend91

Като позастудее пак, ако отново се появи проблемът, пиши и ще ти дам рецепта. :thumbs1:

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи то няма как да застудее, защото я държа в гаража, а той е доста добре топлоизолиран. НО, да кажа как палеше с испанския бензин с който сии дойде с автовоза и скоро след като минах на българския. Моментално, дори не се усещаше да върти, до няколко седмици след като испанския свърши и ест. почнах да наливам български. Започна да върти, макар и малко, и оттогава, с изключение на този епизод все така върти. Какво означава това? Попаднал съм на лошо гориво? Заслужава ли си да махам горивния филтър, който е Japanparts в такъв случай, или няма смисъл да го мъча толкова начесто?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERA

 

Да, знам, но все пак трябва да намеря кой ще го направи по спесификации, да не стане по-зле. М-у другото в книжката за промеждутъците от сервизните интервали пише да се регулират само ако са шумни, на моята не са, това означава ли че имам още време да го направя? Защото има и гарнитура за смяна, имам и гумички на болтовете на капака на клапаните за смяна....

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Legend91 написа:

Заслужава ли си да махам горивния филтър, който е Japanparts в такъв случай

Аз за горивен филтър не бих сложил нещо, което не е от доказана марка и производство! Там става въпрос за защита на инжекторите, а знаем колко финни пулверизатори са! Купи си един MANN - германски, или MAHLE - Австрия, но от сигурен доставчик и задължително Германия и Австрия!

Мани ги тия Japanparts, Ashika, Ashuki, Ashaki, Tashaki и др. псевдо-японски наименования. Нямат нищо общо с Япония, а съм им виждал качеството отвътре! Дано тия филтри, дето си слагал, не са ти нахакали частици в инжекторите, понеже и те самите отделят простотии (скапаните филтри имам предвид).

Май ще трябва да направя и една тема "Горивни филтри"...

 

...А ако проблемът продължи и след това, и особено при ниски температури, трябва да провериш налагането на горивото дали е в норма. Ако не е - тогава си за смяна на горивна помпа. Или най-малкото цедка на горивна помпа - щом си слагал добавки! Задръства се цедката от "вдигнатите" боклуци, от добавката (ако има цедка преди помпата).

 

Редактирано от dandilov
  • Харесвам 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, Legend91 said:

@CARPERA

 

 това означава ли че имам още време да го направя?

Това означава че гадаеш,може да си вземеш една сфера за гадаене и така да започнеш да сменяш всичко по колта.

Сервизното ръкоадство да си го чете там който иска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, dandilov said:

и задължително Германия

 

Точно от хубавата Германия бях взел филтъра..... едвам го сложиха, после протече още със слагането .... (от снадката!) та връщаха стария. Мизерия е тая Германия. Взимам оригинален и толкоз!

Редактирано от Legend91
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква всъщност е процедурата за смяна на горивния филтър защото мисля да го направя сам? Кое след кое се поставя: гледам има прозрачни пластмасови "щипки" от едната страна. Те ли се нанизват първо на горивопровода и после се щракат на филтъра? Трябва ли да развъртя стартера, така че да се напълни филтъра с гориво и тогава да поставя другия горивопровод? (Да не остава въздух в системата)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....НО, да кажа как палеше с испанския бензин с който сии дойде с автовоза и скоро след като минах на българския. Моментално, дори не се усещаше да върти...

хех тя и моята с оня бензин оттатък гори литър-литър и половина по-малко, ама това е положението, иначе желязно правило- от РъБъ се купува само бензина (че няма начин отдругаде)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До преди продам Акорда, от горе споменатото ,все едно за моята Хонда говорим....Клапани! Реглаж клапани , пали , въртеше едва, едва, първия път като захапе и запали ,както горе е написано аха, аха да угасне:(

Заминавай за клапани , даже ако не е вече за смяна и на клапан. . 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, ще отида! Кажете къде? Но ако отида все пак ще трябва освен горивния филтър и гарнитурата на капака да се направи и гумичките на болтовете и почистването на дросела, сметката набъбва над 500 лв само за части.... Не вярвам, колата не е минала повече от 20к км откакто я купих, за толкова кратък пробег от моментално палене да се повлияе толкова много все пак? И пак да кажа, сега си пали добре, както преди, с нашенския "бензин". Все пак, кажете къде в София да отида, исках при Боби, но там е пълно с народ вече няколко месеца?

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колко да обясняваме ,ок при теб на 20 хил км,а кога са били регулирани преди??????????.

Сигурно не знаеш.

Ето ти една тема сходен проблем,дано има някъква поука.

Калегата също се чудеше какво да оправи но не и да регулира клапаните.

Гарнитура на Виктор Рийнц комплект за капака на клапаните  и регулиране едва ли ще е 500лв.

Гарнитурата  на тази  марка издържа доста  ,не е еднократна.

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 И Сивика (D14А3) на синковеца нещо "сецка / лашка колата" при чукване на газта в ниски обороти (само на ГАЗ), но клапаните са ОК - проверено още като я взех. Aко натискам плавно десния педал - няма ядове. Утре е на газаджия, да и "бае", та белким потръгне.

Иначе работи нормално и не мени мин обороти, нито иска да гасне. Разход приличен 5лв газ на 100 км. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 hours ago, CARPERA said:

Гарнитура на Виктор Рийнц комплект за капака на клапаните  и регулиране едва ли ще е 500лв.

 

E, като добавим и горивния филтър и гумичките около болтовете, които са 6 и май там ще си трябва само оригинал и гарнитурата на дросела, където също трябва оригинал... Не е евтино, а и съвсем наскоро съм дал 240 за ремонта на стратера и 160 за делкото + (прословутият) горивен филтър. И искам да сменя отново маслото на автомата, че в софийското движение предавките се цъкат постоянно, и оня тиквеник (с тротинетките и колелетата) е наслагал светофари, които са постоянно червени на всеки 30 метра :ranting:

Знам че трябва да се направи, но все пак кажете, щом се кара само на бензин, не се ли получават топлинни хлабини, които не са толкова фатални? Така ми обясняваше на мен един от майсторите, който също все оставяше за по-нататък реглажа, и затова питам. Т.е. искам да кажа че не е само моя вината, да не съм искал да се направи, искал съм, но явно много-много не им се ще да правят реглаж за 6 цилиндров мотор.

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти никой не иска да човърка в "двуглав змей", дори тези които са го правили.

Не че вътре е различно от 4-цилиндровите малолитражки.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
37 minutes ago, Legend91 said:

 

E, като добавим и горивния филтър и гумичките около болтовете, които са 6 и май там ще си трябва само оригинал и гарнитурата на дросела, където също трябва оригинал... Не е евтино, а и съвсем наскоро съм дал 240 за ремонта на стратера и 160 за делкото + (прословутият) горивен филтър. И искам да сменя отново маслото на автомата, че в софийското движение предавките се цъкат постоянно, и оня тиквеник (с тротинетките и колелетата) е наслагал светофари, които са постоянно червени на всеки 30 метра :ranting:

Знам че трябва да се направи, но все пак кажете, щом се кара само на бензин, не се ли получават топлинни хлабини, които не са толкова фатални? Така ми обясняваше на мен един от майсторите, който също все оставяше за по-нататък реглажа, и затова питам. Т.е. искам да кажа че не е само моя вината, да не съм искал да се направи, искал съм, но явно много-много не им се ще да правят реглаж за 6 цилиндров мотор.

Комплект съм писал и включва всичко,влез провери в нета не си писал нищо кода на мотори на двигателя ти за да проверя.

Аз спирам да пиша явно сам трябва да си удариш главата в стената ам да е здраво че тогава може послушаш нещо.

Забрави да добавиш и парите за бензина които ще изгориш за ходене по магазините,парите за баничката защото този ден ще си гладен и тн и тн и тн,то винаги има да се прави нещо,какви са тези кръчмарски сметки,остана да чакаш да има и избивка нещо.

Аз като отида при майстора прави това което искам,не това което си науми или развие теория че това не трябва и ала бала,такива като ги слушах докараха колата да работи като косачка.

Търсиш следващия този с саморегулиращите се клапаните да ходи да прочете малко,не само да гледа пред носа си.

 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

J30A1 e кода на мотора, пише го в профила. Акорд 3000 см2 oт 2000 година. Не са ми кръчмарски сметките, просто наистина доста пари хвърлих напоследък и сега нямам а, както каза и Цецо Акорд, не искат да я бутат. Не че аз не ги карам. Същата работа беше и със спирачната течност, ако щеш ми вярвай, но едва намерих къде да я сменят изцяло, а не само на предните колела или направо да ми отказват: "не предлагаме такава услуга щото ЕйБиЕса щял не знам си какво".....

Редактирано от Legend91
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В комщийското сервизче, на което съм клиент от дузина години, бачкаше 1 пич от когото бях доволен.

1 ден научавам от шефа му че е напуснал.

- Що така бе чичо Митко?

- Ами, страхотен беше и всички са доволни от него, но не ми носеше пари. Все се хващаше с трудни и засукани ремонти, които отнемаха време, а няма тарифи за тях.

Сега пак той ми поддържа колите - в гаража си.

За смяна предният тампон ДВГ на Ледженда се сваля радиатор - направи го без. Предстои смяна тампон и на кутията - пак ще приложи чалъм - в София ми искат дни и "свет пари".

Ако си намериш читав майстор - дръж се за него, щото "гайката си трака"!

А за парите е ясно, но "коет си требе - оно си сака". За Сивика който взех на синковеца, "без да искам" отиде хилядарка джобни пари, за да го вкарам в пътя, та за Легена "напипах" кредитната карта. :(

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, ceco_accord said:

Предстои смяна тампон и на кутията

По какво съдиш че тампона е за смяна?

 

3 hours ago, ceco_accord said:

Легена "напипах" кредитната карта.

Знаеш че аз също точа лиги за Леджънд 😆, макар повече да ми се иска спортна кола, но все пак не мога да съм егоист, трябва да мисля и за нашите. Вярно ли първоначалното обслужване излиза 2 хил лв? (Масло автомат, масло раздатки, ангренаж и т.н....)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По това че е сцепен, както и предният на мотора беше скъсан.

 

received_648004096935096.jpeg

received_1234059450707723.jpeg

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това са 830 лв за 2-та - ОЕМ директно от Япония.

В Бултрако сумата е 4 цифрена!

IMG-f1893790cc4ec9fde530e4cb193cfc11-V.jpg

IMG-edd66a66964bfaa2dbf3d643bb0f9f30-V.jpg

Ледженда е скъпо удоволствие, но сменяш нещо и го забравяш - за дузина години.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 9/23/2022 at 6:03 PM, Legend91 said:

Ако обаче само завъртя стартера и пусна ключа преди да е запалил, на следващото врътване пали моментално.

 

моята кола също почна да пали трудно - днес давам контакт, чакам лампите да угаснат и въртя ключа, чувам стартера, но колата не пожела да запали. Втори опит след няколко секунди, опита да запали, но не успя. Трети опит - успешен. Същото ли е като това което правиш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
12 hours ago, ceco_accord said:

ОЕМ директно от Япония.

Откъде ако не е тайна? 

 

7 hours ago, electric28 said:

Същото ли е като това което правиш?

Не, при мен палеше от първия път, но с повече въртене и като запали не дига оборотите до 1500 ами ги сваля до някъде 500 -700 сякаш аха -аха ще угасне. А ако врътнех стартера но без да я чакам да запали и след няколко секунди завъртя ключа отново, палеше моментално.

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
10 hours ago, Legend91 said:

А ако врътнех стартера но без да я чакам да запали и след няколко секунди завъртя ключа отново, палеше моментално.

 

как да го пробвам това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както го е написал.

Въртиш ключа на стартер 1-2 секунди, пускаш го и след 1-2 сек. пак го врътваш на стартер. Пали веднага "чакмак".

Защо е така :dunno:

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами явно така го правя. Втория път чакам ли лампите или директно опитвам да паля?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение. Компа вече е проверил каквото трябва и горивото е качено.

Но зависи от модела. На някои от по-новите, компа мисли повече. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.10.2022 г. at 0:13, Legend91 написа:

J30A1 e кода на мотора, пише го в профила. Акорд 3000 см2 oт 2000 година. Не са ми кръчмарски сметките, просто наистина доста пари хвърлих напоследък и сега нямам а, както каза и Цецо Акорд, не искат да я бутат. Не че аз не ги карам. Същата работа беше и със спирачната течност, ако щеш ми вярвай, но едва намерих къде да я сменят изцяло, а не само на предните колела или направо да ми отказват: "не предлагаме такава услуга щото ЕйБиЕса щял не знам си какво".....

Лично мое мнение, щом в момента нямаш възможност за 1 месец няма да умре колата като не е регулирана преди :) 

Не пречи да пробваш да отидеш при един майстор в Дружба, аз при него си правех Хондата. Ето линк. Само фб страница имам :) 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.10.2022 г. at 14:14, CARPERA написа:

Незнам колко да обясняваме ,ок при теб на 20 хил км,а кога са били регулирани преди??????????.

Сигурно не знаеш.

Ето ти една тема сходен проблем,дано има някъква поука.

Калегата също се чудеше какво да оправи но не и да регулира клапаните.

Гарнитура на Виктор Рийнц комплект за капака на клапаните  и регулиране едва ли ще е 500лв.

Гарнитурата  на тази  марка издържа доста  ,не е еднократна.

 

 

Неее, не съм се чудела, напротив, още същия ден и следващи дни почнах да търся добри майстори, събирах мнение и намерих, но двамата човека, които открих бяхя мноого заети и ми казаха да ги търся октомври. И не само аз и други мои колеги чакахме ред и през това време, докато чаках ми смениха рейката и тъкмо се бях уговорила да ходя при един друг за ходовата част - карета и др., както и ангренажи ремъци и прочие, и този човек вече беше свободен да ми направи реглаж на клапаните и естествено бързо се обадих да кажа, че няма сега да ходя за ходовата част, защото ми е по-важно клапаните и майстора ми се съгласи! Та, така :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...