Jump to content
Sign in to follow this  
Niknlai88

Форсиране на двигател

Recommended Posts

При подаване на повечко газ двигателя се форсира с 1 000 - 1 500 оборота,  след това си пада в норми и тогаза започва да набита,  това е на всички скорости. При малко газ не се форсира.  Съединителя е сравнително нов. Хонда акорд 2.2, 150кс, 2009г.

Edited by Niknlai88

Share this post


Link to post
Share on other sites

и моята е така въпреки че е сменен съединител с маховик преди около 20000 км, но го прави на 5 ако я настъпя в диапазона 80-100 км

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Веднага след монтирането на съединителя ли се появи този проблем?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето видео,  не знам дали ще помогне. Тук е само на втора предавка. Ако може и предложение за сервиз в Пловдив. 

Edited by Niknlai88

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 50 минути, didokal написа:

Веднага след монтирането на съединителя ли се появи този проблем?

Не, след 40 000 км. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 57 минути, Niknlai88 написа:

Не, след 40 000 км. 

Има ли вибрации/тресене или нещо подобно? Освен този проблем с приплъзването, някакви други странни симптоми има ли?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 4 минути, didokal написа:

Има ли вибрации/тресене или нещо подобно? Освен този проблем с приплъзването, някакви други странни симптоми има ли?

 

Не,  всичко друго е нормално. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не съм майстор и дори не разбирам много от механика, но скромният ми опит ме кара да си мисля, че щом си карал 

40 000км без проблеми и след това се е появил проблема, то най-вероятно се е бъгнала системата за самонастройване на съединителя. Вероятно е трябвало да скочи на следващият зъб, но се е бъгнала.

Когато покритието на съединителят се изхаби до някаква степен, системата за самонастройване трябва да скочи на следващ зъб(има общо 7), понякога обаче системата бъгва и когато подаваме повечко газ, реално погледнато съединителя приплъзва(това, което ти наричаш форсиране).

При мен го имаше същият проблем и се оправи "от само себе си" след 8000км. Създадох тема по въпроса, можеш да я прочетеш.

Ето видео, което показва как работи системата за самонастройване

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...