Jump to content
Niknlai88

Форсиране на двигател

Recommended Posts

При подаване на повечко газ двигателя се форсира с 1 000 - 1 500 оборота,  след това си пада в норми и тогаза започва да набита,  това е на всички скорости. При малко газ не се форсира.  Съединителя е сравнително нов. Хонда акорд 2.2, 150кс, 2009г.

Редактирано от Niknlai88

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моята е така въпреки че е сменен съединител с маховик преди около 20000 км, но го прави на 5 ако я настъпя в диапазона 80-100 км

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага след монтирането на съединителя ли се появи този проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето видео,  не знам дали ще помогне. Тук е само на втора предавка. Ако може и предложение за сервиз в Пловдив. 

Редактирано от Niknlai88

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 50 минути, didokal написа:

Веднага след монтирането на съединителя ли се появи този проблем?

Не, след 40 000 км. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 57 минути, Niknlai88 написа:

Не, след 40 000 км. 

Има ли вибрации/тресене или нещо подобно? Освен този проблем с приплъзването, някакви други странни симптоми има ли?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, didokal написа:

Има ли вибрации/тресене или нещо подобно? Освен този проблем с приплъзването, някакви други странни симптоми има ли?

 

Не,  всичко друго е нормално. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм майстор и дори не разбирам много от механика, но скромният ми опит ме кара да си мисля, че щом си карал 

40 000км без проблеми и след това се е появил проблема, то най-вероятно се е бъгнала системата за самонастройване на съединителя. Вероятно е трябвало да скочи на следващият зъб, но се е бъгнала.

Когато покритието на съединителят се изхаби до някаква степен, системата за самонастройване трябва да скочи на следващ зъб(има общо 7), понякога обаче системата бъгва и когато подаваме повечко газ, реално погледнато съединителя приплъзва(това, което ти наричаш форсиране).

При мен го имаше същият проблем и се оправи "от само себе си" след 8000км. Създадох тема по въпроса, можеш да я прочетеш.

Ето видео, което показва как работи системата за самонастройване

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...