Jump to content
KillSwitCh

Honda civic 8 "ПРОЕКТ"

Recommended Posts

Здравейте на всички :) от 2 - 3 години може би се подвизавам тук просто сега се регистрирам виждам че това е от МАЛКОТО ФОРУМИ БЕЗ ХЕЙТ и без да се " гъбаркат с теб " колкото и ТЪП и колкото и пъти да пишеш такива въпроси за което СТЕ ЧУДЕСНИ :) та по темата...


Най - накрая реших след 2 - 3 години ИЗЧИТАНЕ НА ЦЯЛ ГУГЪЛ И безброй форуми БГ и ЕН и до каквото се докопам да се сдобия с хонда сивик 8 ма генерация хечбек.
имам доста ТЪПИ и доста много въпроси и понеже и тук изчетох всичко почти но не всичко намерих реших да пусна 1 тема.

 

Колата наистина има супер скъпа и сантиментална стойност за мен така че съм готов да налея определена сума пари в нея след покупка и да си я карам дълго ( а дано)

Дизел или бензин - в момента карам дизел и не че е лошо просто не го виждам като моето ... имам страшен страх от дизела откъм съединител турбо и дюзи макар да съм патил само от турбо (рециклаж) 600 лв ме гръмнаха. Дизела знам че е единствено много по добре за " тунинг ( да надуеш конете )" от бензина. Не съм рейсинг тип нито пишлеме дето му е  мерак за 300 + коня въпреки че няма човек да не обича да настъпва чат пат :)
за дизела чести ли са " скъпите " болки които избройх по горе защото имам точно 2 ма приятели които карат дизел 8 ца и 2 мата супер много поддържат колите и 1 пати много точно с тези 3 защото и 3 те му се скапаха другия само консумативи и накладки .. но доста срещам хора да се оплакват от дизел-а като цяло и се чудя дали просто имат такъв ХУБАВ късмет или са ти " тупани " от към грижа за колата .. Тези притеснения ме насочват към бензина предимно въпреки че нямам предпочитание ..

бензина е 144 коня и въпреки че знам атмосверен тунинг е по скъп че знам че не си струва освен ако не сложиш каруца с пари ме интересуват освен " ЧИП " друг начин за повдигане на конете ако успея до 170 поне ще е чудесно пък натам всичко е бонус но и на поне 165 170 ще се радвам извесно ми е за генерация за чип за въздушен филтър и с тях на бензин незнам какъв ще е ефекта и дали ще изкарам 20 - 25 коня с изпускателни колектори дросели и прочие нито съм запознат от към цени нито как се тунинговат и правят та 1 инфо дали има смис да се пипат за толкова малко коне или препратки към знаещи и можещи хора ще е чудесно :) (дизел - чип и си ти ) знам.
също така пребоядисване - фолио .. знам че фолио-то излиза естествено по евтино и че 3М ако не греша се хвали и боготвори но издържа ли като цяло това нещо или е временно за няколко години и после край защото знам че няма как да се замени хубавата боя питам като алтернатива не само от към пари но и качество понеже искам МАТ 2 цвята затова питам дали фолиото ако е издържливо си струва парите пред боята ??
Другото което забелязах понеже TYPE S пакета много ми харесва а тя е с 2 врати -_- разгледах доста сайтове но така и не намерих цял TYPE S пакет читав поне или явно не знам къде да търся не ми пречи да се разходя  250 - 300 километра за 1 фар или лайсна или бутонче дори както казах скъпа ми е много...
също друг въпрос за фаровете трябва ли да е фейслит задължително или може и с "цял " фар защото искам да сложа angel eyes и това значи ли че понеже не са с лупи трябва да взема ЦЯЛ фар или има някъде някой който знае странно заклинание и чалъм че да стане подмяна само с лупи или каквото и да е нужно ? за което намерих само ИНДИЙИСКИ сайт .. https://autoglam.in/honda-city-ivtec-projector-headlamp/    или https://autoglam.in/honda-civic-2006-13-audi-style-hid-projector-headlights/ нещо подобно например но странно защо немога да конвертирам валутата в BG че да нзма какви парички е и в последствие се оказа че не пращат до БГ чудесно ...

другото което е интересува ме за багажника 11662735213298855-qx.jpgтова което съм оградил в бяло понеже не се хвали с багажник има ли как да се изреже и съответно там да се поберат 2 говорителя (бас) или само 1 без значение ? нещо различно от туба ... но да кажем добро озвучение и ако да някой който да се занимава с подобни неща ? това е предимно което искам да питам :) Просто от към КОЛИ не съм на " ти " и с майстори и с хора който се занимават с правенето на неща по колите.. Просто това е нещо което искам да го направя не от  " КЕФ ЦЕНА НЯМА " а поради други причини които няма смис да споменавам :) Живея в София но това не ми пречи да обикалям за какво както и където се наложи.Благодарско! и с здраве ^^  P.s опитах се най сбито да го напиша..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновата е 140 коня, точно колкото и дизеловата. От 0 до 100 са горе долу на равно, после дизелът умира. Да, дизелът се чипосва лесно и евтино - на много места го правят и я вдигат между 170 и 190 коня. Бензинът атмосферно да го пипаш е безсмислено. Има прекрасни китове за турбиниране на R18A2 мотора и конете стават над тези на TypeR. Цената обаче няма да ти хареса. Гледал съм и swap с К20 мотора от TypeR, обаче е много играчка и пипане по шасито, за да се монтира. 

Дизеловата като цяло изисква повече поддръжка, съединител и маховик са ти консуматив, ако настъпваш. Мой колега два месеца не можеше да си вземе колата от сервиз заради дюзите. Ако е чипосана и с DPF може да имаш драми и там. За това, което си оградил с бяло, там са ти мотажите на задните амортисьори. Не мисля, че можеш да ползваш това място. Жертваш резервната гума, облепващ с хубава изолация и има прекрасни баскаси за това място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук не става въпрос за 50 - 100 коня тук става въпрос за 20 - 30 макс а за инфото на багажника мерси : ) нямам намерения да swap-вам просто нещо елементарно другите неща са ми по важни от конете :) гоня предимно визия.

Редактирано от KillSwitCh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За визия горещо препоръчвам 18-ките от TypeR или някакви други, но 18-ки. Адско много я отварят. За предните фарове и стъклото по средата, то всичкото е поликарбонат, тъй като пожълтяват с времето, след полиране слагаш едно фолио - ако искаш може и с процент затъмнение, но ще загубиш малко от фаровете така. На моята ѝ бях сложил мигачи като на ауди в огледалата и лед на фаровете за мъгла и я карах така вместо дневни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За джанти ясно интересува ме дали ако искам да пипам по фаровете понеже знам че са без лупи а искам angel eyes или demon Не съм решил дали трябва да търся цели фарове и за боята фолио м3 го хвали всеки но и доста хора казват че е временно " решение " и най - добре боя ? дали изобщо фолиото си струва като цяло освен ако не целиш временна промяна ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола я продадох с фолио на фаровете на 5 години и не можеш да познаеш, че е с фолио. 3M e скъпо и ненужно, има много други. Моята беше с Orafol, много хвалят и Llumar. Ако ще сменяш фаровете, фолиото ти е последната работа, поне няколко години няма да имаш проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...