Jump to content
trc21

Сутрин отива да гасне на газ

Recommended Posts

 Здравейте, нов потребител съм, не можах да видя тема такава, затова питам!

 

За Хонда cr-v 2.0 147 к.с. 2001г мисля генерация едно!

 

Сутрин на газ трудно се задържат оборотите, след като си е минала процеса със загряването на 30 градуса, обръща си на газ, поддържа си обороти, не гасне, но в момента, в който подам леко газ, рязко падат оборотите почти до нула, насила не я оставям да угасне, но някой път я изтървам, подавам постоянно повече газ и следя да не угасне, това ми коства 6-7 мин.всяка сутрин или като е хубаво студена колата. На бензин си върви. Даже пробвах на бензин вечер я оставям и сутрин паля на бензин, после минавам на газ, прави си температурите, сменя на газ, не угасва и пак, в момента на леко настъпване на газта да тръгна и гасне, и пак чакам и подавам газ, пробвам да отпусна педала на газта и като усетя да се застопори, което е пак 5 мин.някъде, чак тогава тръгвам и вече не спира никъде и през деня като вече съм я карала, тръгва лесно, но ако е минало повече от 8 часа на едно място, после пак няколко пъти отива да гасне.

 

Та, ходих на газов сервиз, но без да са ми закачили на софтуер за фобос система мисля беше или нещо подобно, ми казаха, че трябва да ми сменят рейката и да ми нагласят цялата система, разбраха, че е слагана в друг град, но защото я купих от друг град. А аз си мислих за филтрите да не са замърсени, но той каза, че не е това.

 

Какво да правя, да се доверя ли за смяна на рейка и нагласяне или все пак да поискам да я закачат за софтуер, ако изобщо е достоверно като грешки при тези софтуери и диагностики? Или да отида при друг сервиз да видя дали същото ще кажат, защото иначе си работи супер, ако не е това сутрешно гаснене на газ, а сега е лято, какво ли ще стане като дойде зима!

 

Благодаря предварително! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо смени двата филтъра в друг сервиз,и виж там какво ще ти кажат за рейката.Знаеш ли дали са сменяни.

Задължително да  я видят на софт,тези дето с поглед казват какво е остави ги.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@trc21 не видях нищо да казваш за клапаните - дали са регулирани скоро. Да не казвам 100%, но на 99 проблемът ти е там! 

Преди да тръгнеш по всички други ремонти си провери клапаните и тоот някой, който разбира. Задължително да са студени. 

Редактирано от digunan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.09.2022 г. at 12:39, CARPERA написа:

Първо смени двата филтъра в друг сервиз,и виж там какво ще ти кажат за рейката.Знаеш ли дали са сменяни.

Задължително да  я видят на софт,тези дето с поглед казват какво е остави ги.

Благодаря, исках да сменя филтрите, но газаджията на око каза, че не е от филтрите, намерих нов газаджия в града, ще мина през него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.09.2022 г. at 16:50, digunan написа:

@trc21 не видях нищо да казваш за клапаните - дали са регулирани скоро. Да не казвам 100%, но на 99 проблемът ти е там! 

Преди да тръгнеш по всички други ремонти си провери клапаните и тоот някой, който разбира. Задължително да са студени. 

Благодаря ви, не знам кога са регулирани клапаните, скоро я купих, а човека изчезна и нищо не ми отговаря на въпросите, макар че ми каза, когато нещо ме интересува, да го питам, но.... Тези клапани, пак ли газаджия трябва да е майстора или може и от обикновените майстори? Днес ще ходя принципно при нов, който разбирал от газови системи и по скоро от проблемите им. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При майстор който е регулирал клапани на Хонда,не всеки срещнат,газаджия абсурд.

Прави се на студен двигател,караш колата и на следнащия ден регулират.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.09.2022 г. at 16:50, digunan написа:

@trc21 не видях нищо да казваш за клапаните - дали са регулирани скоро. Да не казвам 100%, но на 99 проблемът ти е там! 

Преди да тръгнеш по всички други ремонти си провери клапаните и тоот някой, който разбира. Задължително да са студени. 

Благодаря ви, не знам кога са регулирани клапаните, скоро я купих, а човека изчезна и нищо не ми отговаря на въпросите, макар че ми каза, когато нещо ме интересува, да го питам, но.... Тези клапани, пак ли газаджия трябва да е майстора или може и от обикновените майстори? Днес ще ходя принципно при нов, който разбирал от газови системи и по скоро от проблемите им. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ще е доста сложна задача да намеря такъв човек, но ще пробвам. Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти една тема с какви стоиности да  направят клапаните.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, само да допълня, че на бензин пали и тръгва без проблеми, и като карам на бензин 3 - 4 мин, после спирам, включвам на газ, бързо прехвърля горивото, може би, защото е загряла вече и не падат оборотите и не гасне толкова много, даже изобщо понякога, което ме кара да си мисля, че в загряването е проблема на газта, което значи, че ако паля и карам на бензин и след половин километър да си мина на газ, така е добре, но правилното уж е да паля на газ, то да си прехвърля автоматично до 30 градуса, така е направено, и после да си тръгвам на газ, но нищо подобно, после си гасне или падат рязко оборотите и то чак, когато реша да тръгвам напред или назад и като докосна педала на газта, и хоп, заглъхва, почти не я оставям да угасне, но когато е под наклон, се случва.

Просто на бензин си върви доста по-добре, нормално е сигурно, та в тази връзка, тези клапани, ако не са наред, не би ли трябвало и на бензин да не върви, това се чудя, с което все повече почва да ме гложди мисълта, че е рейката. 

Вчера ходих при друг газаджия, но той пък не се занимавал с тези точно системи и ме прати пак при този, при който ходих вече. Та, днес, твърдо съм решила първо да му кажа да ми смени филтрите и двата, макар да изглеждат нови и после рейката, имам усещане, че ще стане или се надявам.

А другото е, да не би да си е нормално така като е студена трудно на газ да тръгва, и да трябва просто да си подавам повечко газ, докато позагрее 4-5 мин.?

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулирай клапаните защото следващата тема ще ти е дайте майстор,за ремонт на глава,след  това вече върши всичко друго.

Повярвай ако са зле клапаните проблема ще ти е по-голям.

Отиди  в друг град спираш на пъвия газаджия и ти сменя филтрите.

Проверяват се клапаните на газ на всеки 20-25хил км,ако

 е нужно и по-рано.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карперов, всеки полуграмотен идиот може да регулира клапаните на тоя мотор. Стига с тия "механик, който специално хонди регулира". За газаджиите е къде е Стара Загора, там има достатъчно, както и в Пловдив. Ама при газовата изваждането може и да е повече отколкото при регулиране на клапаните (ако не са свършили вече де).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Карперов, всеки полуграмотен идиот може да регулира клапаните на тоя мотор.

Мога да ти кажа поименно такива полуграмотни и с двете ръце отзад явно майстори оцапали доста двигатели,

личен опит дори мога да споделя.

Важна е процедурата ,да се проверяват навреме клапаните,и да се прави на студен двигател.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@trc21 още на 01.09.2022 съм ти написал да почнеш от клапаните и че там ти е проблемът. 15 дена ти се чудиш как да не го направиш. Клапаните се правят за 30 мин (пак на 01.09 съм ти написал на СТУДЕНО).  Направи го, ако имаш минимални познания по двигатели можеш и сам, ако не при майстор и му напомни, че колата трябва да е студена. Иначе продължавай да търсиш под вола теле....

Редактирано от digunan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо хлабината на клапаните оказва негативно влияние само при работа на пропан-бутан? Защото, доколкото разбрах от първото мнение на автора, на бензин няма проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са клапаните, ще се усещат и при двата вида гориво, особено на студен двигател е по-осезаемо прекъсването на работата му.

Вероятно проблема е комплексен - демек и клапаните трябва да се проверят, но и рейката ще е за подмяна (филтрите са ясни, че задължително трябва да ги смени).

За майстор , да , би трябвало всеки занимаващ се  с ремонт на ДВГта да може  да регулира клапаните на този двигател, особеността тук е, че задължително трябва реглажа да е на студен мотор (оставя се вечерта МПСто и на сутринта се регулират), а това малко от тези майстори го знаят и спазват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички, най-накрая си изчаках реда, малкото добри майстори са затрупани с работа(най-вече за газаджиите).

Филтрите не ми ги смениха,но рейката първо успяха да ми сменят, защото хондаджията до мин.седмица беше зает, така още преди месец някъде, след сменена рейка, като натисна газта и колата върви по-хубаво, но проблема си остсна с гасненето, та, чак мин.седм.в сряда оставих колата за реглаж на клапаните и в петък вечерта я взех. Резултата е супер, не гасне вече никога, НО....за съжаление стойностите са до край и отгоре даже, т.е. не знам колко ще изкарам така, но почнах да търся и намерих уж човек, който да почне да ми прави ремонт на главата на двигателя. Колко ли ще струва, ще видим, иначе се оказа, че имам и теч от кормилна рейка, както и носач преден с тампони, каре на дясно колело, трака яко, днес пък и гума задна била скъсана, затова спада, та сега и зимни гуми, но това са за други теми. Това е за сега, ще ходя днес при друг майстор за двигателя, че да видим какво ще ми каже като пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчакай с този ремонт какви стойностине до края.

Ако са били регулирани навреме а не ,ама да отида ли,как да отида, защо да отида няммаше да имаш такива ядове.

При какви майстори попадаш сменил рейката на газовата а филтрите оставил,работа за 10 мин,калпазани.

Какво стйности са оставили,глава се праща само на специализирана фирма за ремонт,не се прави от всеки майстор,да знаеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се наложи да правиш глава сменяй и сегменти, че след това шанса още веднъж да отваряш мотора е голям.

Редактирано от Richard
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, CARPERA написа:

Изчакай с този ремонт какви стойностине до края.

Ако са били регулирани навреме а не ,ама да отида ли,как да отида, защо да отида няммаше да имаш такива ядове.

При какви майстори попадаш сменил рейката на газовата а филтрите оставил,работа за 10 мин,калпазани.

Какво стйности са оставили,глава се праща само на специализирана фирма за ремонт,не се прави от всеки майстор,да знаеш.

Охх, как да ви обясня, че в Казанлък нямаме много истински или каквито трябва за моя случай майстори, затова съм принудена да чакам ред, още повече, че не съм я карала много, откакто ви писах за първи път, защото си карам дизеловата кола, на която отлагам продаването, точно, защото хондата не е оправена още. Хондата я купих август, значи общо колко съм я карала така!? Извода е, че съм купила кола, която са знаели, че вече е за основен ремонт, но поне да бяха я продавали на по-ниска цена и да ми кажат, както аз като продавах предните коли им казвах, че цената е ниска, защото имаше проблем с двигателя и хората я купиха на супер ниска цена, иначе е лесно да кажеш на Майстора да я закърпи леко и да я продам като хубава кола на стандартна цена. 

Увлякох се. Съжалявам! 

Нямам и отпуска, за да обикалям по други градове, а колата ми е жизнено нужна вече за жалост, защото цял живот си карам колелото, но......няма значение.

Купила съм я вече, ще я изплащам още 4 години, стягам я и я карам, не  искам да я продавам, защото имам усещане женско :), че ако купя друга подобна, нещата ще са още по-сложни и никой не ми разрешава да ида с майстор и да видим тези стойности на клапаните до къде са стигнали, т.е. няма гаранция дали ще попадна на годна, общо взето щом са стари коли, нормално е да ги продават с проблеми, има и изключения, разбира се.

Днес си търсих спешно гуми, че се оказа, че една гума не мога да си купя, защото няма същата и купих други 4 броя, но се оказаха негодни много и ги върнах, пък купих други,че едната ми гума е поскъсана и крива, избомбена и спадаше, а ми се налага спешно да мина 700км в четвъртък и нямах време, затова не можах да отида до друг майстор, за да го питам къде ще дава двигателя да се прави, все пак в Казанкък има доста заводи за такива ремонти.

С един приказвах в събота, обясних му, че в момента е добре колата, няма го това пропадане на оборотите вече, но не е за дълго, защото стойностите са до край, а който ми прави реглажа го тъсих, както тук писахте хондаджия и разбиращ от софтуери на газови уредби на хонда. 

Казаха, че около 1200 лв нещо подобно или повече може да струва ремонта. Чао за сега! И благодаря за търпението ви, който е изтърпял да чете ;)! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Госпожа, това е хонда, с тия болежки ще мине не 700 а 7000 без никакви проблеми. Прави си нещата едно по едно според бюджета. Главата ти е най-голямото перо, но може да се отложи за догодина. Ремонта и може да се извърши по няколко начина, според Вашето желание и възможности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така реших, да си я правя. Почвам с:

1. карето, носачи,тампони и каквото има там, както и ангренажен ремък, водна помпа и ролки (не знам кога последно са сменяни);

2. кормилна рейка (ще наблюдавам течността колко спада на 1000км примерно, ако е малко, ще доливам);

3. двигател (сега работи добре, след реглаж на клапаните).

4. гуми (сега купих по спешност 4 броя зимни втора употреба 215/65/16, защото не можах да намеря единична такава като останалите три, които са хубави, но са OFF-ROAD-ски, така я купих).

5. часовник (купих я с  неработещ, от този сайт за хонди прочетох точно как се оправя, как се сваля, лошото е, че преди мен са го сваляли не така и са го счупили първия, даже сега и новия като монтирам и не мога да го закрепя, те го бяха залепили(ужас). Дадох да го оправят, не можаха, дадох го на още двама електрончици, не става. Купих друг оригинален, но човека ми каза, че не работи, но аз бях твърдо убедена, че ще го оправя някак, но и той не става, единствено ми остана да ми сглобят от различни части, даже един каза, че с подобрения ще ми го направи, но и той няма много части. Сега и да си направя новото някак, ще трябва  да го закрепям по друг начин, но това е на много по-късен етап. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

.  (сега купих по спешност 4 броя зимни втора употреба 215/65/16,

Втора употреба  зимни гуми дано ДОТ-а ( година на производство) да е хубав и мек каучука че иначе не са зимни гуми и грайфер над 5 мм,215/65/16,това не е оригиналния размер но явно караш с 16ки джанти.

Ако излизаш в друг град и видиш газаджия спри да ти смени филтрите,големия е лесно,малкия иска малко играчка.

Ремонт на глава не е основен ремонт втория е по-скъп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2021г. са гумите от сервиз за гуми, много пъти съм взимала за лятото и веднъж зимни втора употреба и съм била доволна за предните 2 коли от тях, но хондата я купих с такива гуми и джанти. За 25 години шофиране по 25 хил.км на година през последните 10 години, за 2-ри път купувам зимни втора употреба, винаги с нови карам, само за лятото съм с втора ръка, но джипче никога не съм карала. Сега като се развали гумата и понеже спешно до София трябва да карам хора утре рано и купих първо едни от човек с хонда с рзмери 205/65/15 мисля за 200лв. с джантите, но като отидох да ги слагат и умряхя от смях, че напукани били, стари и му ги върнах като му предложих да си удържи 20лв. но ми върна парите и тогава купих с размер 215/65/16 за 200лв., с каквито карах до сега, но сега тези са обикновени, не off-road. Ще видя как са на сняг като се качвам на Бузлуджа зимата. :) НО.... първо да оправя и другите неща, филтри, работи...

Благодаря за помощта. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, здравейте отново! Ужасно ангажирана бях, особено като колата тръгна след реглаж на клапаните!

Справих се с ремонтите като рейка на газта, филтри, масла, ходовата част ми стегна човек хондажия, работил дълги години в сервиз за Хонди, доволна съм, той също потвърди като ми е направил втори реглаж за две -три седмици, бях му казала, че вече ми е направил това друг, но той искаше той лично да провери, но се оказа точно каквото ми каза и газаджията с лична кола Хонда, т.е. потвърждава, че проблема ми е, че тази кола преди да я купя, никога не е ходила на реглаж на клапани и са прегорели или пропаднали вече, настроени са до край каза и хондаджията от Ст.Заг., който ми оправи ходовата част. Каза да карам така, докато се развали или мина 25000км, до тук съм минала към 8000 някъде, откакто ми ги нагласиха. Зимата е палила и пали без проблеми, освен един малко стържещ звук при завъртане на ключа, но го задържа малко по-дълго, за да запаля. Просто си загрява около 4 мин. и тогава прехвърля на газ. 

Ще споделя и други неща хубави за маслото, но в друга тема при маслата, както и друг проблем, който сега ми е по-спешен от всички, но е пак за друга тема-кормилна рейка! :)

Отивам да търся темите!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За стърженето обслужи стартера.

@trc21

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, пак ми се възвърна проблема с гасненето на колата сутрин, след като прехвърли на газ и като реша да тръгвам и оборотите падат и гасне и така, докато не повърви повечко да си загрее на място, на бензин е по-добре положението сутрин. Май е време пак да пробвам реглаж, макар че ми казаха и двамата майстори, че следващия път ще е за ремонт и може би е дошъл момента за основен ремонт на двигателя, но да пробвам пак с реглаж на клапаните. Иначе като оставям колата под наклон, предната част да сочи нагоре и скоростите не държат и трябва задължително с ръчна, а с предните коли на същите наклони изобщо не съм имала проблем, но с тази тръгвам назад, не съм пробвала, ако предната част е надолу по наклона, та, мисълта ми, това свързано ли е пак с двигателя и тези сегменти за които по-горе в темата някой ми беше писал, че като правя ремонт основен, да сменя и сегментите? Отивам днес да си запазя час за смяна на масло, филтри и реглаж на клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преценете точно кокво ще правите писъл сйм по горе,може ремонт на глава само,при което се сменят леглата на клапаните и така те могат да се регулират.

Основния е по-сложен и по-скъп,и там трябва не случаен майстор,защото после се влиза в голям филм.

Ако разхода на масло  на двигателя е поносим направете ремонт глава,там тя се сваля и праща на фирма коато се занимава само с това и няма голям риск от оцапване на положението. 

 

п.п Чистен ли е дросело и (стъпкавото моторче)  IACV клапана.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото си ми е супер, не доливам, не капе, не ми цапа двигателя, сменям го на всеки 8500 км, сега малко закъснях, че се занимавах с друго. Доволна съм 5-40 ми е като числа, гъстота......

Помня, че ми казахте за ремонта, че не може кой да е, но майстора ще разбере ли дали само ремонт на глава или основен ремонт ми е нужен, заедно със сегментите и така-нататък. Т.е.може да ми направят само клапаните и гнездата, главата, както казвате вие и ако не се реши проблема, значи е по-сериозно, но това, че тръгва назад под наклон, дали ще се оправи при ремонт само на глава. 

А относно дроселчето съм си мислила да се чисти, но като се зачетох и разбрах колко хора по невнимание си изчистват важни чаркове из вътре като гумички или уплътнения, мрежички и се отказах много бързо, защото като съм жена, ще дам на някой и без да иска той по невнимание или незнание ще изчисти повече, отколкото е нужно и после ходене по мъките пак, върви доказвай, че е по-зле от преди,все ще измислят нещо, преживях го вече, но ми се ще някой истински майстор да ми го изчисти, макар че не ми играят много оборотите чак, освен докато сутрин загрява на бензин на 1500 оборота,а после пада като загрее и мине на газ на 750-800 оборота и в момента, който леко допра педала на газта и гасне колата, не я оставям, защото съм и хванала чалъма, но когато ми регулираха клапаните, този проблем ми изчезна.

А, сетих се също, че хондаджията, който намерих в Стара Загора и съм доволна от ремонта по ходовата част и др.неща, които сменя каза, че няма смисъл да идвам при него, за да ми прави ремонт на двигателя, защото той само ще го свали, пък ще го дава в Казанлък, така че ми каза, че всеки може да го свали. Чудя се за дросела дали да си взимам отпуска пак или може и някой друг майстор в Казанлък, макар че се страхувам да го дам да ми го изчистят. 

Защо всички майстори не са истински, за да е сигурен човек, че като даде нещо и няма да съжалява?!? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...