Jump to content
mkostov92

Не пали след смяна на акумулатор (премигва лампичка зелен ключ)

Recommended Posts

Здравейте колеги!
Днес закупих нов акумулатор, тъй като стария вече беше заминал. Закачих го както си му е ред, първо - , след това + и когато се опитах да стартирам колата, светна едно зелено ключе, след това започва да премигва и колата не пали.

image.thumb.png.4ebe683cf7462cfe06ee40a92820bdd9.png

Гледах различни клипчета на youtube, та сменях ACG бушона, пробвах с премахване на клемите отново, пробвах да отключа колата ръчно от вратата, не през дистанционното, но без успех.
Някой да се е сблъсквал с този проблем или да има идеи как да го оправя?
Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старият преди това го остави да си замине в колата , нали? И вероятно мъчи да палиш със заминал.....

 

Загуба на синхронизация е това. 

Трябва техника с която да се направи синхронизацията.

Търси специалист или някой който има Лаунч или Хонда апаратура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не казвам всеки, но почти всеки автоключар ще може да ти помогне :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правят го този номер Хондите да си забряват ключа, за това е най-добре да се сменя с дублирано захранване.

Относно свързването на Аку. Винаги първо +, след това - ,откачането е в обратен ред - , +. Да си знаеш ;)

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
11 hours ago, docev said:

Старият преди това го остави да си замине в колата , нали? И вероятно мъчи да палиш със заминал.....

 

Загуба на синхронизация е това. 

Трябва техника с която да се направи синхронизацията.

Търси специалист или някой който има Лаунч или Хонда апаратура.

За съжаление си прав, ще видим сега какво ще правим. :) 

 

59 minutes ago, thelastbonbona said:

Да не казвам всеки, но почти всеки автоключар ще може да ти помогне :)

 

Предположих че е така, но реших да проверя дали ще мога сам да си го оправя, ако не е нещо много сложно. :D 

 

22 minutes ago, Rakeem said:

Правят го този номер Хондите да си забряват ключа, за това е най-добре да се сменя с дублирано захранване.

Относно свързването на Аку. Винаги първо +, след това - ,откачането е в обратен ред - , +. Да си знаеш ;)

 

Да, така направих смяната, ама грешно написах :D :D :D


Благодаря ви за отговорите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, thelastbonbona написа:

Да не казвам всеки, но почти всеки автоключар ще може да ти помогне :)

 

Почти, но не точно. Това че имаш за обучаване на ключ , не означава че вътре присъства и за синхронизиране на компоненти.

Много авто-ключари не влагат в тези неща.

 

Преди 13 часа, Rakeem написа:

......... Хондите да си забряват ключа,....

 

 

Ама НЕ.

Не си забравят ключовете. Загубват синхронизация модулите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно трябваше да го сложа в кавички, бях забравил на какво високо техническо ниво е форумЪТ.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с ключа е странно и дано не ми се налага но акумулатора беше паднал 2 дни, никакъв ток в него, сложих друг и нямаше проблеми. Има явно някаква схема когато губи синхро. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят майстор ми каза, че загубата на синхронизация се случва, когато има слаб акумулатор и мъчи колата, не когато няма или е тотално умрял.. не знам, кой е крив, кой е прав :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още при самият оглед на моята й източих акуто, тъй като бях свикнал с автоматично изключване на фаровете при вадене на ключа. 

След това се опитах да запаля и то няколко пъти, но не си 'забрави' ключа, след подаване на ток си запали. 

Та спорен е въпроса, кое точно причинява тези неудобства за едни и работа за други. 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично имах проблемен акумулатор, а колата не се кара редовно и работата беше тука има тука няма.. няколко пъти няма проблем, един път има.. и така след втория път си купих нов акумулатор и започна и ключе 10 да играе всеки път, когато няма да се ползва по-дълго (разкачам едната клема когато не  съм в страната с други думи) и проблема ми се оправи- пу-пу.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се на колегата пуснал темата, но за да не пусна нова имам въпрос  относно акумулатор и ще се радвам ако някой знае да ми помогне.Предстои ми да сменям акумулатор на хондата, тя е 1.4 бензин 100 коня 2010 г.интересува ме, като сваля стария, докато закача новия ще се изгуби ли нещо по електрониката и какво ще е, какво да очаквам.Има ли някаква  идея при смяната , на предната ми джазка, само радиото зануляваше и нищо друго, тук много лампи светят и ме хвърля в невидение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало нищо да ти се загуби освен показанията за среден разход на борд компютъра. Радиото няма код, пази си и станциите, километрите навъртени по борд компютър също остават, само средния разход се нулира.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, като че ли, се притеснява да не стане някой фал с ключа. 

По-горе съм посочил как се сменя, без риск.

Вероятно има стотици хонди, на които са сменяли аку без драми, по стандартния начин, но явно при някои, по неясни причини, се стига до ключар. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...