Jump to content
Kamen_78

Множество записани грешки на 2.0 150кс

Recommended Posts

Здравейте.От съвсем скоро съм с CR-V газ/бензин.Взех я със светещ чек и лампа акумулатор (зарежда си на 14v).Днес ми я качиха на комп.Човека не е много в час....показа тия грешки.Дайте идеи дали са само грешки или нещо ще е за смяна и има ли около Враца някой,който да помогне ако се наложи....

IMG_20220811_115751.jpg

IMG_20220811_115745.jpg

IMG_20220811_115711.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случва се ако е падал акумулатора да се запишат грешки, свързани с ниското напрежение по веригите. Като гледам има вероятност и тези да са се записали заради това. 

 

По принцип се действа така:

- обслужва се акумулатора или се смемя

- чистят се грешките

- четат се след това пак

- след каране известно време пак се проверява и ако има останали тогава вече мъдрим конкретните грешки :)

 

Имам нещо чуденка дали и газовата не прави глупости, но 1 по 1 - първо направи горното. 

 

 

Редактирано от dindin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ида да ми видят акумулатора тогава.Днес този не можа да изтрие грешките...нз защо но май и не беше много в час.Относно газовата-все мисля че не работи идеално.Между другото като напомпам на място педала на газта се повлиява на оборотите.Та се чудя дали не се губи вакуум някъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тоя софтуер трябва да няма никакъв проблем за чистенето, ама не знам какво е правил.

Иначе газовата винаги можеш да я изключиш я от бушон, я от клемите, за да видиш как се държи колата без нея, но това е друга тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен да намеря някой тук дето е в час с тия неща и да я качи...Днес като показах снимките на един човек ми каза че тия показания са живи данни,а не били грешки...но факт е че ми свети чека и лампа акумулатор 

 

Колега.Това показа.Доколкото разбрах първара е свързана с катализатор,ламбда сонда...Другата с детектор за електронно натоварване.Изтрихме ги и вече НЕ показва грешки.Обаче лампите чек и акумулатор си светят

 

Screenshot_2022-08-15-21-47-54-702_com.miui.gallery.jpg

 

Screenshot_2022-08-15-21-47-54-702_com.miui.gallery.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P0420 е възможно да е сонда.

P1298 ELD-то се сменя, не е драма.

Ако досега не си минавал през хора, които се занимават с акумулатори и алтернатори сега е добър момент - да ти проверят и двете неща, и масите.

Това 14V зареждане ти ли го измери? Дано нямаш проблем някъде по кабелите.

 

Това от последната картинка едва ли ще може да ти изкара всички грешки, камо ли да ги изчисти, не е пълноценна диагностика, но както и да е.

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите.

Ако е сонда-ще се отрази ли на вървене и разход на газ най-вече.

ELD-втора ръка,от Китай или...че само оригинал ми намират на 300лв. :)

Аз мерих зареждането директно на акумулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи коя сонда е, но би трябвало да се отрази.

Внимавай къде водиш колата, да не вземат да те метнат като една колежка от форума, да ти резнат катализатора и чао. :D

ELD китайски не съм взимал, само ОЕМ през общи поръчки от САЩ (https://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~detector~unit~electronic~38255-s5a-003.html), но не знам колегата дали още се занимава с тях, че беше отдавна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще внимавам със сигурност. :) Аз ако знам параметри и къде е закачена ще си я мерна сам .Днес поръчай eld втора ръка за 15лв..и тия дни ще видя от къде да почна. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених ELD и изгасна чека...но лампа акумулатор продължава да свети.Да питам така ли изглеждат буксите отдолу като все едно са нагорели?И нормално ли е шината която влиза в ЕЛД да е нагрята при добре стегнати болтове?

IMG_20220822_145421.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, тази кола прилича на удавяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това дето е по буксите е нещо като грес...по какво ти прилича на удавяна и как мога да го разбера със сигурност 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да кажа дали е давена, ама дано нямаш проблем в компа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това от снимката ми казаха,че е някаква влагозащитна грес.Възможно ли е самия комп да е проблемен?И ако тествам с друг дали при смяна се прави нещо като обучение.....

Според мен ако е давена трябва да има доста други фактори по които да се познае....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би е по-добре да посетиш майстор, който е ел. специалист и разбира от работата си. Не се знае преди теб, кой какви интервенции е правил по колата в тая насока и къде какво е вързал/объркал и т.н.

Имахме един бус Дукато (в зората на 90те години, когато и намирането на части беше все още проблемно за западни коли), динамото отказа да зарежда, но пък и лампата не светеше за да ме извести за проблема. Та в последствие, майстора при когото отидох, ремонтира динамото ( с части дет е могъл да намери и напасне) и каза , че вече когато динамото зарежда/работи коректно, демек при запален двигател ще ми свети ламБата (обясни ми и защо го е вързал на обратно да отчита, но не си спомням, лайк съм в ел сферата). Та не е изключено и в твоя случай нещо такова да се е получило след намесата на човешка ръка.

Понеже си написал Враца за местоположение, бих ти препоръчал Любен от Череша (предполагам знаеш къде се намира Череша, подминаваш отбивката за Чирен, и горе на байра в дясно завиваш, на 100тина метра в отбивката е сервиза му).

Има и добър  електричар (познати ходят там и от тях го знам)  малко под борса Ферит, Стефан се казва.

Сещам се и за Франсизкуп , дет са под Руски и преди новата бензиностанция на Феникс петрол. Просто трябва да се попита там дали техния електричар би се заел с проблема ти. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за изчерпателния отговор.Може би ще отида първо при Любен.Засега сложих волтметър в запалката,за да видя ако спре да зарежда...Ти с втора генерация ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Но търся читава такава и да е фейсова , за сега все още не попадам на такъв екземпляр. А и искам да е с 2,4 мотора, автомат, което още повече ограничава избора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...