Jump to content
JapCar

Сваляне панела, прекарване кабел в купето

Recommended Posts

Бях споменавал в темата за вентилация на купето, че се каня да слагам светодиод от компресора, да виждам реално кога той работи, защото иначе на дисплея има само AC ON или OFF и то го показва само ако натиснеш бутона AC. Пробвах светодиод от релето на компресора (изкаран до чистачките) и става... Достъпът до кабелите на релетата отдолу ми се вижда сложен и вързах тънка жица за крачето на релето, преди да го вкарам. Като е включен климатроника, виждам как включва изключва компресора. Сега трябва да го вкарам в купето, за това два въпроса:

- От къде най-лесно да прекарам вътре тънка жица? Масата мога да хвана и отвътре, а може и две жици, ако няма удобно място.

- Има ли тема с обяснение, как се сваля панела около бутоните, да видя къде ще намеря място на светодиода? Добре ще е да е около бутона AC...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей. Аз съм с АТ и всички кабеляци, които съм пускал между купето и моторния отсек са прекарани през един маншон на мястото на педала за съединителя. Ако си с ръчка ще трябва да намериш друг вариант. Относно панела, този под волана е на 2 винта и клипси а фризчето покрай бутоните за VSA е само на клипси. При положение, че обсъждаме един и същи панел.

Редактирано от Ivan_Ch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Ivan_Ch написа:

Здравей. Аз съм с АТ и всички кабеляци, които съм пускал между купето и моторния отсек са прекарани през един маншон на мястото на педала за съединителя. Ако си с ръчка ще трябва да намериш друг вариант. Относно панела, този под волана е на 2 винта и клипси а фризчето покрай бутоните за VSA е само на клипси. При положение, че обсъждаме един и същи панел.

С ръчни съм, ще огледам около педалите...

Става дума за панела в средата, на който е дисплея и бутоните, ще търся място около AC бутона...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махнах само горния панел, с дюзите/решетките и сложих светодиода в една от тях. За да го сложа около бутона АС е страхотно разглобяване и не си струва... и така ще върши работа. 

Проводниците прекарах покрай едно гумено уплътнение/ маншон за дебел кабел, влизащ в купето...

IMG_20220803_175906.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, много трудно се разглабя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Polad112 написа:

Така е, много трудно се разглабя

Да, установих го и си струва, само ако трябва да отстраняваш някакъв проблем... В моя случай и така върши работа и е полезна "екстра" поне за мен...

Пробвах го, мога да изключвам компресора (от бутона AC), когато не е необходим, виждам го и си духа само външен въздух. Иначе пак го изключваш, но трябва да гледаш ситния надпис на дисплея дали е OFF или ON.

При изключено положение, ако натиснеш само вентилатор да ти духа, се включва и компресора..., веднага го виждам и изключвам... Виждам и когато е на климатик, кога включва/изключва, а ако нямаш достатъчно фреон/налягане или повреден датчик, веднага виждаш, че нещо не е наред...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...