Jump to content
Sign in to follow this  
toniam

Клапани

Recommended Posts

Posted (edited)

Здравейте, колеги! Вчера за втори път правих реглаж на клапани. 35000 от първия реглаж (тогава колата беше на 135000 км). Карам основно на газ. Първия път, когато ги направих майстора ми каза да дойда след 45000 км. Аз отидох след 35000 и изпускателните се бяха натегнали яко.Следващия път ще отида след 30000 км. Мисълта ми е да внимавате за тези неща. Тук в Испания газта е читава и въпреки това може да стане мяу.Филтрите на газовата ги сменям на 20000 км и ги вадя бели (все едно, че сега съм ги сложил). В България преди 10 години направихме проба с един приятел -сложих нови филтри, отидох заредих и се върнах в сервиза.Като отворихме филтрите-вътре графит мазен все едно, че си стъргал молив. Отвратително! Мисълта ми е регулирайте си клапаните на 20-25 хиляди за да не ви болят главите. Забравих да спомена,че минавам около 35000 на година. Хайде, със здраве! 

Edited by toniam

Share this post


Link to post
Share on other sites

За да НЕ стане мяу само на бензин! ;)

  • Like 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

Мисълта ми е регулирайте си клапаните на 20-25 хиляди за да не ви болят главите.

Точно така не ходи повече при този майстор,ако го слушаш следва ремонт на глава ,на газ се проверяват на 20-25хил км.

Толкова пъти е повтаряно тук в форума.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пропуснал съм го този момент:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега Carpera  спри се малко, стига си писал за щяло и не щяло.  За човека, който е писал колегата  @toniam е един от най-добрите механици в Испания.  Щом не трябва да ходи при него, при кого да отиде, може би при теб :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Най-добрия механик а на 45 хил км ще регулира клапани,като на 35 хил км са зверски натегнати.

Това ако е майстор,престави си какви ще са на 45 хил км клапаните.

Колега @simo vtecman  пропусна да прочетяш че на 35 хил са били много зле клапаните ,или просто да напишеш нещо в темата.

 

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

И това го прави лош механик,стига  вече си писал едно и също, моля те. 

Познавам го лично  и ти гарантирам, че е много добър. 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

 

Spoiler

Значи механик койти ти регулира клапаните на газ на 45 хил км когато ще са тотално затегнали ,гаранция че ако продължава така ще прави после глава,е много добър.Може би това е целта,да си отворим още работа и да направим клиент за повече.

Интересно как на бялото чено казваш,ама той е много добър.

 

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако е добър, значи има достатъчно работа и приходи, за да си отваря още и съсипва реномето си.

Пробег в км е ориентировъчен - режим и моточасове са важни.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 16 минути, ceco_accord написа:

Ако е добър, значи има достатъчно работа и приходи, за да си отваря още и съсипва реномето си.

Пробег в км е ориентировъчен - режим и моточасове са важни.

Режима е често в "лютеницата" 😂🤣! Чак моточасове не съм смятал. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Амии, съкрати периода до следващото отваряне.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Цецо, ако си прочел поста ми-точно това казвам, че смятам да направя😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, това го видях още в първия пост.

Важно е да си запишеш хлабините, както и да видиш колко резба е останала за реглаж.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно това го попитах и аз за да знам дали да не се ориентирам към продажба, но ми каза, че има още много мегдан. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

А дали има значение за клапаните, как е настроена газовата? Щото все си мисля, че е доста важно!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

И как трябва да е настроена?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чувал съм, че ако газовото е настроена да е икономично по - бързо натяга клапаните. Но дали е така не съм обсъждал с газаджии.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами не е настроена икономично-настроена е според моя стил на каране, който съвсем не е икономичен🤣🤣🥲🥲

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@toniam От това което си написал до тук не мисля, че имаш някакъв проблем. Просто трябва да си съкратиш пробега на който си правиш реглаж, за да няма някоя неприятна изненада :) Аз от година и нещо имам колата. Едва сега направих 10 к. км. При покупката ми се наложи да отварям двигател и поръчах да ми напаснат и леглата на клапаните. Сложих и газ. При слагането на газовото клапаните бяха наред. Сега при смяната на маслото ги накарах да направят пак регулярен реглаж, макар, че преди 8 к. км. са проверявани. Момчетата казаха, че са били леко натегнати, което било нормално след като са напасвани леглата. Следващ реглаж мисля да направя след 20000 к. Ако има някакъв проблем ще го съкратя. Ако всичко ОК, ще го оставя на 20 к. Предполагам, че има много фактори, които оказват влияние и един от тях е стила на карането, горивото, настройка на газовото. Сигурно има и още :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Тук газта е "левче - кефче" - отвивайте бурмите, да вървят на воля тея Bi-Fuel engines. :)

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

По принцип има ли значение дали са настроени на горната граница, това няма ли да удължи малко интервала  ?! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако се оставят на 0,5 е най-добре, тогава ще се регулират на 70 - 80 хил. км. :cool:

И сериозно, няма проблем да е на горната граница, но не повече. Ще потракват пък и работното им положение няма да е оптимално, т.е. няма да отварят достатъчно от което пак следват проблеми.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, Г.Писаров написа:

@toniam От това което си написал до тук не мисля, че имаш някакъв проблем. Просто трябва да си съкратиш пробега на който си правиш реглаж, за да няма някоя неприятна изненада :) Аз от година и нещо имам колата. Едва сега направих 10 к. км. При покупката ми се наложи да отварям двигател и поръчах да ми напаснат и леглата на клапаните. Сложих и газ. При слагането на газовото клапаните бяха наред. Сега при смяната на маслото ги накарах да направят пак регулярен реглаж, макар, че преди 8 к. км. са проверявани. Момчетата казаха, че са били леко натегнати, което било нормално след като са напасвани леглата. Следващ реглаж мисля да направя след 20000 к. Ако има някакъв проблем ще го съкратя. Ако всичко ОК, ще го оставя на 20 к. Предполагам, че има много фактори, които оказват влияние и един от тях е стила на карането, горивото, настройка на газовото. Сигурно има и оощоо

Следващия път отивам на 25000 и ако пак са много натегнати на 20000 и т. н. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Току-що, toniam написа:

Следващия път отивам на 25000 и ако пак са много натегнати на 20000 и т. н. 

И не съм казал, че имам проблем. Просто казах, че отидох след 35000,но явно е много. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 6 часа, Г.Писаров написа:

Чувал съм, че ако газовото е настроена да е икономично по - бързо натяга клапаните. Но дали е така не съм обсъждал с газаджии.

И аз така съм чувал, затова попитах.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...