Jump to content
toniam

Клапани

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, колеги! Вчера за втори път правих реглаж на клапани. 35000 от първия реглаж (тогава колата беше на 135000 км). Карам основно на газ. Първия път, когато ги направих майстора ми каза да дойда след 45000 км. Аз отидох след 35000 и изпускателните се бяха натегнали яко.Следващия път ще отида след 30000 км. Мисълта ми е да внимавате за тези неща. Тук в Испания газта е читава и въпреки това може да стане мяу.Филтрите на газовата ги сменям на 20000 км и ги вадя бели (все едно, че сега съм ги сложил). В България преди 10 години направихме проба с един приятел -сложих нови филтри, отидох заредих и се върнах в сервиза.Като отворихме филтрите-вътре графит мазен все едно, че си стъргал молив. Отвратително! Мисълта ми е регулирайте си клапаните на 20-25 хиляди за да не ви болят главите. Забравих да спомена,че минавам около 35000 на година. Хайде, със здраве! 

Редактирано от toniam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да НЕ стане мяу само на бензин! ;)

  • Харесвам 2
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Мисълта ми е регулирайте си клапаните на 20-25 хиляди за да не ви болят главите.

Точно така не ходи повече при този майстор,ако го слушаш следва ремонт на глава ,на газ се проверяват на 20-25хил км.

Толкова пъти е повтаряно тук в форума.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснал съм го този момент:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Carpera  спри се малко, стига си писал за щяло и не щяло.  За човека, който е писал колегата  @toniam е един от най-добрите механици в Испания.  Щом не трябва да ходи при него, при кого да отиде, може би при теб :D

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Най-добрия механик а на 45 хил км ще регулира клапани,като на 35 хил км са зверски натегнати.

Това ако е майстор,престави си какви ще са на 45 хил км клапаните.

Колега @simo vtecman  пропусна да прочетяш че на 35 хил са били много зле клапаните ,или просто да напишеш нещо в темата.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това го прави лош механик,стига  вече си писал едно и също, моля те. 

Познавам го лично  и ти гарантирам, че е много добър. 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Spoiler

Значи механик койти ти регулира клапаните на газ на 45 хил км когато ще са тотално затегнали ,гаранция че ако продължава така ще прави после глава,е много добър.Може би това е целта,да си отворим още работа и да направим клиент за повече.

Интересно как на бялото чено казваш,ама той е много добър.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е добър, значи има достатъчно работа и приходи, за да си отваря още и съсипва реномето си.

Пробег в км е ориентировъчен - режим и моточасове са важни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, ceco_accord написа:

Ако е добър, значи има достатъчно работа и приходи, за да си отваря още и съсипва реномето си.

Пробег в км е ориентировъчен - режим и моточасове са важни.

Режима е често в "лютеницата" 😂🤣! Чак моточасове не съм смятал. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амии, съкрати периода до следващото отваряне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, ако си прочел поста ми-точно това казвам, че смятам да направя😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това го видях още в първия пост.

Важно е да си запишеш хлабините, както и да видиш колко резба е останала за реглаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това го попитах и аз за да знам дали да не се ориентирам към продажба, но ми каза, че има още много мегдан. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали има значение за клапаните, как е настроена газовата? Щото все си мисля, че е доста важно!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как трябва да е настроена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм, че ако газовото е настроена да е икономично по - бързо натяга клапаните. Но дали е така не съм обсъждал с газаджии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е настроена икономично-настроена е според моя стил на каране, който съвсем не е икономичен🤣🤣🥲🥲

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@toniam От това което си написал до тук не мисля, че имаш някакъв проблем. Просто трябва да си съкратиш пробега на който си правиш реглаж, за да няма някоя неприятна изненада :) Аз от година и нещо имам колата. Едва сега направих 10 к. км. При покупката ми се наложи да отварям двигател и поръчах да ми напаснат и леглата на клапаните. Сложих и газ. При слагането на газовото клапаните бяха наред. Сега при смяната на маслото ги накарах да направят пак регулярен реглаж, макар, че преди 8 к. км. са проверявани. Момчетата казаха, че са били леко натегнати, което било нормално след като са напасвани леглата. Следващ реглаж мисля да направя след 20000 к. Ако има някакъв проблем ще го съкратя. Ако всичко ОК, ще го оставя на 20 к. Предполагам, че има много фактори, които оказват влияние и един от тях е стила на карането, горивото, настройка на газовото. Сигурно има и още :)

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Тук газта е "левче - кефче" - отвивайте бурмите, да вървят на воля тея Bi-Fuel engines. :)

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип има ли значение дали са настроени на горната граница, това няма ли да удължи малко интервала  ?! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се оставят на 0,5 е най-добре, тогава ще се регулират на 70 - 80 хил. км. :cool:

И сериозно, няма проблем да е на горната граница, но не повече. Ще потракват пък и работното им положение няма да е оптимално, т.е. няма да отварят достатъчно от което пак следват проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Г.Писаров написа:

@toniam От това което си написал до тук не мисля, че имаш някакъв проблем. Просто трябва да си съкратиш пробега на който си правиш реглаж, за да няма някоя неприятна изненада :) Аз от година и нещо имам колата. Едва сега направих 10 к. км. При покупката ми се наложи да отварям двигател и поръчах да ми напаснат и леглата на клапаните. Сложих и газ. При слагането на газовото клапаните бяха наред. Сега при смяната на маслото ги накарах да направят пак регулярен реглаж, макар, че преди 8 к. км. са проверявани. Момчетата казаха, че са били леко натегнати, което било нормално след като са напасвани леглата. Следващ реглаж мисля да направя след 20000 к. Ако има някакъв проблем ще го съкратя. Ако всичко ОК, ще го оставя на 20 к. Предполагам, че има много фактори, които оказват влияние и един от тях е стила на карането, горивото, настройка на газовото. Сигурно има и оощоо

Следващия път отивам на 25000 и ако пак са много натегнати на 20000 и т. н. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, toniam написа:

Следващия път отивам на 25000 и ако пак са много натегнати на 20000 и т. н. 

И не съм казал, че имам проблем. Просто казах, че отидох след 35000,но явно е много. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Г.Писаров написа:

Чувал съм, че ако газовото е настроена да е икономично по - бързо натяга клапаните. Но дали е така не съм обсъждал с газаджии.

И аз така съм чувал, затова попитах.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...