Jump to content
nonstopbg

Странен проблем с палене при студен двигател

Recommended Posts

Здравейте,

 

Имам доста странен проблем с паленето когато колата е студена.

Случва се рядко, но стане ли - не пали час-два или повече, а после се оправя без да правя нищо.

Няма значение дали е -10С или +35С. Но запали ли веднъж, после няма грижи.

 

Симптоми - стартерът върти, има искра от свещите, има гориво, но не се опитва да запали.

 

 Какво съм направил до момента:

нови свещи

нова бобина

нов комутатор

рециклиран дистрибутор / палец

рециклиран стартер / нов шалтер / почистване на маса

реглаж на клапани

почистване на дросел

нов бензин

датчик на хол

пробвах и с нов акумулатор, без промяна

 

Днес го направи за първи път, откакто рециклирах стартера. Има нов симптом - като дам на контакт и се включи аудиото, едната задна колонка припуква.

 

Имате ли някакви идеи?

Не остана нищо за смяна или за настройка вече, не зная какво да правя.

Всичко, освен стартера, е правено при Сташо в Долна Митрополия и той също няма предположения вече. Замерва със стробоскоп и си има всичко, което трябва. Но пак не пали.

 

Един единствен път съм успявал с повече въртене да го накарам да запали, въртеше по-трудно и се давеше като старец, но в някакъв момент запали. Коренна разлика от нормалното палене от четвърт оборот. Обикновено откаже ли да запали, колкото и да въртя няма резултат.

 

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 37 минути, blagoev.1990@abv.bg написа:

Колега жива данни гледани ли са ?

Живите данни не показват отклонение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, blagoev.1990@abv.bg написа:

Колата има ли газова уредба ?

 

Има газов инжекцион Романо, слаган при Бранко преди 4 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам фиат със инжекцион романо и същия проблем. Първо смениха темп датчик на изпарителя защото лъжеше инжекциона - нямаше резултат. Настройха я защото сместа беше обедняла - пак без ефект. Остава проверка на изпарителя да не е скъсана мембрана и дюзите да изпускат. Аз клоня че изпускателния колектор се пълни с газ и това пречи на паленето. Но не виждам кой е бушона на газта за да го махна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, nonstopbg написа:

 

Има газов инжекцион Романо, слаган при Бранко преди 4 години.

Що не започна с това :) закарай я на сервиз да ти погледнат газовата дали някой инжектор не изпуска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите и предположенията! Следва посещение при газаджия, ще кажа какво ще излезе от там.


Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако пак няма положително развитие, пиши ми мога да ударя някое рамо на живо :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, смених изпарителя (спукана мембрана) и проблемът остана. Малко след това смених инжекторите, беше много вероятно и някой от тях да изпуска. И двете с чисто нови висок клас, при доверен газаджия.

 

Тази сутрин реши да не запали отново. Ако го правеше постоянно, щеше да е много по-лесно да се хване. Но така е като лотария.

 

Наистина вече не остана нищо, което да не е ревизирано, обслужено или сменено с ново. Някой има ли каквито и да са предположения, колкото и невероятни да са? Неутрино от космоса да е ударило някоя платка? Гравитацията на Луната влияе на приливите и на колата? Някой говори по телефона и 5G антената работи с повишена мощност?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да сменяш тези неща чу ли се с Бранко,се един кабел за 20 лв към лаптоп ще ти направи диагностика на газовата.

Ти на бензин палиш нали.

Какви свещи сложи марка.

Кабелите  за свещите прегледани ли са.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Благодаря за отговора!

 

Да, пробвах първо с Бранко да го обсъдя, но в крайна сметка ме насочи към Омбре, защото беше зает, следващия път заминаваше за чужбина и т.н. Омбре два пъти си оставиха ръцете (и други части) и тотално ги зачеркнах.

 

Газаджията провери инжекторите за изпускане на газ и имаше. Аз собственоръчно проверих изпарителя и се оказа със скъсана мембрана.

 

Кабели и свещи са сменени, не знам марката, но свещите са хубави и с правилното топлинно число за двигателя. Рециклиран дистрибутор, нов акумулатор, бобина (работеше но имаше пробив) и комутатор.

 

В неделя като отказа да запали, до вторник без промяна. Реших, че най-накрая е умряло каквото прекъсва и ще може да се хване по-лесно. Но ме вързаха цялата седмица в офиса и уикенда задължително ми трябваше кола. В крайна сметка имах време само да сваля компютъра и да го занеса на Румен в студентски да види за студени спойки. Вчера го взех без да е намерил проблем, но като го свързах запали от четвърт оборот и първи опит. Сега не знам от презапояването ли, или от стоенето с рзкачен акумулатор. Сутринта запали от четвърт оборот отново.

 

Поздрави!

Редактирано от kvd74
Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е било от студена спойка, днес отново отказа да запали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главното реле (Main relay) гледа ли го за студени спойки? Симптомите са същите.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем и по съвет на майстор след като разхлабих и продължавам да държа капачката на резервоуара разхлабена...паленето се оправи. При първото разхлабване и след неуспешно палене на няколко пъти преди това, се бе образувал вакуум в резервоара. Явно запушен отдушник е била причината, но взе да си пали нормално след "развакумирането" 🙂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някакъв резултат след последния ни разговор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@nonstopbg Здравей колега, да ли успя да решиш проблема, от скоро и моето HR-V започна да проявява същите симптоми :(

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.11.2022 г. at 10:33, Markony написа:

Има ли някакъв резултат след последния ни разговор?

Здравейте, понеже колегата не е коментирал нищо в темата, а моето хонде, има същия проблем с паленето. Може ли да ми дадете съвет какъв може да е проблема или поне при кой мога да отида за съвет. Блогодаря много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...