Jump to content
David

Няколко въпроса за Акорд

Recommended Posts

Здравейте имам няколко въпроса относно Акорд 7ма бензин к20.

1.Някой знае ли тази букса за какво е влизат 2 кабела в нея един тъмно зелен и 1 черен гледам,че не е вкл. никъде. Намира се малко над бушониерата в кракатата.

IMG_20220726_212343.thumb.jpg.19b12602f311cfbdff968cdae61fb452.jpg

2. Имам следната дилема ,врътвам 1 път ключа за фаровете светкат къси връткам още 1 път продължават да светят късите и на нито една позиция нямам само на габарит,няма модули за дневни светлини и тн, опитах като я оставих на първа позиция на ключа-гасих колата,вадих контактния ключ ,излязох заключих я чаках я няколко минути да не би да е някакво подобие на модула ,,изпрати ме до вкъщи'' ,но не гаснат фаровете. Та от какво може да е, ключа за фаровете или?

3.Колата фабрично няма халогени аз и сложих като си направих инсталация с реле и ги вързах към копчето за задния стоп за мъгла както много от вас са направили (предполагам),искам да попитам ако си взема ключ който е с опция за вкл. на халогените има ли някъде по инсталацията или около бушониерата и тн. конекторче в което да свържа халогените и оригиналния ключ за тях да заработи. Има теми във форума,четох ги но някак си не ми бяха достатъчни да разбера точно,а и още повече ако се наложи поради проблема във въпрос номер 2 да сменя лостчето по добре да си взема такова с опция за халогени и всичко да си е както трябва.Надявам се да сте ме разбрали.Благодаря на всеки отзовал се.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

1. Не знам.

2. Мисля, че не е повреда. По спомени, виж дали няма позиция Auto, която ги включва според външната осветеност на позицията за габарити..., нещо такова имаше. Пробвай дали го прави и на тъмни и на светло.

3. Не знам, моята си има халогени...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам ауто колега и да и на тъмно и на светло го прави наистина много странно. Гледах хубаво за чужди кабели навсякъде но няма, единственото е че като е първа позиция  светят и като цъкна още 1 път светкат с една идея почти недоловимо по-силно от първа позиция. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега погледнах..., не ми светеше единия габарит без да знам, очевидно няма индикация, като на други коли... Чукнах го и светна, трябва да видя от къде се вадеше крушката. Нека някой ми припомни... :)

 

При мен има и ауто след първата позиция, но беше светло и на нея нищо не свети. На изключен контакт, на първа позиция светеха габаритите, на таблото в средата два фара и звук дин. дон. дин. дон... Следващата позиция ауто, не свети, на последната светят габарити и къси... Това на десен волан, екзекютив, фейслифт. Други да кажат на европейските как е...

IMG_20220727_162254.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На европейските е същото. 

При мен фейслифт положението е това:

1. Габарити 

2. Auto

3. Габарити + Къси

CF78CBEA-3C83-455A-9CF2-E7DC003441D6.thumb.jpeg.af4af35107a5ca5aa2a72abbcdd03793.jpeg

 

А относно смяната на крушка на габарит

70195AB5-57D9-4B32-BB9C-94FEA52E4D34.thumb.jpeg.e5b45816ec2dc080defa0de193b58563.jpeg

Труден е достъпът, но с по тънки ръце става. Това е шофьорската страна, където има повече място, а от другата е по-тясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Габарита се сменя през подкалника за секунди.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, sashua написа:

Габарита се сменя през подкалника за секунди.

Да найстина и от там става даже не е нужно да се сваля целия подкалник, а само предната част. Въпрос на личен избор и степен на трудност.:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 46 минути, Kalin S написа:

Да найстина и от там става даже не е нужно да се сваля целия подкалник

Сетих се, правил съм го по тоя начин...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нямам ауто колеги,гледах и днеска ключа(за щастие буквите по него не са се изтъркали ;д) не пише ауто и си е само 2 степени,не знам вече май ще трябва да сменя ключа и ако не е от него вече не знам.

+1 за смяната на габарита през подкалника,единствения минус е ,че щипките на самия подкалник са калпави и се чупят,тъй че е хубаво човек да се подсигури с някоя резервна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, David написа:

+1 за смяната на габарита през подкалника,единствения минус е ,че щипките на самия подкалник са калпави и се чупят,тъй че е хубаво човек да се подсигури с някоя резервна.

Не ми изглеждат калпави щипките... Може би се чупят, ако насила се издърпа, без да се освободи. Първо се издърпва с някакво ножче  централния щифт за да освободи законтрянето , после пак с ножчето се издърпва цялата щипка... 

Аз откопчах само една, някъде отгоре и огънах пластмасата и проврях ръка... Работа за няколко минути..., имах си и крушка, май 2.5W.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крушките за габаритите отпред се сменят и отгоре - отдясно трябва да се свали капачката на фара и се отваря място една идея повече отколкото е в ляво.

"Auto" има на фейслфтовите и по-новите. Но в упътването на 7-ма пише, режим аuto да не се използва - явно не работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При фейса режима Авто работи. Имам модул за дневни светлини на дългите, дори и с него Автото си работи. Иначе аз не го ползвам понеже лятото като мина през някоя по дебела сянка и фаровете се включват и изключват. Това ме дразни. Така и не се захванах да отворя да видя дали може да се регулира чувствителността на сензора. Колегата написал темата може лесно да провери дали има опция за Авто. Да погледне в центъра на таблото, близо до челното стъкло дали има сензор. Едно повдигнато квадратче със стъкълце. Малко тъпо го обяснявам ама сега не мога да ида да снима колата 😁 Сега ще проверя дали няма да намеря някоя снимка в нета :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не ползвах "Auto" на Акорда и сега на Ледженда, по същите (сенчести) причини. Включвам го само ако има тунели по маршрута.

Съчетава се и работи нормално, ако ДРЛ-а е % на дългите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е най - добрата снимка, ама това намерих 😁

FB_IMG_1659424084688.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах преди, аз съм фейс екзекютив и го имам, но не намирам, че е някаква страхотна екстра...

Автоматичните чистачки вършат някаква работа, но предпочитам проста врътка и ръчно да си настройвам паузите, плавно, не на степени...

Както и да е, вместо тези екстри, да бяха сложили като стандарт прост звуков парктроник, който наистина върши работа. Сега имам, но го е сложил вероятно дилъра при продажбата, срещу заплащане. Камерата/видеорегистраторът, също трябва да станат стандарт за всички коли, а ако искаш по-добра, тогава доплащаш. Това вече са твърде евтини неща и всеки производител може да ги вкара стандартно..., но политиката им явно е да печелят от екстри и сервиз...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Г.Писаров написа:

Не е най - добрата снимка, ама това намерих 😁

FB_IMG_1659424084688.jpg

сетих се колега ,но не нямам ,при мен пак има подобно нещо но, седи като топченце гледам като махна пластмасата има кабел към него ,но не знам за какво е предназначено,но определено не е за ауто фарове а и нямам на врътката ауто.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, JapCar написа:

Както казах преди, аз съм фейс екзекютив и го имам, но не намирам, че е някаква страхотна екстра...

Автоматичните чистачки вършат някаква работа, но предпочитам проста врътка и ръчно да си настройвам паузите, плавно, не на степени...

Както и да е, вместо тези екстри, да бяха сложили като стандарт прост звуков парктроник, който наистина върши работа. Сега имам, но го е сложил вероятно дилъра при продажбата, срещу заплащане. Камерата/видеорегистраторът, също трябва да станат стандарт за всички коли, а ако искаш по-добра, тогава доплащаш. Това вече са твърде евтини неща и всеки производител може да ги вкара стандартно..., но политиката им явно е да печелят от екстри и сервиз...

при мен на моя акорд счита се за най базовия и чистачките не са ауто а са както каза ти,сам да си настройваш паузите и честно казано ме дразни това,щото никога не мога да го нагодя да са на правилния интервал и бих предпочетал да са автоматични с датчик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 42 минути, David написа:

 нагодя да са на правилния интервал и бих предпочетал да са автоматични с датчик.

Той автоматичният режим също има 4 положения на чувствителност, но те зависят и от скоростта. На едно положение, при по- висока скорост, вървят по- често... Аз имам предвид ръчно, но паузата не на степени, а плавен потенциометър, така, че с леко врътване наляво/дясно, можеш да нагодиш верният интервал и да го коригираш лесно при промяна на дъжда...

IMG_20220802_173121.jpg

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, JapCar написа:

Аз имам предвид ръчно, но паузата не на степени, а плавен потенциометър, така, че с леко врътване наляво/дясно, можеш да нагодиш верният интервал и да го коригираш лесно при промяна на дъжда...

IMG_20220802_173121.jpg

 Да колега разбирам те ,при мен е така с потанциометърче и си го връткаш да си нагласиш интервала и поне при мен доста ме обърква и му се дразня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, David написа:

 Да колега разбирам те ,при мен е така с потанциометърче и си го връткаш да си нагласиш интервала и поне при мен доста ме обърква и му се дразня.

Ами имаме различно мнение..., да бяха оставили и двете опции автоматично/ръчно, всеки да избира. :) 

На положението Mist (мъгла), лостчето не се задържа, само прави един мах, до ново натискане, за много слабо ръмене...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, малко развитие по темата... 

Става дума за въпрос номер 2...Смених ключа, ами явно не е от него щото си е същия проблем на първа и втора степен си е се на къси, остава значи релето да се е прецакало, четох някъде из нета из разни английски/американски форуми че релето за фаровете било на затвореното като кутия до бушониерата в двигателния отсег и действително оттам се чува цъкане, четох че това неможе да се отвори и че да се смени реле в тая кутия, трябва да се смени цялата бушониера(LOL), това въобще вярно ли е или просто американците/англичаните ги мързи да разглобят малко повече, нещо не ми се вярва японците да са толкова тъпи да го направят така...... Та ако някой е сменял или има идея как да измъкна оттам релето нека сподели или ако има представа от какво може да е проблема като вече варианта да е ключа отпада. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети коментар 55

Редактирано от Ivan_Ch
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Габарита се сменя през подкалника за секунди. Бързо и лесно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Polad112 написа:

Габарита се сменя през подкалника за секунди. Бързо и лесно

Направих го вече... Да, за секунди, ако си го правил скоро, иначе за минути... :) 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги това е някаква проклетия, смених цялата бушониера понеже нали релето за фаровете е в онова малкото черното до нея а то не се разглабя, та смених я и проблема си остана, вече при сменени бушониера и ключ какво остава да е. Някой кабел да е скъсил някъде, интересно друго е че на бушона за габарит има постоянно 12в дори когато са угасени. Опитах се да намеря кабел за късите зад ключа обаче конектора на ключа за фарове влиза в тоя за чистачките и от него върви към инсталацията 4 5 кабелчета като само на 1 има постоянен 12в а на другите нищо дори когато въртя ключа да пусна фаровете(отбелязвам че съм мерил всичко на включени букси и съм провирал отзад сондите) някой  добър електричар ако може малко съпорт понеже търсех диаграми  в нета, но нищо не излезе. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...