Jump to content
Sign in to follow this  
Suyahoka

Фейса от 2012 или преди това ?

Recommended Posts

Posted (edited)

То на всички е ясно (освен на непробвалите), че автомата си е благинка - и за водача и за пътниците, както градско, така и извънградско.

Има си и еволюционен резон. Мадами се свалят с "ръчка" - да усещат потентност у мъжкаря, чието продължение на древните ловни атрибути е скоростният лост. Но съвременният, избере ли си жена, и стане ли тя "малко бременна", зарязва ръчката и почва да се движи плавно, за да не стресира плодът, а и всеки предпочита спящо дете пред "ред сълзи - ред сополи". :)

А технически, автомата пази мотора и тампоните по него и кутията в режим моторна спирачка и мръсна газ при ускорение!

По сняг и лед се кара супер и работи адекватно - ръчен режим скоро не съм ползвал.

Единственият минус е по-високият градски разход спрямо ръчката (при еднакви ДВГ), заради по-дългите предавки. Извънградско е обратното - автомата е по-икономичен.

Моята статистика е: Акорд 6 2.0 АТ / Акорд 7 2.4 АТ / Ледженд 3.5 АТ - всичките вървят на 2000 об/мин при 100 км/ч + около 500 оборота за всеки + 20 км/ч.

Edited by ceco_accord

Share this post


Link to post
Share on other sites

А нямаше ли проблем с рейката при акордите дизел автомат ? Май имаше някаква тема. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 5 часа, Drone написа:

А нямаше ли проблем с рейката при акордите дизел автомат ? Май имаше някаква тема. 

Прохлопването на рейката заради износена дясна втулка важи за абсолютно всички Акорд Осмици, независимо от двигател и скоростна кутия.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз винаги съм предпочитал бензинови двигатели. Не знам защо е така 🤔 Като избирах Акорда, реших, че лично аз предпочитам 2,4 бензин. Изчетох всичко за дизела и 2,0 бензин. Реших, че комбинацията 2,4 бензин, АТ, комби е най - подходяща за моите изисквания. С дизела, не ми се занимава с ЕГР, ДПФ, помпи, дюзи, турбини и т.н. Сложих си газ. Разхода извънградско ми е 10 - 12. На бензин съм я смъквал до 8,5. Не знам как е с ръчните скорости но АТ си е голяма айляк :) Онази вечер джитках по магистралата - нагласих круиза и повече от час не съм правил нищо друго освен да въртя волана :) Друго, което мога да кажа е, че със скорост 140 км/ч по километраж, оборотите държат 3000. Онази вечер бях нагласил круиза на 120 км/ч по джипиес но не обърнах внимание на какви обороти е двигателя.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
35 minutes ago, Г.Писаров said:

Онази вечер бях нагласил круиза на 120 км/ч по джипиес но не обърнах внимание на какви обороти е двигателя.

 

На 2600–2700 си бил, според размера на гумите ;)

Edited by Pavel_Pavlov
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, Г.Писаров написа:

Аз винаги съм предпочитал бензинови двигатели. Не знам защо е така 🤔 Като избирах Акорда, реших, че лично аз предпочитам 2,4 бензин. Изчетох всичко за дизела и 2,0 бензин. Реших, че комбинацията 2,4 бензин, АТ, комби е най - подходяща за моите изисквания. С дизела, не ми се занимава с ЕГР, ДПФ, помпи, дюзи, турбини и т.н. Сложих си газ. Разхода извънградско ми е 10 - 12. На бензин съм я смъквал до 8,5. Не знам как е с ръчните скорости но АТ си е голяма айляк :) Онази вечер джитках по магистралата - нагласих круиза и повече от час не съм правил нищо друго освен да въртя волана :) Друго, което мога да кажа е, че със скорост 140 км/ч по километраж, оборотите държат 3000. Онази вечер бях нагласил круиза на 120 км/ч по джипиес но не обърнах внимание на какви обороти е двигателя.

Е добре де ,проблема с ДПФ ,ЕГР е решим ,някой с дизел ,който има излязла от строя ГНП ,дюза ,турбина има ли ,защото всички това изтъкват ,а реално аз не съм видял някой да е писал за проблеми по споменатите 

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Резонен въпрос.

Да каже някой дали е патил, независимо от модела кола. Хонда имат 1 дизел и го слагат където могат.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Бензинджия съм. Това ми е трети дизел от общо 20 лични коли (12 Хонди) в семейството за последните 20г. Предишните 2 бяха Рено 1.9tdi, вграден във Волво V40 и Ровър 2.0sdi, вграждан във Хонда до 2002-а.

 

Чета форума всеки ден от 2009-а. Не смея да твърдя, че съм изчел всички теми, но нямам спомен да съм срещал тема с проблем в турбо, дюзи и ГНП.

 

Личният ми автодоктор е дизелджия. Познаваме се от 18г и работехме заедно с него в един сервиз около 10г. Не помня да съм виждал и чувал от него да ремонтира турбо, дюзи, или ГНП на Хонда дизел.

Дизелът, който съпругата ми кара сега той го намери и препоръча.

Два дни, след като го взехме той купи две бракувани Хонда Сивик 8 дизел. Едната с приключил двг, другата с приключило купе. Размени двигателите и в момента колата се кара от снаха му.

Тази с приключилият двг е на негов пациент от 12-13 години. Познавам колата от ден първи, когато дойде в сервиза със зверски тракащ мотор. Лечението беше, или основен ремонт, или добавка в маслото. Клиентът реши, че няма пари за основен ремонт и мина на вариант добавка, и ... колкото изкара. Ми изкара 13г, докато умре тотално.

Edited by Krasi-mir
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблемите с ГНП, дюза ,турбина ги свързвам предимно с европейските дизели. Дълго време съм карал три японски турбо-дизела (два нисана и тойота), вярно без common rail, но без никакви проблеми в тази част.

От друга страна знам за хонди с продължаващи проблеми със запушване дори след принудително сменен DPF. Бих казал, че именно това им е болката на тези двигатели. Присъствал съм на регенерация в сервиз, е няма такава гнусотия! В продължение на един час се опуши целия квартал! Така че за мен лично - не, мерси!

Но всеки сам си решава, затова казах - която е по-здрава и запазена, нея вземи.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз да напиша от 2013  карам 7-ма дизел  на 363 000 е ,смяна на масло на 20 000,смяна на горивен на 60 000 .От тия километри над 200 000 са мои ,сменил съм ролка на алтернатор и алтернатор и един датчик на Airbag.Предполагам е оригиналния съединител тръгнал е вече защото буксува ако я настъпя на 6-а и 5-а от ниски обороти.

  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз да хвърля моите  5 стотинки в темата.Карам Акорда от подписа ми с голям кеф и като си търсих кола исках да е по малко в сервизите(дори въобще) е за сега се случва точно това карам и карам и карам....!Предните два дизела в гаража само ме ядосваха (Golf 5 1,9 TDI Alfa 147 1,9JDT) С моторите проблеми не но с други неща , може и аз да не съм попаднал на бройки. Дизел не искам за себе си освен ако не е нещо ТЕЖКО И ГОЛЯМО.
Колегата да си покара и двете и да си прецени кое е по удачно за стила и местата където ще ходи.
Сега имам и Служебна VW Tiguan 2.0 tfsi 190 PS Автомат в всички екстри за модела (все едно съм в някакъв смартфон ) Колата е супер но пак като се кача в Хондата и ми доставя голям кеф!
Успехи и да споделиш на какво си се спрял.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...