ceco_accord 3542 #41 Posted July 26 (edited) То на всички е ясно (освен на непробвалите), че автомата си е благинка - и за водача и за пътниците, както градско, така и извънградско. Има си и еволюционен резон. Мадами се свалят с "ръчка" - да усещат потентност у мъжкаря, чието продължение на древните ловни атрибути е скоростният лост. Но съвременният, избере ли си жена, и стане ли тя "малко бременна", зарязва ръчката и почва да се движи плавно, за да не стресира плодът, а и всеки предпочита спящо дете пред "ред сълзи - ред сополи". А технически, автомата пази мотора и тампоните по него и кутията в режим моторна спирачка и мръсна газ при ускорение! По сняг и лед се кара супер и работи адекватно - ръчен режим скоро не съм ползвал. Единственият минус е по-високият градски разход спрямо ръчката (при еднакви ДВГ), заради по-дългите предавки. Извънградско е обратното - автомата е по-икономичен. Моята статистика е: Акорд 6 2.0 АТ / Акорд 7 2.4 АТ / Ледженд 3.5 АТ - всичките вървят на 2000 об/мин при 100 км/ч + около 500 оборота за всеки + 20 км/ч. Edited July 26 by ceco_accord Share this post Link to post Share on other sites
Drone 671 #42 Posted July 26 А нямаше ли проблем с рейката при акордите дизел автомат ? Май имаше някаква тема. Share this post Link to post Share on other sites
DAN_DAN 148 #43 Posted July 26 Преди 5 часа, Drone написа: А нямаше ли проблем с рейката при акордите дизел автомат ? Май имаше някаква тема. Прохлопването на рейката заради износена дясна втулка важи за абсолютно всички Акорд Осмици, независимо от двигател и скоростна кутия. 2 Share this post Link to post Share on other sites
Г.Писаров 66 #44 Posted July 26 Аз винаги съм предпочитал бензинови двигатели. Не знам защо е така 🤔 Като избирах Акорда, реших, че лично аз предпочитам 2,4 бензин. Изчетох всичко за дизела и 2,0 бензин. Реших, че комбинацията 2,4 бензин, АТ, комби е най - подходяща за моите изисквания. С дизела, не ми се занимава с ЕГР, ДПФ, помпи, дюзи, турбини и т.н. Сложих си газ. Разхода извънградско ми е 10 - 12. На бензин съм я смъквал до 8,5. Не знам как е с ръчните скорости но АТ си е голяма айляк Онази вечер джитках по магистралата - нагласих круиза и повече от час не съм правил нищо друго освен да въртя волана Друго, което мога да кажа е, че със скорост 140 км/ч по километраж, оборотите държат 3000. Онази вечер бях нагласил круиза на 120 км/ч по джипиес но не обърнах внимание на какви обороти е двигателя. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Pavel_Pavlov 999 #45 Posted July 26 (edited) 35 minutes ago, Г.Писаров said: Онази вечер бях нагласил круиза на 120 км/ч по джипиес но не обърнах внимание на какви обороти е двигателя. На 2600–2700 си бил, според размера на гумите Edited July 26 by Pavel_Pavlov 1 Share this post Link to post Share on other sites
Suyahoka 28 #46 Posted July 26 Преди 3 часа, Г.Писаров написа: Аз винаги съм предпочитал бензинови двигатели. Не знам защо е така 🤔 Като избирах Акорда, реших, че лично аз предпочитам 2,4 бензин. Изчетох всичко за дизела и 2,0 бензин. Реших, че комбинацията 2,4 бензин, АТ, комби е най - подходяща за моите изисквания. С дизела, не ми се занимава с ЕГР, ДПФ, помпи, дюзи, турбини и т.н. Сложих си газ. Разхода извънградско ми е 10 - 12. На бензин съм я смъквал до 8,5. Не знам как е с ръчните скорости но АТ си е голяма айляк Онази вечер джитках по магистралата - нагласих круиза и повече от час не съм правил нищо друго освен да въртя волана Друго, което мога да кажа е, че със скорост 140 км/ч по километраж, оборотите държат 3000. Онази вечер бях нагласил круиза на 120 км/ч по джипиес но не обърнах внимание на какви обороти е двигателя. Е добре де ,проблема с ДПФ ,ЕГР е решим ,някой с дизел ,който има излязла от строя ГНП ,дюза ,турбина има ли ,защото всички това изтъкват ,а реално аз не съм видял някой да е писал за проблеми по споменатите 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3542 #47 Posted July 27 Резонен въпрос. Да каже някой дали е патил, независимо от модела кола. Хонда имат 1 дизел и го слагат където могат. Share this post Link to post Share on other sites
Krasi-mir 1343 #48 Posted July 27 (edited) Бензинджия съм. Това ми е трети дизел от общо 20 лични коли (12 Хонди) в семейството за последните 20г. Предишните 2 бяха Рено 1.9tdi, вграден във Волво V40 и Ровър 2.0sdi, вграждан във Хонда до 2002-а. Чета форума всеки ден от 2009-а. Не смея да твърдя, че съм изчел всички теми, но нямам спомен да съм срещал тема с проблем в турбо, дюзи и ГНП. Личният ми автодоктор е дизелджия. Познаваме се от 18г и работехме заедно с него в един сервиз около 10г. Не помня да съм виждал и чувал от него да ремонтира турбо, дюзи, или ГНП на Хонда дизел. Дизелът, който съпругата ми кара сега той го намери и препоръча. Два дни, след като го взехме той купи две бракувани Хонда Сивик 8 дизел. Едната с приключил двг, другата с приключило купе. Размени двигателите и в момента колата се кара от снаха му. Тази с приключилият двг е на негов пациент от 12-13 години. Познавам колата от ден първи, когато дойде в сервиза със зверски тракащ мотор. Лечението беше, или основен ремонт, или добавка в маслото. Клиентът реши, че няма пари за основен ремонт и мина на вариант добавка, и ... колкото изкара. Ми изкара 13г, докато умре тотално. Edited July 27 by Krasi-mir 1 Share this post Link to post Share on other sites
note 291 #49 Posted July 27 Проблемите с ГНП, дюза ,турбина ги свързвам предимно с европейските дизели. Дълго време съм карал три японски турбо-дизела (два нисана и тойота), вярно без common rail, но без никакви проблеми в тази част. От друга страна знам за хонди с продължаващи проблеми със запушване дори след принудително сменен DPF. Бих казал, че именно това им е болката на тези двигатели. Присъствал съм на регенерация в сервиз, е няма такава гнусотия! В продължение на един час се опуши целия квартал! Така че за мен лично - не, мерси! Но всеки сам си решава, затова казах - която е по-здрава и запазена, нея вземи. Share this post Link to post Share on other sites
niko75 49 #51 Posted July 27 Аз да напиша от 2013 карам 7-ма дизел на 363 000 е ,смяна на масло на 20 000,смяна на горивен на 60 000 .От тия километри над 200 000 са мои ,сменил съм ролка на алтернатор и алтернатор и един датчик на Airbag.Предполагам е оригиналния съединител тръгнал е вече защото буксува ако я настъпя на 6-а и 5-а от ниски обороти. 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
MotoMK5 22 #52 Posted August 5 И аз да хвърля моите 5 стотинки в темата.Карам Акорда от подписа ми с голям кеф и като си търсих кола исках да е по малко в сервизите(дори въобще) е за сега се случва точно това карам и карам и карам....!Предните два дизела в гаража само ме ядосваха (Golf 5 1,9 TDI Alfa 147 1,9JDT) С моторите проблеми не но с други неща , може и аз да не съм попаднал на бройки. Дизел не искам за себе си освен ако не е нещо ТЕЖКО И ГОЛЯМО. Колегата да си покара и двете и да си прецени кое е по удачно за стила и местата където ще ходи. Сега имам и Служебна VW Tiguan 2.0 tfsi 190 PS Автомат в всички екстри за модела (все едно съм в някакъв смартфон ) Колата е супер но пак като се кача в Хондата и ми доставя голям кеф! Успехи и да споделиш на какво си се спрял. Share this post Link to post Share on other sites
Suyahoka 28 #53 Posted August 5 Колеги,в крайна сметка избрах бензина 2.4 ,къде заради прословутите проблеми на дизелите ,къде заради цените на горивата (на бензина ще сложа газ),отделно ,че до сега карах девет години Мазда 6 бензин и явно съм свикнал на бензиновия мотор ,дизела колкото и да е обезшумен не можах да свикна с дизеловите "честоти". Автомобила е 2010 без навигация и дистроник с всички други екстри. 6 Share this post Link to post Share on other sites