Jump to content
Buge

Трудно влизащи скорости.

Recommended Posts

Здравейте, 
колата започна да има проблем с трудно влизащи предавки на ръчни скорости.
Горната и долната помпа не изглеждат омазнени и не губи течност.

Като опит за решение на проблема смених течността с нова, но от това превключването стана още по-трудно.

Имате ли идея, какво друго да гледам и какво може да се предприеме по въпроса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ли е объзвъздушена системата? Ако има въздух, това е една от причините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало, докато са източваше, отгоре се доливаше постоянно, за да не засмуче въздух. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Най-вероятно си заминава долната помпа ,ако вече не е заминала.Там в системата спирачната течност Дот 4 трябва да се смена на 3 год,а не когато има проблем и е много зле течноста.

Хубово е както каза колегата да се обедвъздуши.

Съединителя на колко хил км е.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Течността не беше мътна, но със сигурност не е сменяна повече от 4-5 години.

За съединителя нямам идея, аз лично не съм го сменял, но не тресе или придърпва когато е натиснат.

А попмата не протича ли ако е заминала, или просто почва да прави проблеми?

И като начало, да я закарам да го обезвъздушат отново. :(

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължитлно да протече,закарай я в сервиз и вижте как работи далната помпа съединител.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Извинявам се ,че използвам темата на колегата но имам сходен проблем.

От известно време 1,2,3 и задна предавка влизаха трудно като загрее колата.Когато е студена скоростите влизат много по-лесно.

Съединител и маховик са сменени преди ок 20 к км,течността е нова .Преди месец е сменено и маслото на скоростната кутия заедно с единия семеринг на полуоската ,че беше скъсан.

След смяната на маслото има подобрение при превключване на 1 и 2 но на задна предавка проблема си остава при загрят автомобил.Друго ,което забелязах е странен шум при работя на място ,който се появява само когато е загряла колата и изчезва след няколко секунди.

Колата е 2,2 дизел комби 2008 год.

Редактирано от Димитър Иванов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...