Jump to content
Petar.P

Проблем при разгобяване на предна дясна врата

Recommended Posts

Здравейте всички! Имам нужда от малко упътвания как да сваля кората на предна дясна врата на Accord CL7 face lift.  Исках да си сменя акуатора на вратата защото не заключва а само отключва и взе да ме дразни. Намерих едно видео в ютубе на дясната врата на акорд 7-ма генерация, но вратата не е точно като моята поне от вътре има малка разлика предполагам защото тази от видеото е американска. Та разкачих всички щипки по кората както и 2 та винта зад лостчето за отваряне на вратата, както и този под гуменото покритие на дръжката на вратата. Махнах и пластмасовото триъгълниче най-горе до стъклото. До тук добре само дето кората не помръдва все едно съм пропуснал да развия нещо някъде.... Би трябвало да мога да я вдигна нагоре и да си излезне, но се държи здраво някъде и не можах да разбера къде. Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем моля да сподели къде се крие евентуално 4-тия болт или какво пропускам. Благодаря предварително! :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма друго за развиване!откачаш щипките отдолу и срани и повнигаш кората на горе,по посока затварянето на стъклото.Правих преди седмица шофьорската.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има два болта под сивата пластмасова лайстна на дръжката. 

image.thumb.png.7580417d3bd2b13291ffc07e9f4cb637.png

Редактирано от I_Yordanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 minutes ago, I_Yordanov said:

Има два болта под сивата пластмасова лайстна на дръжката. Ако намеря снимки ще кача.

Точно си мислех за лайсната на дръжката, която отива на горе дали под нея няма нещо, но реших първо да попитам за да не чупя крачета за нищо. Когато дърпам кората навън ми изглежда че се държи точно където свършва горния край на дръжката... Във всичко, което съм изгледал са само 3 видии, които държат вратата, но както казах там са американки и дръжките нямат тази издължена част на горе.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
25 minutes ago, aleksandur said:

Това ако помогне :

ЦЪК

Ми не. :) Другата врата е, но принципа е същия и тия всичките неща ги свърших, но немога да разкача кората. Тази от линка е американка и тя май. Аз намерих цяло видео как се прави и то за дясна врата, но явно има някаква разлика между американките и европейките както казах дръжките се различават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
30 minutes ago, JHM said:

Няма друго за развиване!откачаш щипките отдолу и срани и повнигаш кората на горе,по посока затварянето на стъклото.Правих преди седмица шофьорската.

Не знам уж и аз всички щипки разкачих и 3-те болта, но не става.. когато дърпам кората навън сякаш някъде около дръжката нещо я държи. Явно ще трябва да изкарам пластмасовата лайсна и да видя какво се крие отдолу.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, около дръжката винаги има винтове, нали трябва там да е здраво, за дърпане. 

Под пластмасата са май...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз правих шофьорската,пасажерската ще има видии и в тази дръжка, под пластмасовото капаче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, I_Yordanov said:

Има два болта под сивата пластмасова лайстна на дръжката. 

image.thumb.png.7580417d3bd2b13291ffc07e9f4cb637.png

Благодаря за инфото. Ще я пробвам следващата събота че днес напече и не ми се бачка под слънцето. :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
20 hours ago, Митко Йотов said:

Не е тази от другата страна е но благодаря за видеото :) Дръжката на вратата се различава от шофьорската. Когато ми остане време ще я разглобя и ще кача снимки на скритите винтове. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никаква разлика няма в начина на сваляне на корите при шофьорска/пасажерска. То реално всички видии/болтове да скрити. Къде под пластмасовата лайсна на дръжката, къде под капаче на лостчето за отваряне на вратата и под гумата до копчетата за стъклата.

 

Като не знаете какво правите, по-добре идете на сервиз дето знаят, защото някой път има тънкости, които ако ги пропуснем се чупят разни допълнителни неща. Понякога тези неща са скъпи и трудни за намиране, това от опит:tooth:

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да потвърдя от личен опит. Има разлика при броя на винтове между шофьорската и пасажерската кора. При пасажерската са с два винтове повече, точно тези скритите в дръжката. Като махнеш сивиякапак на дръжката ще ги видиш двата винта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
10 hours ago, jijane said:

Никаква разлика няма в начина на сваляне на корите при шофьорска/пасажерска. То реално всички видии/болтове да скрити. Къде под пластмасовата лайсна на дръжката, къде под капаче на лостчето за отваряне на вратата и под гумата до копчетата за стъклата.

 

Като не знаете какво правите, по-добре идете на сервиз дето знаят, защото някой път има тънкости, които ако ги пропуснем се чупят разни допълнителни неща. Понякога тези неща са скъпи и трудни за намиране, това от опит:tooth:

 

 

Причината да си го правя сам е защото: 1-во Интересно ми е да си човъркам по моята си кола! 2-ро Не съм чак толкоз технически неграмотен колкото си мислеш! 3-то Никой майстор не обича колата ми повече от мен самия и няма да се отнася така както аз се отнасям с нея! За дребни неща, които сам мога да свърша не търся "майстори"!  Излиза ми и по евтино! От личен опит ;) 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
9 hours ago, dante.18 said:

Мога да потвърдя от личен опит. Има разлика при броя на винтове между шофьорската и пасажерската кора. При пасажерската са с два винтове повече, точно тези скритите в дръжката. Като махнеш сивиякапак на дръжката ще ги видиш двата винта.

Благодаря колега! Имам такива пластмасови инструменти за разглобяване специално на такива лайсни и Събота или Неделя ще разглобя. :) 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт :cool: Днес намерих време да опитам отново да разглобя вратата и наистина открих скритите болтове под лайсната на дръжката на вратата. Едиснтвено проблем имах при свалянето на захранващия кабел за стъклото... кабела е захванат за вратата със малка закопчалка, която неможех да разкача и беше много трудно да стигна до буксата. Накрая в опит да я разкача изкочи цялата платка и изпадна едно малко бяло "парче" пластмаса със медни контактни пластини на него. Като разгледах малко се оказа че тази платмаса влиза в малко краче на копчето за прозореца и като натискате копчето то я плъзга по платката за да отваряте или затварятр прозореца... Сглобих я на късмет без да разглобявам механизма и си работи, откачих и кабела от закопчалката за да е малко по дълъг за следващия път (дано да няма такъв). Останалото мина лесно без много пот и актуатора е сменен. За разглобяване на пластмасите използвах пластмасови инструменти pry tools  за да не нараня повърхностите. Това е видеото, което използвах https://www.google.com/search?q=honda+accord+accuator+replace&rlz=1C1CHBF_enDE998DE998&oq=honda+accord+accuator+replace&aqs=chrome..69i57j0i13j0i22i30l8.17202j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8#kpvalbx=_a_fKYrm9BcnokgX65ZCoDA18    а допълнителните болтове в дръжката са на снимката. Всичко останало е като във видеото. Успех на всеки, на когото му предстои тази интервенция. :D

IMG_20220710_145917266.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластмасата с копчето за стъклото е на щипки и се почва от нея. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
20 hours ago, jijane said:

Пластмасата с копчето за стъклото е на щипки и се почва от нея. 

Няма нужда да се сваля просто трябва да са ти по тънки ръцете за да стигнеш до буксата и да я разкачиш или по някакъв начин да разкачиш кабела от вратата за да се удължи с 10 сантиметра. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де, ама като я свалиш, нито ти трябват тънки пръсти, нито да се удължава каквото и да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...