Jump to content
Yozko

Омасляване на капака на клапаните

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги.

От както съм купил акорда( 2001, 1.8 136кс) най-отгоре на капака на клапаните и по-точно около болтовете имам омасляване. Досега не бях обръщал внимание на този проблем, но в момента имам време и съм решил да се опитам да поправя този проблем ако въобще е възможно.

Та въпросът ми е какво трябва да се смени под капака за да спре това омасляване.

 

ПС става въпрос за f18b2 двигател

 

20220621_150054.jpg

20220621_150050.jpg

20220621_150043.jpg

Редактирано от Yozko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под главите на болтовете има гумички за уплътнение, явно са се спекли. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
30 minutes ago, kvd74 said:

Под главите на болтовете има гумички за уплътнение, явно са се спекли. 

Това някакви специални гумички ли са?

Откъде мога да си намеря?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, имат някакъв специален профил, малко като конус са отдолу. Търси в авточасти магазините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид, че гарнитурите, които продават, са по-ниски от оригиналната и болтовете не могат да уплътнят добре капака на клапаните, тъй като опират в края на резбите. При мен сложиха силикон, заедно с гарнитурата и чак тогава спряха да се омасляват болтовете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пробвай да вземеш оригинални но Бултрако,дал е колегата номерата им.

Другия начин е купуваш комплект с гарнинурата капак клапани.

Ето такива са,според мен специфични нама да ги има в магазин обикновен.

Screenshot_20220623-100330_eBay.thumb.jpg.149de9af6f5bbbaf073462483d7c25a2.jpg

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На общата снимка, пък и на другите някакъв драстичен проблем не се вижда, да не се вкараш във филм. Но ако ти се занимава, колегата Дандилов ти е дал какво точно и как от Amayamata. Може и от Бултрако ( където подстригват откъм челото:D ). Не се занимавай с измислени уплътнители само да не береш ядове.

Редактирано от Тъмнозелен самурай G86-P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Предимно съм му дал ОЕМ номерата на частите, чрез които ги да търси в гугъла. Може да са и заместители. хем са по-евтини, хем ги има навсякъде. Може да си ги сменя, когато поиска. :)

Ето и на целият комплект, ако излезе някъде:

12310-PDA-E00

... а който търси - намира... ;)

Редактирано от dandilov
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 6/22/2022 at 4:14 PM, kvd74 said:

 

Тези съм си ги харесал от motointegrator. Дано да нямам проблеми.

Не е кой знае какво, но след малко по-дълъг пробег се появява петно и ме дразни много.

 

 

Screenshot_20220625-093017_Samsung Internet.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
16 hours ago, dandilov said:

Предимно съм му дал ОЕМ номерата на частите, чрез които ги да търси в гугъла. Може да са и заместители. хем са по-евтини, хем ги има навсякъде. Може да си ги сменя, когато поиска. :)

Ето и на целият комплект, ако излезе някъде:

12310-PDA-E00

... а който търси - намира... ;)

еее чак пък и с капака, много дебело става

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак за капак не съм се засилил:D

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 6/25/2022 at 9:34 AM, Yozko said:

Тези съм си ги харесал от motointegrator. Дано да нямам проблеми.

Не е кой знае какво, но след малко по-дълъг пробег се появява петно и ме дразни много.

 

 

Screenshot_20220625-093017_Samsung Internet.jpg

Тази гарнитура протече след 4 хил км.

Доволен съм от Виктор Рейнц.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.06.2022 г. at 9:46, tonywoolf написа:

Имай предвид, че гарнитурите, които продават, са по-ниски от оригиналната и болтовете не могат да уплътнят добре капака на клапаните, тъй като опират в края на резбите. При мен сложиха силикон, заедно с гарнитурата и чак тогава спряха да се омасляват болтовете.

 

Попаднах на тази стара тема и искам да потвърдя писаното от колегата по-горе. За 7 години съм правил лично 7 реглажа на клапаните на акорда и поради една или друга причина избирах гарнитура Herth+Buss, уж като по-читава марка заместител като съм я сменял през реглаж горе долу. Да ама още със слагането почваше омасляване около болтовете и го отдавах на техните гумени шайби, тъй като са оригиналните и са кокал. Миналата година сложих за проба Elring поради липса на другата и о чудо, вече 3000км двигателят изглежда така. 

IMAG3066.jpg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До майсторлък опира работата. Случайно проверявам оня ден мотора и хоп единия болт на капака въобще не е навит и затегнат докрай. Силиконяда по гарнитурата има колкото за ци..те на изгряваща  чалга звезда ама то си тече ли тече....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...