khaccbg 0 #1 Posted June 21 Здравейте, Имам въпрос относно Premium Sounds System. Само комби при 7-ма генерация ли има субуфер? При седаните има ли суб колона в кората отзад и ако да това само при 2.4 бензин ли е? А при 8-ма генерация как стоят нещата? Share this post Link to post Share on other sites
Pascualle 24 #2 Posted June 21 Здравей! Всеки един Акорд с премиум аудио система има субуфер. 1 Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 165 #3 Posted June 21 (edited) И къде точно се намира на седана, че не съм го виждал? Edited June 21 by Honda_Z Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него. Share this post Link to post Share on other sites
Honda_Z 1179 #4 Posted June 21 Не само, че е дискутирано многократно, ами и търсачката прави чудеса: Само аз съм отговарял на този въпрос най-малко три пъти. Не се сърдете после, когато "никой не отговаря" в темата Ви. 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
jijane 343 #5 Posted June 21 Отговора, е че седанът няма субуфер, независимо дали е с премиум саунд, или не. Елипсите изобщо не могат да го заместят. 2 Share this post Link to post Share on other sites
khaccbg 0 #6 Posted June 22 Благодаря! Търсил съм и изчетох много постове с които се споменава, но така и не бях сигурен. От линковете разбирам че: 7-ма генерация: 1) Комби - има субуфер 2) Седан - няма субуфер Премиум аудиото има повече тонколони (с 2 повече) и марката е Pioneer. При него елипсите на задната кора предполагам поради по-големия диаметър и граят ролята на по-добър бас Аналогично ли е за 8-ма генерация? Share this post Link to post Share on other sites
Митко Йотов 769 #7 Posted June 23 При осма комби премиум има и се намира тук - Пре седана колеги с такъв ще трябва да споделят. 1 Share this post Link to post Share on other sites
khaccbg 0 #8 Posted June 23 4 hours ago, Митко Йотов said: При осма комби премиум има и се намира тук - Пре седана колеги с такъв ще трябва да споделят. Мерси! Знае ли се каква марка е суб-а и колко инча говорителя. Прдполагам може да се сложи и още по-добър суб говорител. Share this post Link to post Share on other sites
Г.Писаров 61 #9 Posted June 23 (edited) До колкото си спомням от другите теми - мисля, че не може да се прави много експерименти със заместването, с по - големи тонколони - системата няма да може да ги захрани. Но може и да не си спомням правилно Четох го някъде но не се сещам къде точно Edited June 23 by Г.Писаров Share this post Link to post Share on other sites
khaccbg 0 #10 Posted June 23 (edited) А някой знае ли защо на 8-а генерация надписът Premium Audio System понекога е отгоре понякога отдолу Edited June 23 by khaccbg Share this post Link to post Share on other sites
CCord 137 #11 Posted June 23 (edited) Преди 7 часа, khaccbg написа: Мерси! Знае ли се каква марка е суб-а и колко инча говорителя. Прдполагам може да се сложи и още по-добър суб говорител. Колега, в акустиката, и по-точно в ниските честоти е много важно какъв е свободния обем зад мембраната на високоговорителя. Това което искам да ти кажа че, какъвто и "суб" да сложиш ако обема зад и пред него, както и диаметъра на говорителя останат в същото съотношение то разликата в звученето няма да е много различна, освен ако сега нямаш проблем в някой от всички компоненти. Разбира се че има значение и качеството на говорителя но при премиум системата мисля че компромисите при оригинала са минимални. И тук е мястото да спомена че въпросните елипси при седана са точно субуфер, а ролята на кутия играе самия багажник и неговия обем, за проба всеки може да седне в купето и слушайки музика да отвори капака на багажника, след като види резултата ще разбере че последващи обяснения са излишни. Не съм слушал как точно звучат ниските в Комби, но при няколко седана с премиум система ниските са си напълно достатъчни при сток изпълнение. В цялата компановка изключвам и без това лошата и почти разочароваща шумоизолация на купето над 80 - 90 км/ч (за 7-ма генерация, не знам как е при 8-ма) което по подразбиране влошава цялата акустика в купето, и ако не се предприемат подобрения в този аспект е излишно да се "подобрява" каквото и да е друго, според мен. Edited June 23 by CCord Share this post Link to post Share on other sites
khaccbg 0 #12 Posted June 24 (edited) 14 hours ago, CCord said: И тук е мястото да спомена че въпросните елипси при седана са точно субуфер, а ролята на кутия играе самия багажник и неговия обем В цялата компановка изключвам и без това лошата и почти разочароваща шумоизолация на купето над 80 - 90 км/ч (за 7-ма генерация, не знам как е при 8-ма) което по подразбиране влошава цялата акустика в купето, и ако не се предприемат подобрения в този аспект е излишно да се "подобрява" каквото и да е друго, според мен. Мерси за разяснението. Тоест както предполагах елипсите на седана са сложени за малко по-добър бас понеже са 6 x 9 и слизат малко по-долу в ниските честоти. Аз не бих го нарекъл в категорията събуфер понеже едва ли могат да изкарат нещо което дори 8 инчов суб е способен. За акустиката съм съгласен. По принцип колата е огромен компромис като акустика, дори да има добра шумо излоация. От толкова моного стъкла (рефлектираща твърда повърхност), разположение на колони/туитъри и т.н... За това аз се фокусирам върху баса да е ОК. Edited June 24 by khaccbg Share this post Link to post Share on other sites
jijane 343 #13 Posted June 24 @khaccbg разликата идва от това дали е с навигация, или без.без(на долната снимка е с). Все пак това е раздел за 7-ма и преплитането с озвучаването на 8-ма генерация може да подведе някой. 2 Share this post Link to post Share on other sites
khaccbg 0 #14 Posted June 24 Благодаря за отговорите и изясненията. А да попитам също понеже си търся "нова" стара кола. Ако намеря читава бройка седан 7-ма ген, но е без Premium Sound мислех да заложа да сменя елипсите на задната кора и да подобря баса. Какво мислите за това? Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 165 #15 Posted June 24 Впечатляващо е да избираш колата по качеството на саунда, особено, ако си чалгар... Мястото за слушан на качествена музика е в къщи, в колата е само теория и то когато не е в движение можеш да направиш някаква разлика... Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3466 #16 Posted June 24 Прав си, ама понякога (и за някого) е фактор. Шефът си взе преди години Панамера, не щото върви много (кара я полечка), а понеже като не му пречи звукът от мотора, озвучаването били великолепно. Share this post Link to post Share on other sites
khaccbg 0 #17 Posted June 24 (edited) 6 hours ago, JapCar said: Впечатляващо е да избираш колата по качеството на саунда, особено, ако си чалгар... Мястото за слушан на качествена музика е в къщи, в колата е само теория и то когато не е в движение можеш да направиш някаква разлика... За градско и в задръствания в София еинственото развлечение е музиката ако киснеш по един час трафик във всяка посока. Не ми е приоритет, но ако има две подобни коли на пазара, защо да не гледам и това? Иначе афтър маркет трябва да се наливат още пари, да се разглобяват врати и т.н. Edited June 24 by khaccbg Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 165 #18 Posted June 24 Как пък не бих дал допълнителни кинти да сменям музиката, щото да слушам качество и да я издувам в задръстванията... Силната музика, която се чува и на съседната улица е селения..., а ако е чалга... Share this post Link to post Share on other sites