Jump to content
alexandrinjo

Съвети обслужване 6та година

Recommended Posts

Здравейте,

 

Този месец ми изтича 6-тата година от закупуването на нов Акорд 8 ген/2.0 бензин/156к.с./ръчни скорости, за който първите 5 гаранционни години имах безплатно годишно обслужване в Бултрако "според предписанията на Хонда". Съответно оттам ми изпратиха оферта и за предстоящото обслужване, която не ми хареса особено :) До момента съм изминал 88,000км и според Бултрако на 120,000 или 6 години (което настъпи първо), трябва задължително да се направи:

 

1. Регулиране на клапани + гарнитура.

2. Смяна свещи.

3. Смяна масло скорости.

4. Смяна спирачна течност.

5. Смяна горивен филтър.

6. Стандартното годишно смяна с оригинално масло Хонда (като според книжката всички 5 години са ми слагали 5w40), маслен, въздушен и поленов филтър.

 

Та въпросите са ми 2:

 

- за точки от 1 до 5 - мога ли тези дейности да ги отложа примерно за догодина, когато горе-долу бих достигнал 100,000км? Ако не - кое ще препоръчате да направя сега?

- за точка 6 - прочетох инструкциите в главната тема, както и някой коментари защо сервизите нямат интерес да слагат правилното масло - много полезна информация!  Ако съм разбрал таблицата моето масло трябва да е 0W20 или 5W20 - кое бихте препоръчали за моя случай? И съответно как и къде бих могъл да закупя такова масло и дали някой може да препоръча сервиз в София, на който може да се доверя за тази и за бъдещи процедури...явно с Бултрако приключваме :)

 

Предварително благодаря и се извинявам ако вече са покрити тези въпроси в по-стари теми.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Със сигурност е за смяна спирачна тачнасти и тази  на съединителя,снимай двете с отворени капачки,да видим положението вътре.

Голямото е за спирачките малкота за съединителя,DOT4и в двете спирачна течност,сменя се на.3 год

Ето как трябва да са ако е сменена течноста вътре е бистра като олио.

628266003_viber__2021-06-12_07-54-01.jpg.fc9a706cc1c72869d9a21cc73100ef6912121.jpg.af4be8d7a06fdfbef263d58bd2a96976.thumb.jpg.6debb6fd72df2142481a184a7da13dde.jpg

В общите поръчки за масла от ато24 тук в форума можеш да вземеш хубаво и оригинално масло .

 

https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-0w-30-1-l.html

 

https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-a5-b5-1-l.html

 

https://www.ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

Със сигурност е за смяна спирачна тачнасти и тази  на съединителя,снимай двете с отворени капачки,да видим положението вътре.

Голямото е за спирачките малкота за съединителя,DOT4и в двете спирачна течност,сменя се на.3 год

Ето как трябва да са ако е сменена течноста вътре е бистра като олио.

628266003_viber__2021-06-12_07-54-01.jpg.fc9a706cc1c72869d9a21cc73100ef6912121.jpg.af4be8d7a06fdfbef263d58bd2a96976.thumb.jpg.6debb6fd72df2142481a184a7da13dde.jpg

В общите поръчки за масла от ато24 тук в форума можеш да вземеш хубаво и оригинално масло .

 

https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-0w-30-1-l.html

 

https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-a5-b5-1-l.html

 

https://www.ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html

Ето снимки, в малкото като че ли е леко по-тъмна. 
Бултрако са написали на третата година, че са сменили спирачна течност.

Ако закупя масла през форума - пак на темата със сервиз - кой евентуално работи с продукти на клиента?

90D94A81-6BC6-4F24-BC10-AD1037324C0B.jpeg

F4063EFB-12BF-486C-BCBE-F7640355B46D.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В малкото е много зле за съединителя ,за смяна ,както и в голямото,ако там е така кафяво в спирачните апаратите ще е черно.

Не варвам да е сменяна с източване през всеки спирачен апарат.

Масло двигател могат да ти сменят в всеки сервиз с твое масло.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, чудно ми е, колко си плащал месечно за лизинга, та сега се скъпиш за това обслужване?

Тази кола с правилните грижи ще те изкара преспокойно 10-15г без драми. Няма автомобил, който само да караш и да е ок.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!Колата ти е почти нова спрямо пробега който си написал.Където и да ги смениш,ако ползваш качествени консумативи цената ще е висока,затова те съветвам да смениш всичко в Бултрако,защото на тези километри тази кола има висока продажна цена и тази цена ще се запази такава ако имаш сервизна история в Бултрако.След една смяна в някой друг сервиз ще спестиш малко пари,но ще загубиш много при евентуална продажба на колата която вече няма да има история,няма как да докажеш километри и т.н.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, че може да отложиш 1 и 2.

Не съм съгласен, че трябва задължително да продължиш в Бултрако. Всеки нормален сервиз ще ти попълни сервизната книжка и ще ти издаде документ с извършените дейности и пробег. Пробегът се фиксира също на техническите прегледи, от които аз лично си пазя талоните, в застраховките и т.н.

В БТ са ОК, но те гледат малко като касичка и не е като да не претупват нещата. Не се доверявам много и на диагностичните им умения. Ако си перфекционист това е леко дразнещо.

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
7 hours ago, Anton_a82 said:

Здравей!Колата ти е почти нова спрямо пробега който си написал.Където и да ги смениш,ако ползваш качествени консумативи цената ще е висока,затова те съветвам да смениш всичко в Бултрако,защото на тези километри тази кола има висока продажна цена и тази цена ще се запази такава ако имаш сервизна история в Бултрако.След една смяна в някой друг сервиз ще спестиш малко пари,но ще загубиш много при евентуална продажба на колата която вече няма да има история,няма как да докажеш километри и т.н.

До сега както виждаме  е поддържана в Бултрако,тоест пълна икономия от вложени средства в това време.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си броим парите един на друг е лоша идея. Колегата е прав за това, че Бултрако си е история която има своята стойност и в един момент може да се осребри. Също така съм съгласен, че не всичко е възможно да се впише в историята на една кола, пример давам с едни свещи закупени от Бултрако но съм си ги сменил сам същото е и със спирачната течност и други дреболии като масла, филтри....  просто няма как но важното е основните неща ако има финансова възможност и време колегата да мине от там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола я купих със сервизна история от Бултрако. Пишеше, че въздушния филтър беше сменен преди 10к км. Еми хора тоя филтър не беше сменям поме 40к. Мога да пратя и снимки. Представям си как са сменяли масло, какво такова са слагали и т.н. Аз лично си пиша всичко което съм сменил и то си е лично за мен.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, cool24 написа:

Аз лично си пиша всичко което съм сменил и то си е лично за мен.

Това е по-добрата сервизна история.Аз също имам лична такава.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...