Jump to content
Yordane

Обороти на празен ход

Recommended Posts

Здравейте! От скоро имам Акорд 8 2.0, комби, ръчни скорости 2008 г. Оборотите ѝ на празен ход са около 750. Когато включа климатика падат на 650. Усеща се леко вибриране. Когато подам газ и задържа на 2000 оборота примерно, при включване на компресора оборотите падат на 1700 (с 300 надолу). Това на место, не в движение. В движение също  се усеща доста когато климатика работи, по отношение на мощността. Според вас има ли нещо необичайно? При вас така ли се държи този двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, горе-долу и при мен е така. Икономията е майка на мизерията. В стремежа си да "икономисат" гориво, японците са направили Хондите ни да държат супер ниски обороти на място и при пускане на компресора и перките, винаги за 1-2 секудни спадат още малко и пак се качат на около 700. Вибрацията, доколкото съм чел из форума, я има май на всички 2.0 бензинки. А за мощността - единственото спасение е дизел :)

Колкото е по-топло навън, толкова повече климатика спъва колата.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Трабва обслужване на климатика,и той работи с масло което се сменя,както и липсата на фреон затормозява работата му.В сервиз за климатици правят това обслужване.

Това което компенсира обаротите на празен ход е IACV клапана и дросела,замърсени и дватата води до неравномерни обороти,почистване води до правилната им работа.

Истина е да климатика в жегите отнема доста от моща на колата.

Увери се също че ремъка е оптегнат добре.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За фреон е пълен и проверен. За IACV клапана и дросела си мисля дали не трябва да се погледнат, но това, че не играят оборотите ме успокоява. Интересно ми стана защо при задържан педал за газтта падат с 300 rpm. Ще видя да им се обърне внимание на тези елементи. Благодаря за мненията Ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се обадиш на автомонтьора от Добрич да дойде да намерите това пусто IACV, че голямо търсене ще падне.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
31 minutes ago, Yordane said:

За фреон е пълен и проверен. За IACV клапана и дросела си мисля дали не трябва да се погледнат, но това, че не играят оборотите ме успокоява. Интересно ми стана защо при задържан педал за газтта падат с 300 rpm. Ще видя да им се обърне внимание на тези елементи. Благодаря за мненията Ви.

Разбира се, че ще ти падат оборотите, когато държиш педала на газта и се пусне климатика. Двигателят се натоварва допълнително, а подаваното гориво остава същото. На 2000 оборота нищо не ти компенсира автоматично допълнителния товар.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, Yordane said:

За фреон е пълен и проверен. За IACV клапана и дросела си мисля дали не трябва да се погледнат, но това, че не играят оборотите ме успокоява. Интересно ми стана защо при задържан педал за газтта падат с 300 rpm. Ще видя да им се обърне внимание на тези елементи. Благодаря за мненията Ви.

При теб е електроника както се вижда от клипа ,няма IACV клапън.

Може да се почисти самия дросел,провери и ремъка дали е оптегнат както писах.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...