Jump to content
Fissikela

Въпрос за Скорости и Странен шум в п.л колело

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Привет колеги,

 

1. Забелязвам, че скоростите от 1 до 4-5та и задна, особено често....за 6та не съм забелязал, влизат НЕвинаги лесно. Понякога се налага да пусна и натисна отново съединителя или пък ако искам да вкарам 2ра, да вкарам 3та и после 2ра...

На светофар, като я натисна на първа, до към 4-5 хил оборота, 2тора се усеща как влиза с едно леко запиране някъде и така до следващото спиране.

 

Какво ще кажете, имали ли сте подобен проблем? Дали е нужна, смяна на течността на съединителя? 

 

2. Когато карам назад с въртене на волана на ляво и натискане (по рязко) на съединителя, се чува едно прищракване в лявата част на предно ляво колело.

 

Идеи, от какво може да е? Каре?

 

Колата е CR-V 2.0 155кс. 2014 6МТ на 60к км.

Редактирано от Fissikela

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега може да започнеш със смяна на течността на съединителя, на баща ми е същото Цр-в 2013г 6МТ, и доколкото си спомням се сменя на 2 години или не помня на колко км, но на неговата е сменяхме миналата година а колата му е на 50к. А относно прищракването може и да е нещо по окачването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А какво е маслото за съединителя?

Някъде бяхбчел, че било същото като маслото на спирачките, вярно ли е това и как се води като наименование и спецификация?

Какво е количеството течност? 

Редактирано от Fissikela

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Една снимка на двете казанчета,с отворени капачки би казало много.Вместо да се чудим.

Голямото спирачки малкото съединител.

794922450_.thumb.png.60070ab099cf8dbcf5cde3eadc7b55f3.png

Спирачната  течност се сменя на всеки 3 години.

Но с тези 5хил оборота на първа няма да издържи съединителя много.

Тракането е механичен проблем трябва ти сервиз.

Ето какво трябва да е ,бистро като олио и в двете казанчета.

1142094360_viber__2021-06-12_07-54-01.thumb.jpg.75fe7daf8c48896b1875c6e8dc2032b2.jpg

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
18 minutes ago, CARPERA said:

Една снимка на двете казанчета,с отворени капачки би казало много.Вместо да се чудим.

Голямото спирачки малкото съединител.

 

Колега , а каквоце количеството което трябва да се смени?

Гледам в Хонда има само туби по 0.5л ... достатъчно ли е 0.5 за съединителя и 0.5 за спирачките?

И мога ли да сложа вместо Хонда DOT 04 AFT DoT04 ?

Редактирано от Fissikela

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като качиш снимките можа да се каже колко.

За спирачките и хубава промивка 1 л ще стигне,там е чрез източване от всеки апарат.

За съединителя може и да стигна 0.5л,зависи какво е вътре,пак чрез помпане на педала на съединителя и източване от долната помпа.

Само внимавай да не попаднеш на сервиз който ще ти измие казанчетата и ще смени само там течността.

178851158_.thumb.png.e6aef2581d39b877f734d4eacb5e160b.png

Твой е избора каква течност ще сложиш,ето ти на АТЕ също хубава течност DOT4.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам странното чувство, че жената преди мен е попаднала на точно такъв сервиз (Бултрако)

По късно ще сляза да ги проверя и ще снимам. Мерси за помоща както тук така и за маслата. 

Поръчах от Ванката вчера и днес са вече в София.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Fissikela

Като качиш снимките ще си покаже дали са сменяни,сервизната поддръжка на колата винаги е икономия за сметка на купувача.

Вземи хубав маслен филтър,МАНН или оригинален,въздушния също не е маловажен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинален маслен, Бош Въздушен, масло yacco 5w30 всичко по препоръки на ФЕНАБГ

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ето снимки:

 

Предполагам, малкото с сивата капачка е за съединителя, и е за смяна.

Гилямото с черната капачка за спирачките.

Понеже беш над МАХ, изтопих малко, колкото да е на него.

20220617_101814.jpg

20220617_101817.jpg

20220617_101820.jpg

20220617_101944.jpg

20220617_101948.jpg

20220617_101956.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е бистрото да е само в казанчето и надолу да е кал.Не е сложно да се подмени изцяло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малкото за съединителя е зле трябва да е на макс там също.

Иска сериозна провимка в малкото,като след седмица две пак ще потъмнее

Както и в малкото така и в голямото, долу е със сигурност мазут.

Спирачките малко по-добре са ,смяна и на двете места,съединителя поне два пъти ,като помътнее.

Това е уж сервизно поддържана кола.

😢😢😢

Хванал си я навреме,да оправиш всичко.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това е от Бултрако.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За пореден път се доказва,минимум средства в гаранциония период.

Ако може и без да дават нищо,ще е най добре.

Тези двете системи нито течноста скъпа нито процедурите сложни.

Изобщо не се ли интересуваш кое колко и как и с какво,всеки сервиз ти намазва ските,и най-евтиното от варела с печалба за тях.

Ето виж темата за Хонда джаз,сервиз ХонадаАпостолов Бургаз,на CVTкутия дават масло ATF DW1,сега кутията зле.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е, че и за по сериозни ремонти не влагат грам старание.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...