Jump to content
Sign in to follow this  
Mkilla

Газов инжекцион за Type R

Recommended Posts

Привет на колегите, къде в София да отида да се монтира инжекциона? Някой да препоръча майстор? Мерси предварително.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В София няма ли кой да препоръча майстор при който скоро е ходил с Хонда и е останал доволен? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

За София    Иво Ленков  Каравел Газ

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Теодор Айнаджиев Progas много ги чува нещата 0876565559

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Когато избереш какво газова да е пиши какво си избрал,особено внимавай с промоциите.

Преди година имаше един случай на газова Романо на промоция,естествено спестили от към части по-млък изпарител и турски части.

Промоцията ясно гласеше италианска газова.

Говоря за газова инсталирана вече точно на Акорд,имай едно на ум.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Обадих се на няколко места, общо взето от 3 различни такива не искат да бачкат с Романо, давали ядове уж. Записал съм си час за краят на месеца за АЕВ газова с голям изпарител, бързи дюзи и тн.. Питах и там където ще ходя изрично за Романо, не работели вече с тях. Само за бензиномера никой не ми дава инфо как ще стане, то е ясно, че ще пада горивото като няма имулатор но няма да имам такъв явно, поне в началото.  Иначе и до Русе звънях за газовото, цената ме отказа там.

Edited by Mkilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

В движение стрелката ще си спада, но при следващото палене ще се вдига, което радва окото. :)

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 hour ago, Mkilla said:

 Иначе и до Русе звънях за газовото, цената ме отказа там.

Повярвай цената си заслужава,никой няма да ти погледне първо как е хондата и после да сложи газовата.

Всеки ти набутва газовата  оправяй   се ,не го интересува колата.

Маркони прави  емулатори и там няма да имаш ядове ще ти сложи..

В цената ще получиш много повече от всички други.

Товази AEB всички чясти ли са на марката,или е сборен комплект.

Edited by CARPERA
  • Upvote 1
  • Thanks 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Съгласен съм, че вероятно си заслужава но ценово е дооооста над останалите а мен не ме устройва. Само ще кажа, че като сметна и пътя отивам на Viale. Иначе мисля, че са сбирщайн, всички части и комп са италиански уж. Това ми предлагат от 3 различни места след като първо питам за Романо. Силно се надявам да не пиша после теми за проблеми. Единствено казах, че искам над 5000rpm да минава на бензин както каза @fenabg в един друг пост.

Edited by Mkilla

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Да точно така е ,на мен ми трябваха около 2000 лв назад , да разбера,че трябва да сложа наистина хубава уредба.

Сбирщайна бързо доведе да ремонт на глава 40хил км издържа  с тази газова ,повечето части италянски поне така пишеше на тях.

Та хвърлих сбирщайна ремонтирах глава и сложих  тази която трябва при Маркони.

Но таво е само мое лично мнение да се сложи хубава и скъпа газова,и аз исках по-евтина в началото.

Накроя като дръпня чартата всичко окол 3500 лв ми излезе спестяването.

Вече не спестявам като трябват сериозни интервенции по двигателя,а газовата е такава.

Пробва ли при Иво Ленков в Каравел газ.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Не ме разбираш мисля :) Стандартният инжекцион е 1... а не 2... защото нагоре отиваш на течна фаза. Не търся такъв за 500лв но не искам да давам за едно и също нещо x2 и нагоре. Ще видим кво ще стане, ще звънна и на @Pep0 на човека.

Edited by Mkilla

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Може би не обясних и аз като теб не харесах в началото цената на Маркони.

Сложих инжекцион за 1000лв спестих пари.

След 40 хил ккм и поне 30 пъти ходене в сервиза,все нещо да се донастройва и сдал багажа изпарител на 10 хил км,там колко ядове да го върна.

Та тази газова доведе до ремонт на глава,1000лв,

Хвърлих първата газова и сложих такава при Маркони.

Дано съм бил ясен,или пак не разбрах.

 

п.п Пробва ли при Иво Ленков в Каравел газ за оферта.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 45 минути, Mkilla написа:

... искам над 5000rpm да минава на бензин както каза @fenabg в един друг пост.

Мисля че по-удачниян израз е да довпръсква бензин?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@ceco_accord, да минава на бензин а не да довпръсква беше писал @fenabg. Ще говоря с майстора за това като му дойде времето и ще пиша и тук. При теб как е? Вероятно не е удачно да питам, че има разлика между двигателите на Легендата и R-a но все пак?
@CARPERA, да, отпуск е човека до тази седмица мисля но вече ходих на няколко места, не знам дали искам да обикалям още а по телефон не всички искат да обясняват. Аз те разбирам но ценово разликата ми е голяма, на мен поне. Наясно съм, че не всички са Хонда фенове от майсторите както и аз искам да я поставя при Хонда фен обаче няма да е този път ;) 

Edited by Mkilla

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Пробвай не избързвай,знаеш поговорката че всичко евтино излиза скъпо,е аз го разбрах.

Искай задължително да видиш всички части и марките им,нищо турско.

Това което са ти казали за Романото не вярно,просто в сбирщайна има повече печалба за този който слага уредбата.

При мен разковничето беше че изминах 40 хил за година тогава ,и уредбата приключи,както и главата на двигателя.

Edited by CARPERA
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Романо е хубава газова (стига да не е сбирщайн), но това, че не дават проблеми зависи много от късмет, монтаж и настройки :). Пета година карам с Романо и в началото като я сложих имаха много дефектни дюзи Fast2 (3-4 съм сменял), но с времето ги оправиха. Най-скъпата част и единствената освен дюзите, която гаранционно ми сменяха на втората година (най-вероятно е бил дефектен) е газовото ECU. От тогава само карам и сменям филтри. Иво Ленков за София е топ, препоръчвам с две ръце!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, Mkilla написа:

да, отпуск е човека до тази седмица мисля но вече ходих на няколко места, не знам дали искам да обикалям още а по телефон не всички искат да обясняват

И моята газова я слага Иво, системата е цялата на Романо - няма да сбъркаш, ако идеш при него. Обикновено се настройва с до-впръскване над определени обороти и не би трябвало да има проблем. Цената 2020 г. беше далеч под 2 000 лв., сега не знам каква е.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да си купиш Type R и да икономисваш от това каква газова уредба да му сложиш ми се струва малко несериозно.
На мойта Integra и слагах няколко газови инжекциони, докато я направя така че на мен да ми хареса.

Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Иво Ленков, какво значи икономия? Питам, защото не съм написал никъде, че искам икономичен вариант но не искам и по-скъп от това което трябва да е.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Съгласен съм с теб,но ако незнаеш какви са компонентите на уредбата, значи че незнаеш и какво да очакваш от нея.

Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Все пак колата трябва да върви на газ без да ти дава ядове и да си доволен от краиният резултат.

Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mkilla За съжаление, не разбирам от АГУ, което е чудесна новина за мен. :)

Ледженда взех с монтирана в Холандия BRC. Газаджията дето я поддържа виждам веднъш годишно - да и сменя филтрите, а аз само карам. Каза че холяндеца я бил настоил да е икономична, но аз поисках да не усещам разлика и я настрои да довпръсква 10% бензин на 5000 оборота и нагоре. Ледженда е самолет, а на газ харчи +15% спрямо бензина.

Мога да питам за подробности, но вероятно си прав че няма да е релевантно.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Иво Ленков, затова пускам тема както и се обаждах в Каравел газ ( вероятно на теб ). За икономисване не съм написал и е несериозно да се споменава. Компонентите по самата система нямам идея какви трябва да са, ако знаех нямаше да питам а и не мисля, че трябва да знам. Съгласен съм с теб, че трябва да върви на газ без да дава ядове, това вероятно искат всички които монтират и на които им монтират газови уредби. 

@ceco_accord, аз също нищо не вдявам та разчитам на питане по форуми и четене като първото не е много здравословно :D Няма нужда да разпитваш, мерси за инфото :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Както и да е, пожелавам ти безаварийно и приятни емоции с колата.
Между другото това е Хондата

Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Quote

съм с теб, че трябва да върви на газ без да дава ядове, това вероятно искат всички които монтират

Повярвай не е така,повечето искат максимум печалба минимум разход,разчитат че няма да минеш за една година 50 хил км и да почна да дава ядове.

Надавам се наистина,и вярвам че ще избереш най-правилното.

Минимум сподели ако ти кажат какви компоненти ще слагат,това от което спестяват малък изпарител кълнат се че този стига.

Дюзи е рейка несъобразени с потребностите на мотора.

Кофти нивомер и клапани най-често турски,а там има налягане в тази бутилка и те са защитата.

 

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Иво Ленков, благодаря ти. 
@CARPERA, ще дам инфо когато и при който отида.

Мерси на всички за коментарите.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Стискам палци да си доволен, колата да те кефи как върви и пести, и да продължиш да не разбираш от АГУ, а както е казал народа: "Човек или си плаща, или си плаща, щото не си е платил".

Edited by ceco_accord
  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не, че тъп-Р е с някакъв уникален и труден за настройка мотор, ама и аз не бих му сложил така хваленото от всички Романо. Хардуера не му е нищо особено, че толкова да се превъзнасяте по него. Софтуера също няма да го коментирам.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като избирах газова търсех две неща:

1. Човекът, който я монтира, да е коректен, да си разбира от работата и да има опит с конкретния модел автомобили. Интервенцията си е сериозна. Не бих си поверил колата в ръцете на случаен майстор.

2. Утвърдена марка газов инжекцион - завършена система, а не сбор от компоненти. Например Prins, BRC, Romano, Landi и други - знаете ги.

В моя случай съм доволен защото:

1. Работата беше свършена чисто и инсталацията е добре обмислена и подредена.

2. Разликата във вървежа между газ и бензин е незабележима

3. Засега нямам светещи чекове, бедни/богати смеси и други простотии, които според разни гурута били неизбежни и дори нормални след монтажа на газова.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, да дам и мойте 5 ст по темата, преди година и аз имах същата дилема и по същия начин Русенската цена ме отказа, ноо след разговор с CARPERA, се ориентирах натам, за което му и благодаря. Да цената не е малка, но определено мога да заявя, че човека знае какво прави. Вече година карам (около 15К), колата се държи перфектно, вървежа си е същия, разхода е една идея по-висок. Та, според мен това бяха едни правилно изхарчени пари.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Привет, аз тук сложих газ https://www.rsgas.bg/

Вече 10 000км без никакви грижи, мотора е леко позасилена б18ка, сложих висок клас ГИ с изпарител КМЕ до 240к.с., бързи дюзи Хана на 1,9мс, тяхна си електроника и всичко това за 1100лв, последва индивидуално настройка на пътя, защото все пак мотора не е стоков.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега @didich при полски изпарител и корейски дюзи цената 1100 лв е добра печалба за сервиза.

На това да е висок клас  газов инжекцион,събрани части от различни производители с цел максимум печалба за този който ги продава.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 6/15/2022 at 9:29 AM, jijane said:

Не, че тъп-Р е с някакъв уникален и труден за настройка мотор, ама и аз не бих му сложил така хваленото от всички Романо. Хардуера не му е нищо особено, че толкова да се превъзнасяте по него. Софтуера също няма да го коментирам.

Е как бе, тва романо толкова много го хвалят, толкова много го обожават, най добрите и качествени компоненти са с тая марка… щом повелителя на спирачките и на лаласването без никво покритие го препоръчва, значи няма как да се усъмниш. Аз ако съм на човека от Русе направо проценти от 600-те лева, изкарани за два дена, ще му давам само за рекламата. Жалко, майстори няма по градовете, само там и само Романо, останалото е боклук!

 

Как изкарах и аз със сбирщайн близо 120к, че и 800 кинта платих с остъпката, че и сам си го настройвах, без уникалната и сложна карта на специалния и супер уникален в-тек, без помоща на този в Русе, мани нямам идеята, някъв луд късмет, ще лея коршум и на колата, да не фърли мотора, че ужас, ще тряя прая глава, за 200 кинта в най лошия вариант, ама върви бе не се предава тая хонда, направо уникален случай…

Edited by sashua
  • Like 1
  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Може да  дадеш ти тогава препоръки,вместо само да спамиш темата.

Толкова изписано а не видях нито каква газова и къде да я сложи колегата,и как да си я настрои сам. Писъл  съм за София къде,но спама е по лесен.

 

 

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 20 часа, CARPERA написа:

Колега @didich при полски изпарител и корейски дюзи цената 1100 лв е добра печалба за сервиза.

На това да е висок клас  газов инжекцион,събрани части от различни производители с цел максимум печалба за този който ги продава.

Не съм газаджия и немога да коментирам кое и как, но съм доволен и цената ме устойваше, колата харчи м/у 9,5-10 газ, което също ме устройва за мощността на мотора, какво повече му трябва на човек незнам ???

Отвори сервиз, започни да предлагаш по добра цена със същите компоненти и съм сигурен, че няма да ти липсват клиенти.

Share this post


Link to post
Share on other sites

20220630_201502.thumb.jpg.92c78bab513f13404bf68ca71a4ed5fe.jpg20220630_201408.thumb.jpg.cc8fab6de0b82e5c624ba254036735f6.jpg20220630_201509.thumb.jpg.31392a33f95164e0b8f08b1390672494.jpg20220630_201614.thumb.jpg.f8f627da235488cf117f6d3ce780fa8f.jpg
A.E.B Reagas, дюзи Hercules, изпарител Tomasetto. Зареждалката я направиха доста читаво до тази на бензина но трябва да се внимава, че там е пластмаса и може да се изкърти лесно. Затова ми оставиха и 2 вида зареждалки :
20220701_102536.thumb.jpg.d0c4d9c7be37e3ecb932c1f01c8b2007.jpg
При късата трябва да се сваля капачката на резервоара а при дългата не, но става по-нестабилно и пистолета на газта не трябва да се оставя свободен. Това е варианта при 8-ма генерация ако трябва да се зарежда до капачката на бензина. Самият монтаж е доста читав, не се вижда въобще, че има газова уредба. Както ме посъветва и @fenabg, така ми казаха и хората там, след 5000 оборота минава само на бензин. Разлика при преминаването от едното към другото гориво след тези обороти няма. След 1000км ще отида за донастройка ако се налага.

Има и малки минуси, индикатора за оставащата газ не е калибриран и трябва да се оправи, че от 4 степени а пълна бутилка ми показва, че са пълни 3. Шлауха на дюзите ( виждат се на снимката ), не са хванати със скоби а със свински опашки но това са дребни неща които мен ме дразнят. Доволен съм доста от монтажа и отношението в сервиза, цената беше 1220лв за всичко. Хората имат работа 2 месеца напред с пълен график. 

Edited by Mkilla
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пожелавам да не ти създава ядове и още много безпроблемни и вече по-евтини километри! Индикатора за газта винаги се донастройва, но никога не може да се направи съвсем точен. Ще свикнеш да следиш по пробега - аз например си знам, че с 42 литра (реален капацитет на бутилката)  минавам 260-280 км. градско в София и си предвиждам зареждането съответно.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...