Jump to content
kislorot

Покупка на хонда сивик 7 ген.

Recommended Posts

Малиии какви са те зи "ХОНДИ" с този голем разход ???

1.6 Viec 2003г. АВТОМАТИК извън гарад 120 -130- магистрала максимум 6.7-6.9 литра 95H . Под 120 - около 6 литра и малко  колата е на реални 95000 км и с евро стикер 4 зелен ! Цена 5300 евра от Германия !!!! Купувана преди година ....

 

 

ПП С ел. климатик и ел. парно има преди фейса  - въпрос на оборудване ! Това не е гаранция че колата е фейс.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще ставам пак хондаджия ..и ще започвам да обикалям ,да гледам и т.н. ТА.. ето ги екземплярите които съм харесал:

 

1) http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11412658071667470&slink=7zgxpw

2) http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11414942141493832&slink=7zgxpw

3) http://www.cars.bg/c916120

4) http://www.cars.bg/c900510

5) http://www.cars.bg/c914347

6) http://www.cars.bg/c884381

7) http://www.cars.bg/c790073

 

Търся 1.7CDTi Sport 2004-2005 с новите главини 5х114,3 ..мигачи на огледалата.. лупи фарове .. вертикални врътки на таблото.. кристални стопове ..абе последните версии на модела. 

 

Някой ако ги е гледал .. или пък знае нещо повече за тях ,частните лица визирам, ще се радвам да сподели мнение.

 

***Кои сервизи ще ми препоръчате за Стара Загора и Пловдив ? (за един технически оглед на колата) Макар ,че вече изчетох целия свят ..но още мнения ми трябват ,ако намеря моето сивиче.

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ама ти сериозно ли 10 годишен читав дизел и то Хонда търсиш за 5-6000 лева ??? Ако ги имаш в евро може и да попаднеш на читава !!! Каквото и четеш за тези пари се приготви за огромно бъдещи ремонти. 1000 лева докарване на колата и 1000 лв печалба минимум означава че е купена поне за 3000 -4000 лева е читава кола нама такава и от китай да ги внасят даже.....

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 10 годишна кола 100 коня да дам 15-16 000 ли ? :D ХАхахах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже от какво може да се получи ръжда от долната част (долната ламарина) на предния капак на колата ?? Също така има и леки петънца отпред на болтовете които държат предната маска. Колата няма ръжда никъде другаде. Някакви мнения ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е Горяла  отпред - зависи от ръждата....и къде се намира ...или капака да е от друга кола.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама моля ви , не плашете колегата чак толкова . Преди 4 години и половина като купих моя Сивик 1.7 цтди за 3 години и половина почти никакви ремонти и проблеми не съм видял . Имаше няколко дребни проблемчета , сменяне на четките на алтернатора , смяна на маншонче и 2 биалетки, смяна на подгрявна свещ  . Е вярно давах пари и за масла и филтри .... хахха . Разбирам какво искате да кажете и сте прави донякъде , но чак пък толкова . Зависи на какво попаднеш. В момента карам Тойота Селика 2000 година от както съм я купил имам 5000 км и да чукнеме на дърво никакви ремонти , нито горене на масло. Та времето ще покаже . Иначе в Германия пък много гният и това също е проблем .Да не говориме , че в Германия в момента има такива Сивици 2004-2005 за по 2500-3000 евра даже със TUV , което е супер :tongue1:

Редактирано от maldezzar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще продавам кола и няма да и снимам мотора... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си заслужава да се види :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

afe

Тази ако е с К20 мотор ще е супер колата - че другите бензинки не стават мноо са спънати дори и 1.6/ 115 К.С.

K20 е хем вървяща хем икономична за конете си ! Само да не е купувана "нова" от Плевенските хайвани ....че ще береш ядове !

Ако е здрава ще ти харчи при нормално каране 120 на магистрала около 6 - 6.5 литра 95 !!!

Пък като я настъпиш става самолет и в ниските обороти върви по добре и от дизелите.

 

maldezzar

Абе щом си минал на Тойота и то Селика .....бая си се .... :music:

Тая Селика за чий ти е...пълен трошляк са !?

А относно ".....в Германия в момента има такива Сивици 2004-2005 за по 2500-3000 евра даже със TUV...." си купи и си я карай такава .....кочина...

 

 

 

ПП

Закарай я при Омбре сервиз за диагностика и оглед и тест !!!

Редактирано от iso_eu
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще отида да я видя, ама няма и как да разбера откъде е взета. Наистина няма снимки на мотора, но може пък да е читава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То пък като има снимки ....че ще му разбереш състоянието :plane: :plane: :plane:

Можеш да разбереш ако собственика не крие ....ако пази договора за покупка или фактура....начини много.

Като я пробваш да не пропуснеш да споделиш :yes:

Не е евтина , остава да не е прегрявана ....тези двигатели искат тънко масло ! Максимум 5w30 - виж с какво масло е !

Провери дали разширителния съд е замърсен . Черно кафяв или измит и дали като я загрееш здраво в червения сектор хвърля антифриз в разширителя !!! Огледай и тампоните на скоростите и двигателя в какво сътояние са ...ако са закъсани или омазнени.

 

Същия двигател се слага на Акорд  и CRV II и на АКордеона е добре и икономично върви, при този сивик трябва да е още по добре.

Като при Акордеона сглобката е Japan, а при CRV II - USA или Англия, но този Свик трябва да е англйска сглобка.

 

Ето такъв трябва да е двигателя или с пластмасови колектори не съм сигурен.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11412516517194513&slink=8i00a3

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря на съветите!

Обмислях акорд 7-ма, но тази ми хвана окото пък и цента е много по-ниска от на акорда.

Редактирано от afe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

 

Прочетох темата и видях доста положителни неща за 1.6 бензиновия двигател. Предстои ми закупуване на автомобил, но за съжаление не съм се насочил към нещо конкретно. За инфо - искам да е с 4/5 врати, да има сравнително голямо място в багажника(достатъчно за няколко куфара) и съответно разхода и поддръжката да са прилични. Предполагам, че колата няма да се кара много, тъй като имам служебна. Ще се използва предимно за извънградско каране или градско в почивните дни (ако имам да си свърша лична работа). Въпросът ми е дали може да ми кажете ващето мнение за тази определена обява: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11421701441431848&slink=8my4tz 

Отворен съм и за други предложения и информацияПоздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря на съветите!

Обмислях акорд 7-ма, но тази ми хвана окото пък и цента е много по-ниска от на акорда.

Какво стана, гледа ли я?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай с Плевенските коли .....нито една не съм чувал там и виждал да не е нещо намазана-замазана и т.н. масово от Швейцария таратайки независимо от ценовия диапазон и неграмотно ремонтирани   :yes:  :yes:  :yes:

10-11 годишна тоест 2004г. читава кола за 5-6 000 лв няма да намериш !!!

Сравнявай си цените с mobile.de примерно  :yes:

Редактирано от iso_eu
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, понася ли Сивик 7 серия, 1.6 мотор, газовия инжекцион. Аз имам ЦРВ, а сега трябва да взимам нещо и на жената, харесахме една дизелова, но 2002 година и нещо не беше както трябва, припушваше повече и тресеше. Прочетох много добри коментари за 1.6 бензин, но мисля да я газифицирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравйте :) Искам малко помощ... Някой случайно да знае нещо за тази Хонда http://www.cars.bg/c1050101 Читава ли е и дали си заслужава :) Ще съм много благодарен !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравйте :) Искам малко помощ... Някой случайно да знае нещо за тази Хонда http://www.cars.bg/c1050101 Читава ли е и дали си заслужава :) Ще съм много благодарен !

Тази мисля, че е от Казанлък (дано не се бъркам). От почти 2 години я засичам тук по улиците и съм я заглеждал, че е с фарове след фейслифт-а, а със стопове преди. Със сигурност не е нов внос, но до там са моите наблюдения. Успех !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този модел има ли компютърна диагностика, с която да се видят реални километри, евентуални грешки , работа на двигателя ( говоря за дизеловият) ,евентуални замаскирания от джамбазина и др. такива работи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото а случайно да знаеш как е карана :D и дали е пазена поне мслко :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само в движение съм я засичал и не е имало "изпълнения".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7-ма генерация 3 врати 1.6 мотор преди фейслифт малко статистика

За над 2 години...

На бензин градско 8 л/100км извънградско 6 л/100км

На газ градско 10 л/100км извънградско 8 л/100км

Разхода на газ много зависи от температурата на околната среда, като лятото градското е нещо около 9.2-9.5 л/100км а зимата 10-10.4 л/100км.

Колата е на над 200к км и харчи 0.8 литра масло на 10к км (една смяна на масло). Когато маслото падне около минимума мотора дава грешка VTEC проблем.

За 50к км от както съм я взел съм сменял само тампони и биалетки на задна стабил. щанга.

Спрямо всичко друго което съм карал, волана е много лек, може да се кара с малкия пръст, както и съединителя. Общо взето мързелива кола, не те товари много.

За мен се оказа кола която, както казват джамбазите "качваш се и караш!"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен,

Решил съм да вземам кола на жената и съм се насочил към Сивик 7 и по скоро на 1.7 CТDI. Ходих да гледам една, която е 2003г. дизел, но като изчетох из форума разбрах, че дизел преди 2004-2005 и не е facelift не е за препоръчване, защото имали проблем в турбото. Сега гледам из нета и намерих две http://www.cars.bg/c936967 и http://www.cars.bg/c829438 Някой дали е ходил да ги гледа и ако може някакви насоки на какво да обърна внимание при оглед.

Редактирано от stoencho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Hondamehanik това което си побликувал за твоята кола ли става вапрос или за тази която съм постнал аз ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7-ма генерация 3 врати 1.6 мотор преди фейслифт малко статистика

За над 2 години...

На бензин градско 8 л/100км извънградско 6 л/100км

На газ градско 10 л/100км извънградско 8 л/100км

Разхода на газ много зависи от температурата на околната среда, като лятото градското е нещо около 9.2-9.5 л/100км а зимата 10-10.4 л/100км.

Колата е на над 200к км и харчи 0.8 литра масло на 10к км (една смяна на масло). Когато маслото падне около минимума мотора дава грешка VTEC проблем.

За 50к км от както съм я взел съм сменял само тампони и биалетки на задна стабил. щанга.

Спрямо всичко друго което съм карал, волана е много лек, може да се кара с малкия пръст, както и съединителя. Общо взето мързелива кола, не те товари много.

За мен се оказа кола която, както казват джамбазите "качваш се и караш!"

Същата като твоята но фейс - спорт.

- Бензин -същият разход и градско и извън.

- Газ - същият разход и градско и извън. На колегата по-горе, който пита дали газта понася на модела -да, понася. Карам с Лавато 10 000 км и съм супер доволен. Единствения минус, който съм намерил, е че когато намаля музиката се чува чукане от дюзите и се губи хубавата тишина от работата на бензин.

- Над 1 литър масло, което си е притеснително и незнам от къде идва проблема. Мислил съм:

1.Теч, но все пак маслото, което виждам по двигателя ми се вижда в рамките на нормалното.

2. Неподходящо масло. Карам с ЕНЕОС 10-40. Дали не трябва 5-30 например?

3. Хм, те Хондите си харчат :))) пък и май като съм с газова уредба гори повече :tongue1: ..а и често я карам с над 150 км :plane: ., което ме навежда на мисълта, че при по-восоки обороти извънградско каране си гори повече.

4. Гумички на клапани. Тук съм чувал, че ако ти гори повечко масло, като бръкнеш с пръст в ауспуха, това което ти остава по пръста ще  цапа, ще се размазва ако го разтъркаш в друг пръст и ще е един вид влажно. Ако е само суха сажда, не било проблем. Е при мен е суха сажда. Т.е би трябвало да отпада този вариант.

5. Най-лошото, основен ремонт. Но тук пак би трябвало да важи номера с пръста от точка 4.

 

Когато маслото ми е около минимума, че дори и малко отдолу(тогава забелязах, че си харчи), не ми показва -  "грешка VTEC проблем".

 

Та, чудя се, да си я храня ли с масло и да си правя кефа или да тръгвам да диря проблема от къде е.

Редактирано от botevist1912

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо сложи качествено масло тва Eнеос 10w40 е пълен айрян .....от Турция или Румъния ... демек като другите бози от този клас няма какво да очакваш ...

Сложи минимум Мотул 5w30 - среден клас масло е поне.

Ако държиш на Енеос то слагай пак 5w30 но Сустина което е коренно различно от твоето ....

Редактирано от iso_eu
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, смяташ или, че 5-30 е подходящо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А теб какво те притеснява в този вискозитет ? Ще ходиш на рали с 1.6 ли ? Оставете вискозитета намира ами се насочете към важните параметри и слагайте класни масла.

Има колеги карат 10 и повече  годишни коли с 0w20 вискозитет но пак казвам качествени масла и съответен модел за колата и нейното техническо състояние и специфика на експлоатация    ...Щото 10w40 от една марка примерно Мотул има няколко и те са различни.....да не говорим за различни марки ....Мотул, Redline и т.н.

Ти зимата ако караш с 5w40 и ти стои колата на улицата .....и е под среден клас .....работата е  мноо зле...

 

Eто какво дават от Мотул 

Use : Суров Интервалите : Смяна 10000 км / 6 месеци Продукти :

8100 ECO-CLEAN 0W-30 (целогодишно)  

: 8100 ECO-CLEAN 5W-30 (целогодишно)   :

8100 ECO-LITE 0W-20 (целогодишно)   :

8100 ECO-NERGY 0W-30 (целогодишно)

8100 ECO-LITE 5W-30 (целогодишно)   :

8100 ECO-NERGY 5W-30 (целогодишно)   :

8100 X-CLEAN FE 5W-30 (целогодишно)   :

8100 X-CLEAN 5W-30 (целогодишно)   :

8100 X-CLEAN 5W-40 (целогодишно)   :

8100 X-CESS 5W-40 (целогодишно)   :

8100 X-LITE 0W-30 (целогодишно)   :...............

 

Eто от Rdline - http://www.redlineoil.com/application.aspx

http://www.redlineoil.com/product.aspx?product=15204

 5W20 Motor Oil и нищо друго 

 

TYPICAL PROPERTIES  
ACEA Service Class A5 B5 API Service Class SN/SM/SL/CF SAE Viscosity Grade (Motor Oil) 5W20 Vis @ 100°C, cSt 9.0 Vis @ 40°C, cSt 53 Viscosity Index 147 CCS Viscosity, Poise, @ °C 60@-30 Pour Point, °C -45 Pour Point, °F -49 NOACK Evaporation Loss,1hr @ 482°F (250°C), % 8 HTHS Vis, cP @150°C, ASTM D4741  3.0 Редактирано от iso_eu
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 и аз да напиша нещо за бъдещи колеги 1.7  купе бензин в-тек ( понеже продавам мойта, а мисля, че моделът остава на заден план в сравнение с останалите от генерацията), от Пловдив съм, карай както искаш освен ако не си в червените обороти между всеки светофар над 9,5-10 не можеш да вдигнеш разхода, дори през зимата/ 95 бензин/, като при нормално каране лятото си е 8 :) а извънградско е направо смешен, 6 при нормални скорости ( до 120) , като дори и при бързи не се вдига фрапиращо, относно харченето на масло аз карам с мотул 5в-40 и го сменям на 10-12к с филтри защото така трябва, но честно казано и 20к ще изкара една туба 5л без никакъв проблем :), динамиката която предоставя колата с този разход и БЕЗПРОБЛЕМНИЯТ двигател и какво ли още не на тази кола си заслужават парите :), доколкото съм чел по чужди форуми двигателят също лесно се модифицира и понася добре по-големи напрежения, успех в избора на бъдещите колеги ^^

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

panix- написа:

 

 

, относно харченето на масло аз карам с мотул 5в-40 и го сменям на 10-12к с филтри защото така трябва, но честно казано и 20к ще изкара една туба 5л без никакъв проблем :)

 

Пълно безумие ......после следващия купувач да си я бие тази кола у земята ... :tongue1: 

Редактирано от iso_eu
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че бях достатъчно ясен какво правя и какво считам за правилно, а другото вече е съдя по това колко масло остава след всяка смяна и казвам че при евентуална нужда поне мойта кола не харчи излишно масло и може да изкара и повече километри  /строго непрепоръчително да се прави постоянно/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

panix - виж в упътването за експлоатация какво предписва производителя ....пък всеки сам си решава ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Нов съм във Форума, но бая поизчетох преди изобщо да се донадъхам да си купя Хонда. Стара мечта ми е :) Акорда ми е фаворит, но не намирам ресурси за 7-тa генерация след 2004г. Та насочих се към 7-ма на Сивик- бензин.

 

Имам следното питане: тук на тая обявка има едно видео - нормален ли е звука около 6000 оборота, който се чува, като натиска педала на газта?

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11419318691510687&slink=8yirij

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Hondamehanik това което си побликувал за твоята кола ли става вапрос или за тази която съм постнал аз ?

За моята е!

 

Моя мотор няма грам мазно никъде, нито да пуши отзад ...

Иначе карам със Castrol Magnatec 5w-40 пълна синтетика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте.твърдо съм решен да си купя 7 ма генерация 1.7 дизел.искам да е фейс лифта защото много четох за проблема с турбото и други слабости.изчетох много във форума как да разпозная че е фейслифт но вместо да ми стане ясно повече се обърках.виждам мигачи във огледалата но има коли който имат и вертикално и хоризонтално разположени врътки за парното.къде е истината за този фейслифт?натъкнах се дори на друго 20.коли произведени 2006 със мигачи на калника а не огледалата.моля някой който е найстина запознат със фейслифта да пише.благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основно разликите са във външния вид - фаровете, стоповете, броните и най-вече си личи по предната решетка (освен ако някой не ги е сменил сам). Под ламарините всичко е еднакво с изключение на турбото, въпреки че доста автомобили произведени 2002-3 година, бяха отзовани от Хонда за смяна на турбото безплатно (моята е такава). Някои са с климатик и водоподгревни свещи, а други с климатроник. Някои от фейслифтовите имат бордкомпютър (разход на гориво и температура), но не всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...