Jump to content
Sign in to follow this  
D3athRow

Трудно пали при топъл двигател

Recommended Posts

Здравейте, 

някакви идеи защо може колата да пали трудно при топъл двигател, на практика изисква подаване на газ за да запали.

колата е акорд 7 2.4 с газов инжекцион.

благодаря предварително!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Задръстен дросел,и може би затегнали клапани ако не си ги проверявал.

Почистване на ЕГР и неговите пътища задължително че там е голяма мизерия.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

На времето бях много в час с пропанбутановите газови уредби. Там при старите уредби, бензин/газ се превключваше ръчно с ключ и ако той не е в ред се случваше (рядко)едновременно да се подава и бензин и газ, сместа се преобогатява и пали трудно... 

Никога не съм имал газов инжекцион и не знам възможно ли е да газта да се изключи напълно, все едно, че го няма г. инжекцион, за да се види дали само на бензин е същото...? Имам предвид да не става нещо подобно...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Клапаните са регулирани, с дросела може да пробвам. Иначе и само на бенз - пак е същото.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Покарай само на бензин 2-3 дни и виж дали е така.

@CARPERA запиши си вече, че тоя мотор нема ЕГР.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А @jijane accord 8 2.4 201 с егр ли е?

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, jijane said:

Покарай само на бензин 2-3 дни и виж дали е така.

@CARPERA запиши си вече, че тоя мотор нема ЕГР.

Може би е моя грешката това дават за мотор К20А6  Accord 7

https://omanual.ru/Honda/Accord/7/040803.HTML

Share this post


Link to post
Share on other sites

К20 в акорд не е същото, като К24 в същия акорд. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Екологията на к24 се получава от променливото газоразпределение на изпускателния вал. Затова не е необходимо наличие на егр клапан. Изпускателните клапани като затворят по-рано ти остава в цилиндрите някакво количество отработени газове и следователно не е необходимо да вкарваш нови такива чрез егр през всмукателните както е при к20а6. Намаляваш температурата на горене и воала ниски азотни оксиди... Японеца е сметнал всичко . Между другото по изискване за количеството на азотни оксиди, к серията отговарят на евро 6 .

Към колегата: колата не пали топла и при разтегната верига. Проверете я.

Edited by ivailopp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...