D3athRow 0 #1 Posted May 30 Здравейте, някакви идеи защо може колата да пали трудно при топъл двигател, на практика изисква подаване на газ за да запали. колата е акорд 7 2.4 с газов инжекцион. благодаря предварително! Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 1100 #2 Posted May 30 (edited) Задръстен дросел,и може би затегнали клапани ако не си ги проверявал. Почистване на ЕГР и неговите пътища задължително че там е голяма мизерия. Edited May 30 by CARPERA Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 173 #3 Posted May 30 На времето бях много в час с пропанбутановите газови уредби. Там при старите уредби, бензин/газ се превключваше ръчно с ключ и ако той не е в ред се случваше (рядко)едновременно да се подава и бензин и газ, сместа се преобогатява и пали трудно... Никога не съм имал газов инжекцион и не знам възможно ли е да газта да се изключи напълно, все едно, че го няма г. инжекцион, за да се види дали само на бензин е същото...? Имам предвид да не става нещо подобно... Share this post Link to post Share on other sites
D3athRow 0 #4 Posted May 31 Клапаните са регулирани, с дросела може да пробвам. Иначе и само на бенз - пак е същото. Share this post Link to post Share on other sites
jijane 350 #5 Posted May 31 Покарай само на бензин 2-3 дни и виж дали е така. @CARPERA запиши си вече, че тоя мотор нема ЕГР. Share this post Link to post Share on other sites
D3athRow 0 #6 Posted May 31 А @jijane accord 8 2.4 201 с егр ли е? Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 1100 #7 Posted May 31 35 minutes ago, jijane said: Покарай само на бензин 2-3 дни и виж дали е така. @CARPERA запиши си вече, че тоя мотор нема ЕГР. Може би е моя грешката това дават за мотор К20А6 Accord 7 https://omanual.ru/Honda/Accord/7/040803.HTML Share this post Link to post Share on other sites
jijane 350 #8 Posted May 31 К20 в акорд не е същото, като К24 в същия акорд. 1 Share this post Link to post Share on other sites
ivailopp 281 #9 Posted June 1 (edited) Екологията на к24 се получава от променливото газоразпределение на изпускателния вал. Затова не е необходимо наличие на егр клапан. Изпускателните клапани като затворят по-рано ти остава в цилиндрите някакво количество отработени газове и следователно не е необходимо да вкарваш нови такива чрез егр през всмукателните както е при к20а6. Намаляваш температурата на горене и воала ниски азотни оксиди... Японеца е сметнал всичко . Между другото по изискване за количеството на азотни оксиди, к серията отговарят на евро 6 . Към колегата: колата не пали топла и при разтегната верига. Проверете я. Edited June 1 by ivailopp Share this post Link to post Share on other sites