Jump to content
D3athRow

Трудно пали при топъл двигател

Recommended Posts

Здравейте, 

някакви идеи защо може колата да пали трудно при топъл двигател, на практика изисква подаване на газ за да запали.

колата е акорд 7 2.4 с газов инжекцион.

благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Задръстен дросел,и може би затегнали клапани ако не си ги проверявал.

Почистване на ЕГР и неговите пътища задължително че там е голяма мизерия.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На времето бях много в час с пропанбутановите газови уредби. Там при старите уредби, бензин/газ се превключваше ръчно с ключ и ако той не е в ред се случваше (рядко)едновременно да се подава и бензин и газ, сместа се преобогатява и пали трудно... 

Никога не съм имал газов инжекцион и не знам възможно ли е да газта да се изключи напълно, все едно, че го няма г. инжекцион, за да се види дали само на бензин е същото...? Имам предвид да не става нещо подобно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните са регулирани, с дросела може да пробвам. Иначе и само на бенз - пак е същото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарай само на бензин 2-3 дни и виж дали е така.

@CARPERA запиши си вече, че тоя мотор нема ЕГР.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
35 minutes ago, jijane said:

Покарай само на бензин 2-3 дни и виж дали е така.

@CARPERA запиши си вече, че тоя мотор нема ЕГР.

Може би е моя грешката това дават за мотор К20А6  Accord 7

https://omanual.ru/Honda/Accord/7/040803.HTML

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К20 в акорд не е същото, като К24 в същия акорд. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Екологията на к24 се получава от променливото газоразпределение на изпускателния вал. Затова не е необходимо наличие на егр клапан. Изпускателните клапани като затворят по-рано ти остава в цилиндрите някакво количество отработени газове и следователно не е необходимо да вкарваш нови такива чрез егр през всмукателните както е при к20а6. Намаляваш температурата на горене и воала ниски азотни оксиди... Японеца е сметнал всичко . Между другото по изискване за количеството на азотни оксиди, к серията отговарят на евро 6 .

Към колегата: колата не пали топла и при разтегната верига. Проверете я.

Редактирано от ivailopp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...