Jump to content
galin87

детонационен датчик

Recommended Posts

Здравейте,

 

Карам хонда црв 2006г. 2.0 150кс.

Чек лампата ми светна и грешката беше детонационен датчик. Смених датчика изтрих грешката и след 2 3 метра каране отново светна със същата грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си сложил оем и стегнал достатъчно, мисля че беше 30нм, (впрочем тука границата е тънка, понеже се къса и не се усеща силата) едва ли датчика е проблем, ако обаче си сложил афтърмаркет, определени китайчета не ги харесва екуто, с други пък работи, може да не си нацелил правилния ментак.

 

Има няколко неща, върху които да се гледа - кабели, еку, друг работещ датчик или забравяш и го заебаваш да свети.

Редактирано от sashua

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика който сложих беше френски. Благодаря за информацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3бр смених докато оцеля такъв да го хареса :D  Не съм ги стягал по спецификация, че не свалях смукателя , а бърках отдолу.Имат разлика и в теглото, ако намериш да избираш , вземай по тежкия.Има едни много леки и се късат лесно.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагам го това тука, дано да е полезно:

https://forums.hondabg.com/topic/102408-грешка-325-на-к20а4-црв-02г/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! И на моя дзвер му светна чека - knock sensor. От сервиза казаха, че датчика е за смяна, но трябва да поизчакам  малко. Въпросът ми е като карам с този проблем (карам на къси разстояния всеки ден, а сега ми предстои извънградско) дали и как вредя на двигателя? 

Чекът понякога сам гасне, но вдигна ли над 60-70км/час пак светва. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Аз имах случай, в който сменях два пъти детонационен датчик. При мен в крайна сметка се оказа, че са ми се запушили дюзите, карам само на бензин (майстора ми каза, че съм зареждал гаден бензин от Инса Ойл).

Всички бяха много учудени как на бензинова кола може да се случи това, но след като направих почистване на дюзите във ваничка и разбира се закачени към ток, за да може да се отварят и затварят нещата се оправиха. След почистването беше втората смяна на датчика и почистване на грешките. От тогава чек енджина не свети, колата работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...