Jump to content
hondacrv-ili-ne

Покупка CRV 2 150hp

Recommended Posts

Здравейте, 

 

Прочетох доста от написаното за црв-то, и като цяло съм се насочил към такова за следваща кола. Искам да попитам какво мисли някой с опит с тези коли за това - https://www.auto.bg/obiava/40200937/honda-cr-v?page=1&searchres=dhtq6gp1 - 

Сравнително евтино е. Човека казва, че всичко му е наред, но не го е карал много, тъй като е взел бус за да си върши работата, а това е карано 1500 км. За масло не знаем дали гори, предполагам че трябва да се долива от време на време. Автомитика работил супер. В момента карам едно умряло пежо, което постояно се чупи и ме е страх да не се надъня пак на кола, на която няма да мога да разчитам, дори и след ремонти. Какво трябва да гледам, ако отида да го видя и като цяло какво бихте ме посъветвали? 

поздрави

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди и го пробвай,автомата трябва да превключво плавно без придърпвания и удари.

Мотора трабва да работи тихо без тракания.Питай дали е регулирал клапаните,масло автомат и заден диферинциал сменян ли е.

Не забровяй че сигурно ще сложиш газ.

Ако не е сменяна веригата може да е дошло времето това е пари немалко.

Ако е разтегната веригата колата е мудна в витек  режима ,тоест няма ускоренше в високата скорост.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, мерси за отговора! Говорих отново с човека, за веригата не знае дали е сменяна, надявам се като я покарам да усетя, ако нещо не е окей. Диференциала е обслужен преди 30 хиляди км, там не съм на ясно колко често трябва, но предполагам е пред обслужване и той. До колкото разбрах от форума годишното обслужване е около 400-500 лв - филтри, масла и прочие. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диференциала ясен е там маслото е литър, автомата там маслото сменяно ли  ако не просто е взел колата и нищо не е правил,важно е и на двете места трябва да е на Хонда масло.

Клапаните дали са регулирани е много важно и кога.

Годишно ако е масло на двигателя и филтри не надвишаваш 120лв,много зависи това прочие какво е визираш.

На колко  хил км е взета откъде и колко е карана тук.Той какво е сменял за това време.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тези коли не им трябва кой знае колко и какво обслужване. 

Скъпи ремонти... всъщност консумативи са смяна верига и съединител.

Поддръжката не е скъпа. 

За автомата нищо не мога да кажа, колегата е писал.

 

Гледам, че си от София. За тези пари си заслужава да се грабне човек до Плевен и да я пробва.

 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото видях колата е от Перник така че утре може да а види и покара ,гледай колега да е поне 50 мин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Ако не сте добре запознат с особеностите на този модел автомобил, може би по-разумно би било да водите със себе си и човек който е на ясно какво да гледа и проверява - с цел да избегнете до колкото е възможно попадането на лош екземпляр и да не разчитате само на късмета си.

Перник Ви е близо и имайки предвид еуфорията, в която обикновено е човек преди покупката  на нов (втора употреба) автомобил бихте могъл да се уговорите с продавача да погледнете колата визуално, да направите тест драйв . Ако прецените, че това е вашето МПС, то се разберете с продавача кога може да закарате автомобила на сервиз - в София на няколко места могат да я погледнат професионално (при положение, че продавача се съгласи), в Перник не знам, кой им разбира на Хондите, а и има  вероятност продавача да се познава с някой от сервиза и в този случай мнението няма да е достатъчно обективно, за това е добре Вие да вземете "ваш човек" , който е на ясно с нещата. Ако нямате такъв човек, то има и фирми , които се занимават с такава консултация срещу заплащане ( и по-добре 100....150лв за преглед и консултация, от колкото няколко хиляди лева за кола дет да си късаш нервите след покупката). 

Самия аз също търся ЦРВ2 , фейслифта, бензин. Имам и пусната тема в сайта с някои питания. Ходих на няколко огледа до сега - ами на снимките е едно, на "живо" е съвсем друго , а пък като я запалиш и покараш   "перфектно състояние и реални километри"  на мига започват да се изпаряват.  А цените са ......може би вече с 1500 -2000лв от горе в сравнение със само до преди няколко месеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей , освен всички прегледи препоръчани от колегите провери състоянието на разпределителните валове , както и наклона на задните колела . Иначе това е колата , редовна смянана на маслото с препоръчаното и реглаж на клапани .Успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли някой продавач ще даде да се отвори  за да се проверят състоянието на разпределителните валове.

Важен е да огледа на снимки всички са качваш и караш,безупречни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички! Благодаря за информацията и отговорите! Най-вероятно уикенда ще я гледам - някой може ли да препоръча човек от София, който евентуално да я види, ако на мен всичко ми се стори окей? Не сме говорили да я караме до София, човека каза, че за Перник няма проблем в който и сервиз да искам да я закараме, но не знам там дали има хондаджии, на които мога да се доверя. Сигурно ще се навие да я докараме до София за проверка.

Ако двигателя работи тихо, скоростите си влизат плавно и като цяло колата не се разпада, мисля да мина към втора крачка - проверка в сервиз. Горе долу това ми е опростения план :)

По-горе като писах масла/филтри и прочие, под прочие имах предвид всички годишни консумативи, които така и така на година/10-15 хиляди км трябва да се сменят. Аз повече от 15 к на година не правя така и така. При пежака до момента ми беше около 250-300 лева годишно обслужване, но там за съжаление всеки път като тръгна на някъде нещо се чупи, след което ремонта винаги е в порядъка на 150-300 лева, но това поне по 5-6 пъти годишно и ми писна. Реално не ме плаши, ако има нещо за ремонт, стига колата да не се чупи след това всеки път като я изкарам от София :)) Иначе за газовата - най-вероятно, ако се реша да я взема след време ще и сложа. Французина, който ме мъчи, така и така ми харчи по 11-13 градско на 1.6 бензин, щото е много читав нали, та съм свикнал да си плащам.. : /

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизите в София за които аз се сещам:

- Бултрако официален представител на марката .....вкарват ти колата и чакаш диагнозата като не присъстваш (поне така беше преди 10тина години, сега може и да са се променили нещата, трябва да ги попиташ)

 - Юби ко ......макар да има и негативни мнения в сайта за тоя сервиз, аз лично бях доволен (с някой много малки изключения) от ремонтите по колата ми, а и можех да наблюдавам точно какво правят по автомобила, с мен са били винаги любезни и отзивчиви на въпросите и претенциите ми.   

Това е другия сервиз за който разбрах тук от сайта. Не съм имал честа да го посетя, но коментарите за Слави (Станислав Методиев) са положителни и че е точен и прецизен човек. В темата има и негов телефон.

 

Ако продавача не се съгласи с колата да ходи до София в сервиз, то трябва ти да заведеш някой дето разбира.

Има фирми занимаващи се с това. Ето тази е такава https://cars-help.com/bg/za-nas/ , вероятно има и други такива.

Не съм ползвал услугите й и не мога да изкажа мнение за тях. Но смятам да ги ангажирам ако попадна на читав автомобил.

                                                                       

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Слави е със записване месец напред, но все пак се обадете дали само за преглед няма да направят изключение.

В Бултрако също е със записване, но работят и в събота. Чака се в лобито, там през един прозорец наблюдаваш какво правят по колата. Накрая ти дават списък с констатациите.

В Юби-ко не съм ходил.

Карс хелп ги препоръчвам, правят подробен оглед със снимков материал, с уред за мерене на дебелината на ламарината/боята за проверка на удари, китосване и т.н. Но няма как да я вдигнат на място да гледат отдолу.  Работят много професионално, но са страшно заети, така че уговорки -  също няколко дни предварително.

Редактирано от note

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , натоварени са от Карс хелп, но са и много отзивчиви. Преди няколко дена разговарях с Георги от тази фирма, и уговорката ни беше ако ми хареса колата , да му се обадя, обеща да намери време и да огледа автомобила, като преди това да осигуря подемник или канал в някой сервиз в населеното място дет е колата. 

До среща с него не стигнахме, защото собственика на автомобила трябваше да ми прати на Вайбър италианските документи и фактури на МПСто (които той каза, че ги има още в първия ни разговор по телефона). Аз ходих на оглед на колата, карах я, имах някой забележки и щях след огледа на Георги да преценявам дали си заслужава покупката за мен. Нооооо продавача ми писа след няколко часа, че не можел да намери баш тия документи и фактури - което за мен вече беше доста странно, и червената лампа почна да ми мига. Та се отказах от тая кола.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото виждам от снимките има избила ръждичка (около капачката на резервоара) и виж защо е тая лепенка хонда там (крие ли някаква дупка). Има май и разлика в цветовете на отделните детайли - прегледай за евентуални удари.

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой може ли да ми каже човек, който да направи оглед на място в Русе без да съм там и да прецени в какво състояние е даден автомобил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро купих двойка бензин от човек. Минах я на оглед в сервиз /30лв/, не се откри нищо. Почнах да правя реглаж на клапаните и се оказа, че имам износени гърбици на изпускателния вал и разтеглена верига. Та сега ми идва на акъла, че вместо преглед на автомобила в сервиз трябваше да искам реглаж на клапаните в сервиз /разликата в цената е минимална/ и щеше да лъсне истината. Като съвет за бъдещите купувачи - искайте реглаж на клапаните в сервиз. Слаби места са на този модел веригата и изпускателния вал, а струват мин 2000лв.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малшанс колега, но то ако не ти е доверен сервиза или те допуснат да присъстваш пак няма гаранция че ще ти кажат, че има проблем валът. Оказва се,че тия двигатели работят сравнително добре дори при износени гърбици и трудно се хваща. Когато търсих моето CR-V дизел, гледах и бензинови като алтернатива. Оказа се, че масово тия коли ги карат с 10w40 и то на газ. Би ли споделил за статистиката с какъв пробег е колата, има ли газ и дали имаш някакво инфо с какво масло е карана?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При покупка на автомобил едва ли някой ще ти даде,да  отвориш и да гледаш валове в  какво състояние са и разтегната ли е веригата.

Колите регистрирани се продават явно като се установи този проблем на последния реглаж,когато разбере собственика че трябва да даде хубава сума от порядъка на 2000 хил лев.

Следваща стъпка е обява продава се.

Та когато се купува кола,  като тази,единствено може по вървежа да се установи,колата е доста мудна,при настъпване на педала на газта бавно реагира.

Което както се оказва е признак на износена верига.

Износените гърбици на вала само при отваряне.

До колкото знам може да се види и на диагностика дали има симптоми на разтегната верига ,но не всеки знае какво да гледа.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По километраж е 225к. Газ има от 10к. Маслото беше Мобил 5w40. В момента я карам с мотул 5w30. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах проблем с разпределителен вал. Купих 2-ра употреба от @fenabg (той винаги държи налични и подбрани), цената беше далеч под 2000 лв. Писал съм в някоя тема за случая. Има и снимки.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Plamen-CRV

Тази цена  е и с смяна комплект верига и валове.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам проблем с разпределителния вал ,къде мога да намеря читав ,защото до сега ме излъгаха 2 пъти !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже ми предложиха да сменя мотора с такъв от акорд 2,2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има колкото искаш https://www.ebay.com/sch/i.html?_id=353898328487&_nkw=New+Honda+14120PPA010+CAMSHAFT+14120-PPA-010

Аз си купих първият от Полша. Чакам да ми дойде редът при Бранко.

 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко цени за оригинали:

Гарнитура глава - 206.50

Гарнитура капак клапани - 208.75

Изпускателен разпределителен вал - 1356

Верига - 463.26

Обтегач - 281.68

Банан 1 - 222.34

Банан 2 - 204.85

Банан горен - 84.90

ЗК разпредел вал - 222.34

ЗК колянов вал - 523.67

За маслената помпа имало още една верига

Верига - 165.44

Банан 1 - 225

Банан 2 - 40

ЗК 1 - 50.36

ЗК 2 - 240.43

Филтри

Филтър vtec - 23

Филтър цедка - 17

Тотал към 4500 лв.

Искам да са нови и оригинални, но с тези цени за "консумативи" ще се търси друг вариант.

 

Редактирано от Green147
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес, най после излизаме от сервиз след 2 дни ремонт. Сменени двете вериги комплект на Hepu, изпускателен вал от алиекспрес https://a.aliexpress.com/_msl2Y4q

, ремък, гарнитури-капак клапани, втек, семеринг и д-р. Масло, фюлеринова добавка и филтър. Труд 600лв. Предстоят 20000 км тестове да видим дали вала пак ще се износва. Снимки на стария вал.

IMG_20230830_170549.jpg

IMG_20230830_170606.jpg

IMG_20230830_170623.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 1000 км и макс 140 км/ч, впечатленията са за 

По-бързо палене

По-добра динамика

Металическият звук след 6000 оборота вече го няма.

Разход, леко надолу.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.12.2022 г. at 20:47, Green147 написа:

Гарнитура капак клапани - 208.75

Това ми хареса най-много ?! Тази гарнитура да не със сребърно покритие ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Платих ги и сложих оригинал, но другия път алиекспрес 30лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей, вал от Aliexpress, интересно!

Имаш ли снимка на новия вал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...