Jump to content
stany681

Неминуемия проблем с DPF

Recommended Posts

Здравейте, колеги.

След 4 год.безпроблемно каране в страната, днес ми светна лампата за ДПФ, с удивителна ! Карах от отбивката по магистрала Тракия, до Траянови врата....Там са около 6-7 км, в едната посока , разбит път, кара се на 3-та или чат-пат на 2-ра скорост. На връщане, на излизане на магистралата  светна пустия му символ, директно с удивителната :( , без даже и да предупреди със символа без "!"   Поизгуби се мощността, въпреки че  си вдигаше до 120-140кмч, но мудно.

Карах според правилата за регенерация, Ихтиман-София, без резултат.

Моля за съвет къде да отида за принудителна регенерация , да видим дали ще стане нещо ? Колата е Акорд 8, ръчна, на 216000 км,реални км. Кара се основно на извънградско...

И, ако не стане с принудителната регенерация, не ми се дават една шапка BGN за нов ДПФ.

МОЛЯ ЗА СЪВЕТ КЪДЕ В СОФИЯ МОЖЕ КАЧЕСТВЕНО ДА СЕ РЕШИ ПРОБЛЕМА - ФИЗИЧЕСКИ, СОФТУЕРНО .И след това да си работи всичко :). Изчетох тук-там във форума - чистенето с машина май не решава нещата ,само временно замазва положението ? Ако не е така - къде ?

Извинявам се за досадната тема, ама съм се спекъл .

Благодаря предварително на всички за съветите за читав сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дунев сервиз работят с качествени американски препарати. Имат и необходимите машини и оборудване. Пробвай там.

Обади се предварително за проблема и записване на час.

https://www.dunevmotorsport-r21.com/

 

П.П.  няма 100% гаранция, че ще опряват DPF-a. Може да е заминал вече... но поне ще го проверят и ако преценят, ще го чистят.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, при мен по същият начин светна. Бях тръгнал за Букурещ. Пробвах с каране по всякакви варианти но не се получи. Скъса ми нервите през целият път тогава, защото над 2к обороти не тегли грам. След прибирането ми в Бг пробвах и софтуерно, но също не допусна регенерация.:hmmm: За това взех кардинално решение и последва отстраняване, и ремап. Настроиха я на  195кс. Колата се държи прекрасно, върви, не пуши и минава преглед с по-добри показатели от почти всички немски кошници, били те и доста по-нови;)

Редактирано от policeman
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен с Пламен. DPF е проблем на всеки един дизелов мотор и колкото по рано се махне толкова по добре за мотора. На дизела му трябва добро гориво, чисти филтри и нищо да не го души тогава той работи безупречно и боклуците които изхвърля в атмосферата са и по малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че го души дизела ДПФ-а е ясно,но никой не казва къде в София да стане читаво процедурата по махането и т.н..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.dpf.bg/премахване-на-dpf/?gclid=EAIaIQobChMI-fGwlKfr9gIVzZ13Ch1lvgi6EAAYASAAEgJw8vD_BwE Приятел кара црв и Civic дизели -никакъв проблем .Тогава махането дпф беше около 200 лв преди това беше дал почти толкова за разни добавки .Правят го за около 2 часа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се връзвай на разни почиствания и регенерации;

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е приключен."PSTUNING"-за няколко часа беше готово, всичко работи,тествах днес и на извънградско.Дано и занапред да е така.Има 5години писмена гаранция.

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. 

Моля споделете цената на интервенцията. 

Иначе няма никакъв смисъл от темата.

Поздрави и успехи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 17 минути, NikiG написа:

Привет. 

Моля споделете цената на интервенцията. 

Иначе няма никакъв смисъл от темата.

Поздрави и успехи.

  Цената е 450,минус 100 за ДПФ(тотааално заминал),та финално 350.За още 150 можеше да добавят със същия прокол за ДПФ-а още 40 к.с.,но не го намерих за нужно.Иначе струва май 450 .Дано да съм била полезен.

 

Редактирано от stany681
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,  полезна информация. 

Успех. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,

Аз също се мъча с този ДПФ вече половин година.  

Досега пробвах с различни добавки и дори си купих дигностика Thinkdiag MINI, защото друг начин няма за махане на грешката като светне с удивителна и трябва да се пусне принудителна регенерация, а е много отвратително като стане повреме на път и няма сервиз на близо да я регенерират . (Ако някой има интерес към диагностиката - закупена е от алиекспрес за 80 лева, във бг ги продават по 350 - не се лъжете същите са просто с голяма надценка) 

Та след половин година мъчене и пари на вятъра за добавки реших и аз да премахна DPF Филтъра и да ремапна двигателя. 

 

Записах си час при PSTUNING за следващата седмица, ще пиша след това да споделя как е колата след процедурата. 

За разлика от колега аз реших и да ремапна, че нещо ми се струва мудна. 

 

Редактирано от Dimitarpl

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, купих моя Акорд 8 на 186 хиляди карах около 10 хил.км.и ДПФ-а светна.Свалих го, и по еконт го пратих във Варна за почистванне в момента съм на 280 хил. и пак светна.Колата се кара само градско с изключение на веднъж в годината От Германия до България и обратно.Почистването е 250 лв. но не знам ще се получи ли повторно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 8.06.2022 г. at 10:26, Dimitarpl написа:

Здравейте,

Аз също се мъча с този ДПФ вече половин година.  

Досега пробвах с различни добавки и дори си купих дигностика Thinkdiag MINI, защото друг начин няма за махане на грешката като светне с удивителна и трябва да се пусне принудителна регенерация, а е много отвратително като стане повреме на път и няма сервиз на близо да я регенерират . (Ако някой има интерес към диагностиката - закупена е от алиекспрес за 80 лева, във бг ги продават по 350 - не се лъжете същите са просто с голяма надценка) 

Та след половин година мъчене и пари на вятъра за добавки реших и аз да премахна DPF Филтъра и да ремапна двигателя. 

 

Записах си час при PSTUNING за следващата седмица, ще пиша след това да споделя как е колата след процедурата. 

За разлика от колега аз реших и да ремапна, че нещо ми се струва мудна. 

 

Здравей, пробвал ли си да направиш принудителна регенерация с Thinkcar Mini?

Редактирано от didokal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, над 10 пъти при които само двапъти фейлна. 


Отнема около 30 минути регенерацията, съвет покарайте малко колата докато достигне температура около 75 градуса иначе ще почакате доста на място да загрее. 

Интересното при мен беше, че над 10 регенерации и нито веднъж на изкара никакъв дим, все едно ДПФ е чист. Виждал съм на други марки коли, как при принудителна регенерация отзад изкарв едни черни пушаци. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.06.2022 г. at 13:48, Dimitarpl написа:

Да, над 10 пъти при които само двапъти фейлна. 


Отнема около 30 минути регенерацията, съвет покарайте малко колата докато достигне температура около 75 градуса иначе ще почакате доста на място да загрее. 

Интересното при мен беше, че над 10 регенерации и нито веднъж на изкара никакъв дим, все едно ДПФ е чист. Виждал съм на други марки коли, как при принудителна регенерация отзад изкарв едни черни пушаци. 

Интересно. Питах те дали е възможна принудителна регенерация защото много малко(дори не познавам други) диагностики с този компактен размер и струващи по-малко от 50евро могат да правят регенерация на нашата Хонда. Дори компактната версия на Honda Hds не може да прави регенерация.

А това, че може да се подкара с мобилния телефон... е още по-голямо удобство...

Аз ползвах Honda HIM, която е голяма и изисква таблет или лаптоп с windows, което не е хич удобно.

 

Иначе и моята грам не пушеше при принудителна регенерация, единствено миришеше много не приятно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поправете ме ако греша, но с ThinkCar мисля, че имаше 5 безплатни сервизни функции ( в това число е и принудителната регенерация) на година. Иначе след това се доплаща 30 долара за още 5.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, storish05 написа:

Поправете ме ако греша, но с ThinkCar мисля, че имаше 5 безплатни сервизни функции ( в това число е и принудителната регенерация) на година. Иначе след това се доплаща 30 долара за още 5.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
 

Това за китайската версия ли става на въпрос?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам дали е китайска или не, няма значение. Тя използва едно приложение, което работи само с включен интернет и само първата година е безплатна ( 5 сервизни функции ). Имало някакво друго пиратско приложение, което било доста различно и уж е безплатно.
Нека някой да обясни ако знае точно как стоят нещата.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен ще говоря, защото я закупих преди половин година. 

 

Сервизните функции са 20 на брой за година за 5 различни производителя на коли. 

Аз ползвам оргиналния софтуер, също така вътрре има някавви игри с които печелиш точки и може да натрупаш за да си активираш за още една година безплатно. Мисля че след това беше 20$ за година, аз вече имам 11 точки които се равняват на 11$. трябва да направя  ревю и ще получа още 10. 

 

Опитах се да намеря информация в сайта им, но не успях, може да са махнали ограничението за колко пъти може да правиш специалните функции.

 

Като цяло аз съм доволен, устройството ми струваше 80 лева и пристигна за 7 дни в бг, защото го имат на склад в Европа. 

 

Иначе тук в БГ гледам обяви че ги продават за 350 лева, можеби те ползват пиратския софтуер защото не споменават за това че се плаща всяка година. 

Съвет не се лъжете да си копувате от бг защото давали гаранция и какво ли не още там.

 

За колегите от София, ако искате може да пием кафе на някоя бензиностанция и да ви покажа малката диагностика преди да я поръчате. 

 

Аз вече си реших проблема с ДПФ с премахване + ремап и изключване на EGR. В сервиза на PSTuning, 

Всичко ми струва 670 лева - 70лева за ДПФ ми намалиха защото им го оставих. 

Засега съм доволен как се държи колата и по показатели разхода е с около 3 литра надолу при мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 литра? Това ми се струва невъзможно, моята гори средно 7-7.5... 5/100 ли гори твоята?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с трите литра няма как да стане😁. То преди ремап гори 5-6/100 извън града, значи след ремапа ти гори 3/100. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.03.2022 г. at 14:38, G_S_H написа:

https://www.dpf.bg/премахване-на-dpf/?gclid=EAIaIQobChMI-fGwlKfr9gIVzZ13Ch1lvgi6EAAYASAAEgJw8vD_BwE Приятел кара црв и Civic дизели -никакъв проблем .Тогава махането дпф беше около 200 лв преди това беше дал почти толкова за разни добавки .Правят го за около 2 часа.

 е как минава прегледа тогава без DPF?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е катализатора да стои, без ДПФ няма проблем. По тая логика колите без дпф преди 2006-7г. няма да могат да минат преглед....

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

След около 12к км откакто имам колата и моето табло беше озарено с оранжевата икона за DPF-a. Очаквано до някъде защото не се кара агресивно или с високи скорости заради семейния съвет.

За да спестим излишен спам още сега ще кажа, че ще го махна след празниците, НО ...

понеже комбито е спънато от всякъде в момента, а ми трябва ужасно много до средата на януари се налага да импровизирам. Купих добавката на бардал за дпф ... една шапка пари ... и я изкарах на магистралата. Заби муцуната на 120км/ч и 2500 оборота. С перките на волана и S-режима я свалих на 4-та и така минах около 80км на 3200-3300 оборота - ефект никакъв. 
1. Четох я с китайската джаджа за 5$ - грешки няма, но иконата си свети. Чека не.

2. Четох я с HDS и китайски кабел - прилагам снимка.

3. Понеже нямам вяра на китайския кабел и на себе си, я закарах в бош сервиз /такъв отворен намерих в днешния ден/ - там я прочетоха със софт на БОШ и казаха, че няма записани грешки. Всички датчици работят и нямат отклонения. Според тях DPF-а е в изправност, но така и не дадоха логичен отговор защо свети ламБата и колата не върви. Не ми взеха никакви пари, което ме кара да си мисля, че и те си нямат идея какво се случва.

4. Закарах я в друг сервиз да се прочете с друга диагностика - лънч ... там поне момчетата бяха откровени - "не можем да ти помогнем търси си хондаждия"

 

Как да накарам тая лампа за DPF-a да се разкара от таблото, колата да заработи нормално за да я изкарам отново на магистралата за регенерация.

Принудителната регенерация също е приемлив вариант, но не знам къде да намеря точно преди НГ майстор с HDS в Пловдив.

2.2 i-dtec 150кс 09г.

20221228_161958.thumb.jpg.5f57af4d46384f5aa8093d514a65aa8d.jpg   20221228_234558.thumb.jpg.6b3c5cc0fc72fdfb9c4a24342f551a96.jpg   20221229_001056.thumb.jpg.dc4a1a964a1d2f1a9c81996ed3804079.jpg

 

Редактирано от Gladiator_BG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С каране няма да стане, колега. Не е сигурно, че и принудителна ще тръгне:dry: При мен поне  не тръгна. Грешка  не търси, че няма да има- грешката ти е dpf. 

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-сигурният начин е машинно почистване, освен ако не е заминал тотално. Процедурата на едно CRV беше 300 лв. в Пловдив. 

Редактирано от Ceco85

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със закъснение, но ще споделя какво се случи ... След НГ записах час и направихме принудителна регенерация. Колата се оправи. Не бих казал, че има особена разлика от преди да светне иконата. Навъртяни 9к км и никакъв проблем. Минимум веднъж в месеца я изкарвам на магистрала със пуснато WAZE :whistle:

ПП: След смяна на маслото с оригинално на хонда - разхода падна около литър.  Старото беше Castrol H C2 0w30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...