Jump to content
emonai

Слагане на теглич

Recommended Posts

Здравейте, наумих се да си сложа теглич. Поразгледах различни марки и магазини и накрая взех оригинален втора ръка.  Така като гледам, бронята долу, пред нея има една кора и тя долу, задното гърне също. Ако греша, някой с опит да ме поправи. Съответно нямам болтове за закрепване към гредите, но каква стъпка е резбата, че стандартна десятка не се навива, вижда ми се с по-ситна резба. И още, къде има удобна клема за захранване на буксата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болтовете са 10х1,25, ситна резба. Ако си купил нов теглич, трябва да имаш схема за изрязване на кората. Ако не, слагаш теглича, после кората и режеш по малко. Успех.

 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви! Харесвам, когато по темата взимат отношение информирани и компетентни колеги. Приятен ден!

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо да се подготвиш и с подходящия метчик и да го прекараш в отворите за болтовете. Задължително ще има много мръсотия вътре. Слагам съм 2 теглича на такова црв и двата пъти резбите в отворите не бяха в добро състояние. Црв-то идва оригинално без тапи на тези отвори. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, монтирах теглич на колата, всичко механично пастна. От видиоклиповете бях останал с впечатление, че зад задната лява кора има нарочен куплунг за теглич със сигнал и за десния мигач. Да бе да, ама не. Свободният куплунг е само с две жици, а от куплунга за левият заден стоп имам 6 жила и като смятам: 1 габарит, 2 стоп, 3 мигач, 4 за мъгла, 5 маса, 6 задно скорост. Е не мислех да свалям и задната дясна кора да взема сигнал за десен мигач. А съм приготвил платка с релета, гледам има електронен модял за теглич, но са чудя за него от къде взимат сигнал за десен мигач?

20230417_164841.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, до къде стигна, че ми предстои същата процедура. Купих си един оригинален теглич с инсталацията. Има ли си изводи за всичко и двете кори отзад ли се махат? Ще се радвам да споделиш, че изобщо не обичам да правя неща, за които не съм се осведомил предварително, понеже съм малко лаик :) .

Редактирано от Honda_Z
Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има букси за светлините на теглича и от двете страни на багажника, зад пластмасите. Неприятното е, че подготовката за теглич е направена така, че да се ползва някакъв модул, които е част от оригиналния (или друг марков) пакет кабели. Доколкото разбрах от човека, които ми направи ел. свързването на теглича, е ползвал куплунгите и от двете страни. Относно модула (споменава се като C2 модул), доколкото успях да намеря инфо из нета, този модул e част от TSA (Trailer Stability Assist) система, която подпомагала контрола при теглене на голямо габаритен товар (чрез контрол на въртящия момент и прилагане на спирачно усилие към определено колело) - пътническа каравана, ремарке за превоз на коне или други такива. Твърде вероятно е и да изключва задния парктроник, при свързване на куплунга за светлините на теглича.

Когато търсих вариант за свързване на светлините се бях спрял на един комплект на ECS, но така и не успях да се сдобия с такъв.  Предлага се в България, но само ако се закупи и самия теглич от същата фирма. Аз тогава прецених, че нямам нужда от теглич на Thule примерно, а и по-евтин би ми свършил работа. Прилагам файла с инструкциите за свързването на въпросния комплект кабели.

 

Ако се прецени, че този модул наистина трябва, може да се потърси и комплект окабеляване на Bosal.

 

 

[HN292BB] - HN292BB.pdf

Редактирано от tanas4o_
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраейте, и аз да се включа - смятам да слагам и аз теглич. 

Нямам никаква представа обаче какъв и къде. 

 

Та няколко въпорса - оригинален втора употреба или някакъв "стандартен"? 

Ако е оригинален втора употреба има ли разлика между бензин и дизел? 

И последно - някой да знае подходящо място за монатж? Мисля си за пичовете в Овча Купел, ама докато се доредя до тях и ще мине лятото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и на двете хонди купувах оригинални с инсталациите, но от инсталациите ползвах само кабелите :) Оригиналните тежат по 32-33 кг. Вземиш ли си оригинален аз бих те посъветвал да не се мъчиш с оригиналната инсталация - модули и тем подобни. Ако ще го слагаш сам си купи предварително нови болтове и метчик, че резбата няма да е в добро състояние..

Редактирано от Петър Киров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи за какво смяташ да ползваш точно теглича. Аз закача малка платформа за 4 велосипеда и си избрах нов, но афтърмаркет теглич, GALIA мисля че беше марката. Тежичък е, но не е 30+ кола определено. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо време ще го ползвам за багажник / платформа за колела. Синът започва да му отеснява в града и искам да пробваме и извън. 

 

Ремарке нямам, но не изклщчвам възможността да го ползвам някой ден. 

 

Нищо не разбирам и си го представям по следния начин :) 

купувам оригинален от морга 

или някакъв афтърмаркет. 

давам го за монтаж - някой да има препоръчки? 

взимам колата, слагам багажника за велосипеди и потегляме :) 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...