Jump to content
mousy

Клеморед Civic Aerodeck

Recommended Posts

Колеги, имам следният проблем с колата - Civic Aerodeck 1.4is, 90 к.с, 2000 г, двигател D14Z4
От около 2 седмици колата губи ток по време на движение - стрелките на таблото започват да играят, губи мощност, понякога се оправя сама - запалва сама в движение, друг път не. Сутрин, когато дам контакт, не винаги таблото светва, трябва да върна ключа и наново да дам контакт - обикновено от втория, третия път става (тогава и чукам цъкването на релето)
Понякога дни наред няма проблем по време на движение, друг път го прави през секунди и е много неприятно, а и ме е страх да не ме остави на пътя. 
Водих я "на доктор" - при майстора, който по принцип я поддържа. Той беше категоричен, че не е клеморед и набързо свали главното реле и го презапои.  Но още същият ден на 2 пъти проблемът се повтори. Та, явно е, че ще се сменя клеморед. Искам да взема втора ръка. Имам няколко въпроса към по-компетентните от вас:
1. Откъде е най-добре да купя втора ръка: морга, обява?
2. Как да разбера какво точно реле търся - има ли съвместимост между моделите Сивик от същата генерация или трябва да е конкретно за моя модел?
3. Клеморедът е по-добре да го смени майсторът в сервиза или да я закарам на автоключар?
Колата се намира в Бургас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей това с клемореда ми се случи два пъти,имам предвид два клемореда.нов не знам откъде?аз взимах 2 ръка.най добре е нов.при мен палеше и гаснеше веднага.разглабях и чистих и така два пъти.оправясе и след няколко месеца пак.сега имам един за резерва.ако не намериш и положение се влоши много ,пиши може да измислим нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кой клеморед иде реч?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, dandilov написа:

За кой клеморед иде реч?

На контактния ключ. Не знам какъв точно да търся.
Иначе сходен проблем намерих в тази тема:
https://offroad-bulgaria.com/forum/основни-форуми/автомобили-4x4/дискусии-по-марки/honda/213349-цр-в-започна-да-гасне-в-движение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, dragob написа:

Здравей това с клемореда ми се случи два пъти,имам предвид два клемореда.нов не знам откъде?аз взимах 2 ръка.най добре е нов.при мен палеше и гаснеше веднага.разглабях и чистих и така два пъти.оправясе и след няколко месеца пак.сега имам един за резерва.ако не намериш и положение се влоши много ,пиши може да измислим нещо.

Благодаря, надявам се да е клеморед при мен и да се реши проблемът. Остава въпросът какъв точно клеморед да търся и кой да го смени - автомонтьорът или ключарят👀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не подведа някой, че колата я продадох преди 5 години. Клемореда може да го смени всеки, който не е с две леви ръце, защото се държи на 2, или 3 бяха, болта и една букса. Намира се на противоположната страна на патрона на контактния ключ. Сигурно го има и някъде нов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната е лесна,наистина .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам е същият. Номерът му е: 35130ST3G00  

Откъде да взема читав втора ръка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с втора употреба, ще е на същите години като твоя. Не знаеш, кога ще даде фира.

 

edit:

И все пак - @kristi09 . Занимаваше се с части втора употреба за "англичанка" като твоята и Ровър. Внасяше цели коли от Англия. За съжаление му изгубих дирите след закриването на двата Ровър форуми. Може да питаш и @fenabg . Той може би има и нови.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има оригинален в parts-honda.co.uk за 100-на лева, както и в един друг немски сайт.

За втората ръка подкрепям мнението на @Krasi-mir - ако е до 20-на лева, може да се рискува, но за повече се обезсмисля.

Виж и в мегапартс, има две налични предложения на ключалка с клеморед, там поне предлагат някаква гаранция за частите:

https://www.megaparts.bg/products/kontaktni-klyuchove-i-patroni-klemoredi/honda/civic-vi-aerodeck,civic-vi-coupe,civic-vi-fastback,civic-vi-hatchback,civic-vi-sedan

Редактирано от Terje

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, засега съм се спряла на следния сценарий- кажете доколко и разумен: 

1. Вземам втора ръка - ще кача снимки какво ми намериха - и ще се моля да пасне и да е що-годе читав.

2. През това време си поръчвам нов от чужбина( Англия, Германия)- и си го държа за резерва или го сменям веднага - тук дилемата не е една, а са 2, а именно: оригинален на Honda или някакъв aftermarket? Второто ми притеснение е(не съм наясно изобщо)- след като оригиналният номер на Хонда е 35130ST3G00, а в нета ми излизат номера 35130ST3305 -реално последните 3 символа са различни, това нормално ли е?

B50AA373-A75C-474C-A97B-8A0DA27F1C05.jpeg

3E4C72F6-0DB0-4A0F-9632-1FD13E96DBEF.jpeg

Редактирано от mousy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е  ,просто единия парт номер е заменен  с по-нов 

Partno.: 35130ST3G00, 35130ST3G10
Replaced by: 35130-ST3-305

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, aleksandur написа:

Нормално е  ,просто единия парт номер е заменен  с по-нов 

Partno.: 35130ST3G00, 35130ST3G10
Replaced by: 35130-ST3-305

Благодаря за разяснението !🙂

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 26.02.2022 г. at 9:22, aleksandur написа:

 

 

Редактирано от mousy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът при моята кола се оказа наистина клеморед - майсторите не вярваха, защото обикновено хондите страдали от главно реле...Но все пак имат наблюдения предимно върху японки, а явно при англичанките и клеморедите са слабо място. 
Доволна съм, че се разминах само с презапояване на главно реле и смяна на клеморед с такъв втора употреба, който се надявам да издържи. Благодаря на всички, които се включиха с мнение и съвет в темата!

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е ,че си решила проблема.следващия път знаеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, dragob написа:

Добре е ,че си решила проблема.следващия път знаеш.

Ще знаем всички, дето караме такива бабички 😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...