Jump to content
purkinie

Въпрос за съединител N22A2

Recommended Posts

Здравейте колеги.

От  2 месеца карам въпросната кола и имам питане . Колата е купена от частно лице, което я внася от Италия  и я кара четири ми години в България. Още като я регистрира с български номера я обслужва и сменя комплект съединител с маховик през 2017 година . Според фактурата която прилага колата е била на 175 000 км (цената на всичко е 2100 лева). Аз след като я купих ( на 230 000км ) смених горна и долна помпа на съединителя както и нова течност за помпите. Така карах два месеца и днес забелязах,че като искам да ускоря на 4 скорост ( колата е с ръчни скорости) след 2400-2500 оборота се получава едно приплъзване? Оборотите много бързо се увеличават с настъпването на педала на газта, но скоростта не се увеличава .

Забелязах, че и съединителя отделя много от горе ( това го разбрах след като спрях на една стръмна улица и загасих колата -  само леко докоснах съединителя и колата тръгна сама?

Възможно ли е да е от горната помпа?

Тя регулира ли се?

 

П.С. Това ми е първият сблъсък с дизелова кола. Не чувствам никакви индикации за заминаващ съединител?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е сменян съединителя няма как за толкова малко км да е заминал.

Масло има и в скоростната кутия което може да е на 230 хил км,познай каква чернилка е вътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да знаеш дали е тунингована софтуерно на 170 коня?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От книжката с която разполагам за обслужване на колата ( имам й някакво доверие) е записано че на 178 000 км заедно със смяната на съединителя е сменено маслото на скоростната кутия с Ravenol MTF -2 75W 80. 

От собственика знам че е премахнал DPF филтъра ( две диагностики от двама различни майстора потвърдиха това) , но не ми е споменал да й правел ремап. Изключвам да има  някакъв тунинг ( щото е много тромава ).

Има ли някакъв тест с който да разбера дали съединителя си заминава?

Регулира ли се горната помпа?

Нормално ли е да отделя много отгоре?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя, може да замине и за 2 х.км. - въпрос на желание и умение :)... 

Щом оборотите се увеличават бързо, а скоростта не, почти сигурно си за съединител. 

Този тип съединител, е саморегулиращ се и отделя на едно и също място. 

От както я караш ли е така, или от скоро го прави това ? И за 2100 лв. едва ли я е обслужил цялостно, в това число и смяна на комплект съединител и маховик. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, purkinie написа:

Има ли някакъв тест с който да разбера дали съединителя си заминава?

Има много тестове, но са за хора, които разбират какво правят. Така че, един доброжелателен съвет:

Отиди в компетентен сервиз и не се надявай във форума да получиш клавиатурна диагноза за този проблем. Всички подобни опити ще те вкарат в по-голям филм и разходи.

Поздрави и успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 57 минути, Emicha написа:

Съединителя, може да замине и за 2 х.км. - въпрос на желание и умение :)... 

Щом оборотите се увеличават бързо, а скоростта не, почти сигурно си за съединител. 

Този тип съединител, е саморегулиращ се и отделя на едно и също място. 

От както я караш ли е така, или от скоро го прави това ? И за 2100 лв. едва ли я е обслужил цялостно, в това число и смяна на комплект съединител и маховик. 

 

IMG_20220127_200316.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 50 хил км да скапиш съединителя егати зверското използвате,трябва да дърпал каравана с 4 човека вътре ,или ремарке претоварено,и това всеки ден.

Или.да са сложили нещо тотално менте.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, purkinie написа:

 

IMG_20220127_200316.jpg

 

Ми чудесно, аз бих звъннал на телефона в Стара Загора и бих попитал това дали отговаря на истината и имало ли е гаранция тяхното изпълнение. Аз лично се съмнявам този лист да отговаря на истината.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, purkinie написа:

 

IMG_20220127_200316.jpg

Ми това листче (фактура както казваш), какво трябва да ми говори? 

Виждам една цена от 1000 лв. и тя е обща/крайна, за части и труд. 

Та какво са смвнявали за тази цена, можеш и сам да си отговориш. 

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич, листчето/фактура/ изглежда оригинално.: 500лв. комплект съединител, 1400лв. маховик, 200лв. труд.  После 1100лв. аваносово платени и 1000лв. окончателно плащане. Не е ясно марката на маховика и съединителя, вероятно са Лук, но е възможно и на 50хил. км. да приплъзва .

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво не ви харесва? Фактурата изглежда нормално, има си рамата.

 

@purkinie Колега имай предвид, че може да не е изпълнен монтажа читаво. При мен бяха пилили вала нещо да напасват.

Чувал съм за монтиран наобратно феродов диск. Общо взето циганска работа.

И между другото 200 лв е много ниска цена. Читавите сервизи вземат повече.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросната ф-ра, така е написана, както предполагам е сменен и съединителя 😏

Ама е изкарал около 50 хиляди, все пак. 

Колега, можеш да пробваш да оправиш евентуално нещата, с реглаж на педала (при смяна на въпросния комплект, понякога се налага такава операция). Има писано по въпроса във форума, та потърси в темите, че не се сещам къде беше писано. 

Ако открия някоя тема, ще ти я кача. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Emicha написа:

Въпросната ф-ра, така е написана, както предполагам е сменен и съединителя 😏

 

Това да, все пак някаква жена я е писала 😂

Обаче сега забелязах, че в печата им пише Authorised honda service 🧐

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Ай ем ей ЕООД се води нещо като официален шоурум и сервиз на Хонда. 2010г. е открит, сега не знам дали още е така. Би трябвало да знаят как се сменя съединител, но знае ли човек....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

България за схемата.

Ще си проверя педала , надявам се да излезе от него.

 

П.С. Мисля че сумата 2100 е достатъчна за смяна на комплекта в сервиз - 1500-1600 да е комплекта и 500-600 лв смяната ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така, благодарение на схемата след регулиране на педала ( по точно буталото на горната помпа) проблема се отстрани. Сега се форсира без да приплъзва съединителя, да видим до кога?

Може да е полезно за някой .

Благодаря Ви за насоките!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е, че от "операцията" има ефект. 

И регулирал си педала, а не буталото на помпата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...