Jump to content
Sign in to follow this  
Vasil Milchov

Хонда акорд

Recommended Posts

Здравей на всички колеги , голям фен съм на акорда и чак сега събрах пари за 8 гинирация моляви се кяжете какво зя гледам като хода на оглед харесал съм една за 11 800 как е според вас ,благодаря на всички който ще ме посъветват нещо 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не виждам линк с обявата, а и има си тема за това - потърси я.

За тези пари 8-ма ген Акорд трябва да е ударена, но като техника прилична, или някой дизел в края на жизнения си път.

Но бюджетът ти не е лош за 7-ма ген 2.4 бензин / фейслифт.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето я темата:

Off Topic

 

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами, както и предположих - дизел е. Има доволни от него колеги, но има и разочаровани от наложилите се в последствие ремонти.

Разгледай из форума и за дизеловите болежки на модела и прецени, дали ти се рискува.

И разбира се, иди и покарай колата. Може и всичко да и е наред, макар и временно. На външен вид е прилична.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря ти за мнението може и да търся бензин 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Държа да уточня че 2.2 i-DTEC (както и предната му версия в 7-ма ген) е чудесен мотор, но експлоатацията му е капризна.

Ако се кара предимно градско има склонност към задръстване на филтрите - като повечето модерни дизели. Зиме в колата на кратки разстояния е студено, защото има по-висока топлинна ефективност от бензиновите мототри, но страничният ефект е бавното загряване,

Нафтовите дюзи са финна механика и съответно скъпи, а при некачествено гориво и парафини в него, зиме се затлачва и горивният филтър. Проблеми за всички дизел мотори.

Съединителят и маховикът също са скъпи, а моторът е с добър въртящ момент и ги насилва, особено при зверско каране. И това се отнася за всички дизели. Но 8-ма ген Акорд има и с автоматик, което решава кардинално нуждата от смяна. :)

Така че, проблемът не е в мотора, а в това как е каран и как/къде/колко ще се кара! Ако за миналото му липсва инфо (или е недостоверно), прецени поне при теб как ще се експлоатира.

Но колата по снимки изглежда прилично и не е задължително някой от проблемите да те сполети, обаче тези ремонти по Европата са скъпи и колите стигат при нас, защото потенциалният риск девалвира цената им, а на нашенеца тя изглежда изгодна сделка, имайки предвид същата кола, но бензинова.

 

 

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 22.01.2022 г. at 14:16, Vasil Milchov написа:

https://m.mobile.bg/details/11628013054731718 трябва да я потарса тема да прочета 

Ако не се лъжа, предната броня е в друга разцветка син цвят, което ще рече че е боядисван.

 

Дизела 8-ма генерация има няколко проблема:

1. Рано или късно всеки дизел има проблеми с DPF-а. Има ефективно решения(дупчене + софтуерно анулиране).

2. Тръбата след EGR-a се пука  https://www.ebay.es/itm/184154718157?hash=item2ae079ffcd:g:0jgAAOSw3F5eNGhi Както 7-ма серия пука колекторите, при 8-ма серия се пука тази тръба.

3. Маховикът вярно е скъп. Само частите ако си ги купуваш ти са около 1400-1500лева. Не вярвам да има много дизели, които изкарват повече от 250.000-300.000км без да се смени съединителя.

 

Всичко друго в 8-ма генерация е чук.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...