boiskii 99 #1 Posted January 13 (edited) Здравейте, вчера с един колега хондаджия се чукнахме странично и левия калник леко се деформира в предната част откъм фара. Няма щети по боята. Ръчно с натискане на калника надолу и навън оправих луфта между предния капак и калника, както и този между калника и бронята. Остава вдлъбнатото да се изпъне. Дайте съвет с каква техника да го излъжа? Гледам, че има разни вакууми и комплекти с пластмасов/гумен чук и приставки лепящи се с горещо лепило. Вършат ли работа? Имам спрей с цвета на колата, така че дори да се появи някоя люпка, мога да замаскирам после. Edited January 13 by boiskii Share this post Link to post Share on other sites
katri71 12 #2 Posted January 13 Закарай колата на човек , който знае за какво иде реч. Според мен не се пробвай въобще сам. Може още повече да се влоши ситуацията. Това без кит и боя няма да мине. 1 Share this post Link to post Share on other sites
zlobar4e 105 #3 Posted January 13 Иди при кадърен тенекиджия и не се занимавай сам. Най-много следващия ти въпрос да е "насочете ме към тенекиджия". 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
boiskii 99 #4 Posted June 1 Влушах се в съветите ви и не съм опитвал да матретирам калника повече. Засега си карам така, понеже няма оголен метал. Лятото ще я закарам на бояджия да разпъне калника и да оправи и някои други дребни ръждиви точки. Покрай другата ми кола намерих човек, който предлага цени в средния диапазон и се справя задоволително добре. Share this post Link to post Share on other sites
Executor 44 #5 Posted June 3 Хич не се занимавай с тия глупости. Един калник струва 40-50 лева. Даже може да намериш същия цвят и само с пастиране да се разминеш. Стига с това китосване. 1 Share this post Link to post Share on other sites
dragob 40 #6 Posted June 6 И аз имам такава ситуация само че отзад.така карам вече 3 година .един комшия ме рънка да я правим.но трябва кит.шкурка.боя и време.интересно ми е колко ще ти вземе за труд майстора. Share this post Link to post Share on other sites
boiskii 99 #7 Posted June 6 Поне 150лв. за целия калник. Скоро правихме шоф. врата на Корола Версо - 200лв., с изправяне на подгънат ръб (ръждопреобразувател, грунд, филер, боя). Share this post Link to post Share on other sites
Executor 44 #8 Posted June 7 Аз пак ще се повторя. Ако е сменяема част, не се занимавайте да изправяте и китосвате. Разбира се ако не нещо много дребно. Share this post Link to post Share on other sites
Krasi-mir 1318 #9 Posted June 7 За мен, това на снимката е "нещо много дребно". Всеки уважаващ себе си тенекеджия, със днешните технологии, ще го дръпне за нула време. Ще се справи по-бързо, отколкото да монтира нов калник. Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3460 #10 Posted June 7 Ми, ръбът на веждата е як и няма да се мине без кит, а и калника така или иначе трябва да се пипа, понеже се е изместил и опира в капака. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Executor 44 #11 Posted June 7 Ако калника се сваля и слага за 30 мин. Този който ще вземе ще го занесе ще му го боядисат както трябва (без облепяне) после ще си го монтира когато му е кеф. Иначе 3 дена колата ще е закотвена. Това е малка вдлъбнатина но е на ръб и там ще се слага кит за изправяне на ръба. От бояджии съм чувал - ако може да се смени - сменяй, Изправяне, изчукване нарушават покритието и после там може да тръгнат ръжди.Това е мое мнение. Всеки сам решава. Share this post Link to post Share on other sites