Jump to content
Dimitrov8827

Какво е маслото във горна и долна помпа на съединител

Recommended Posts

Добър вечер и весели празници . Имам питане от няколко дена педала на съединителя ми стана доста мек и много лесно се натика .

Забелязах че казанчето за масло за помпите на съединителя е празно .

Какво масло да налея .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Dimitrov8827

Това с липсата на течност е много зле,значи в помпите е пълня тиня.

Трябва ти не доливане а промиване чрез източване от долната помпа,поне два пъти докато излезе всичката мръсотия.

Ако не е вече късно,ще спасиш някоя от помпите.

Провери и съседната казанче,по-голямото на спирачките и там е спирачна течност ДОТ4,също промивка чрез източване от всеки апарат.

И в двете казанчета трябва да е бистра течността с цвят на олио.

това ако виждаш е зле говоря за цвета,снимките на са от твоя модел.-

1331707818_Inkedviber__2021-06-12_07-54-02_LI.jpg.ad63ad578ae27f2daade72015dee42c8.thumb.jpg.ba1aec0fbe7bf99f617b14b1e7a2eef0.jpg

 

ето това трябва да стане

628266003_viber__2021-06-12_07-54-01.jpg.fc9a706cc1c72869d9a21cc73100ef6912121.thumb.jpg.9f07e3c9d96147bee494b4c96b82364e.jpg

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за бързите отговори и съвети .

Проблемната помпа е открита тази която е на самия крачен педал на съединителя цялата е омаслена .

След празниците предстои смяна с нова и както каза колегата за което му благодаря ,почистване на цялата система .

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако смяташ да караш колата дълго и ти се намират пари от сурваки смени и двете.

След година сдава багажа и втората,пресен случай от днес с една хонда.

Преди год и половина сменена горна помпа,сега сдаде и долната.

Ефекта от липса на поддръжка,не се сменя течността ,и пълната вяра в баснята нещо които работи не се пипа.......докато сдаде багажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, извинявам се , че се намесвам в темата на колегата, но и аз да споделя мнение от опит по същия въпрос.Преди да вляза в семейството на Сивик имах Джазе,като го взех смених маслата на скорости и двигател,свещи , както се прави, споделям мнението на колегата CARPERA, че трябва да се поддържа една кола независимо годините и .След няколко месеца каране реших и аз да сменя спирачната течност и стана страшно, след дни затегна предно колело и се стигна до смяна на целия апарат,майсторите казаха, че ако не съм сменил течността със сигурност съм щял да карам още дълго, защото явно не е била сменяна никога,новата е разложила мизериите, буталцето беше надрано докъдето е стигало.Сега на Сивика не съм сменял,тя е и много бистра,мисля, че не е необходимо на този етап, аз съм от хората, които не отлагат нищо за напред във времето , но винаги имам едно на ум вече.Поздрави от Търново и богата Нова година!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@stivenj

Не вярвам това да го каже майстор,такъв е за затвора,какво да чакаш да блокират всичките ли.

Ти ли сменя течността или те го направиха.

Те същите не ти ли казаха да караш маслото от тяхното гаражче 25 и 30хил, км нагори щото от  варел им  е извънземно.

Та точно заради  мързел им  е да не вземат 30-40 лв става това.

Сега ти взеха добра сума нали ако са и поръчали апарата,направо си бил Дядо Коледа.

Значи чакаш сега на Сивика да стане достатъчно за да отидеш при тея "майстори" ,мисля че точна сега е времето.

Спирачна течност се сменя на 3-4години,за да се промени цвета в казанчето значи е отчайващо зле долу в апаратите .

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, CARPERA написа:

...и пълната вяра в баснята нещо които работи не се пипа...

Това е принципно положение, но никога не се е отнасяло до агрегати които периодично се обслужват с консумативи на пробег или време.

Лошото е че непросветените не правят разлика и всичко е "под общ знаменател" - докато колата връви, ни гъ барай.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, stivenj написа:

...

Със сигурност буталото не е задрало от смяната на течност.

Не става за дни и причината е скъсан маншон - гуменото уплътнение отвън.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CARPERA Колега, смениха ми течността във фирмен сервиз и магазина на колите Хюндай,не ми се е превиждал Дядо Коледа, аз взех втора употреба апарат и те го смениха, платил съм само труда там някъде около 30-50 лв, течност аз си носех,стария апарат разглобих от любопитство да видя какво се е случвало и като свалих маншоните и едни гумени О- пръстенчета,всичко беше здраво, тогава видях че буталцето е надрано докъдето се е прибирало, майсторите казаха , че новата течност е много по абразивна и почиства мизерии, отлагания в апарата.Мужду другото аз винаги присъствам на всеки ремонт, така , че няма как да обвиня в некоректност и некадърност.В последствие видях че има РЕМ- комплект с буталце и всички гумени пръстенчета, но беше късно.Това споделих от опит,имал съм и други не японски коли на които никога не съм сменял течност и така съм ги продавал без проблем, не знам защо се получи така. По сходен повод ходих в Бултрако -Варна да ми сменят патрона на аербега на Джазето, защото ме извикаха по някаква кампания, та тогава питах и за горивния филтър в резервоара,натискаха се нещо друго на направят , за да дръпнат някой лев, казаха ми , че там не обслужват-сменят този филтър освен ако не стане нещо ,запушване , или друга причина, на другите си коли съм го сменял, на тези японци смятам да си го спестя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Dimitrov8827, аз бих проверил, дали има ремонтни комплекти за тази помпа и бих сменил първо него. Понякога използването на ремонтен комплект с оригинален компонент е по-добро решение и изкарва по-дълго от подмяната на целия компонент с aftermarket такъв.

Преди няколко години имах подобен проблем на моя Сивик 6 и след подмяна на комплекта, помпата все още си работи без забележки.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 31.12.2021 г. at 13:16, stivenj написа:

...Това споделих от опит,имал съм и други не японски коли на които никога не съм сменял течност и така съм ги продавал без проблем, не знам защо се получи така...

То и предишният собственик никога не я е сменял,и той никога е нямал проблеми.

Off Topic

И аз никога не съм сменял олиото в фритюрника,даа знам,че става канцерогенно и сигурно някой ден ще го сменя...Хубавото е,че нямам фритюрник!

 

Редактирано от tony®
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...