Jump to content
noemis

Акорд 2008, въпрос за турбото

Recommended Posts

Здравейте колеги, 

 

Забелязах нещо при ускорение, но не съм сигурен дали е проблем. Примерно на 4та, на 2000 оборота натискъм газта до долу и започва да си ускорява нормално. Оборотите стигат до към 2500 примерно и изведнъж падат до към 2200 и пак почват да се вдигат плавно. 

 

Според вас има ли някакъв проблем с турбото?

 

Колата е 2.2 idtec, ръчни скорости 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита нова година колега, постоянно ли го прави твоята кола?

 

И аз съм с 2.2 idtec комби 2009 и преди няколко дена ми се случи същото нещо. Бях натиснал педала почти до долу и оборотите бяха около 2800 и изведнъж гледам как стрелката падна до 2600 оборота и после пак започна да се вдига. Всичко това стана за приблизително 1 секунда. Самият аз си мислих, че си въобразявам нещо защото слушах силно музика, но май не съм си въобразявал.

 

Някой да каже от какво може да се получава?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години!

 

Значи, точно както си го описал е същото и при мен.

 

Относно дали постоянно го прави - като че ли не, но тия дни ще тествам пак и ще пиша

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не ти приплъзва съединителя? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам, когато започне да приплъзва съединителя оборотите се вдигат, в нашия случай оборотите падат.

Редактирано от didokal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги за много години!и аз имах същия проблем и със смяна на съединителя вече го няма!смених го със luk!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
22 hours ago, didokal said:

До колкото знам, когато започне да приплъзва съединителя оборотите се вдигат, в нашия случай оборотите падат.

Те се вдигат, когато приплъзне, и като зацепи си падат. Това са симптоми на заминаващ съединител. 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, ДичоЗлатев написа:

Колеги за много години!и аз имах същия проблем и със смяна на съединителя вече го няма!смених го със luk!

Често ли ти го правеше този номер?

 

Преди 3 часа, Ceco85 написа:

Те се вдигат, когато приплъзне, и като зацепи си падат. Това са симптоми на заминаващ съединител. 

Въпроса е че, аз не усетих форсиране или оборотите да са скочили внезапно. Оборотите се покачваха съвсем платно и колата имаше напън през цялото време.

 

При мен специално само 1 път се е получило, така че не мога да правя изводи все още.

 

Редактирано от didokal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От началото го правеше от време на време когато сме 4.5човека вътре и я натисна на 6 скорост!но така я карах близо 5 години!като почне да ти прави така постоянно тогава го сменяй! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми са е случвало подобно нещо 2 – 3 пъти. Аз си мислех, че е от автомата нещо. Най–интересното е, че колата си набира през цялото време. Ако не бях погледнал оборотите нямаше да разбера.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е ,като се говори за вятърна мелница и те питат от къде тече водата

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко прясна информация.

 

Вчера давам пълна газ на около 2500 оборота(4та скорост), колата започна да набира и в един момент гледам как стрелката скочи до 2900-3000 оборота и после се върна на 2700. Нямаше тресене и форсиране.

 

Връщайки лентата назад, точно преди да ми направи за първи път проблема, в същият ден карайки на магистрала превключих доста грубо скоростите пускайки съединителя много бързо(колата придърпа гадничко). Та започвам да си мисля, че има нещо общо. Може би нещо свързано със система за самонастройване на съединителя. Какво мислите вие?

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако първо стрелката ти е скочила рязко на по-високи обороти и после се е върнала обратно, където трябва да е, то тогава най-вероятно ти приплъзва съединителя.

Но ако при нормално ускорение, т.е. покачване на оборотите на двигателя, стрелката изведнъж свали оборотите с няколко стотици надолу, и пътниците не се залепят на предното стъкло, то може проблемът да е друг, примерно електрически при отчитане на оборотите на двигателя.

 

Направи си следния експеримент: спираш колата на преден да опре на сравнително висок бордюр, без да рискуваш да закачиш бронята; слагаш на скорост и отпускаш съединителя (може да опиташ първо с 4-та, после и 3-та). Ако двигателя загасне, значи съединителя би трябвало да е добре. Ако пък продължи да работи, значи приплъзва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този тип съединители като се износват започват да приплъзват на висока предавка като се подаде р́́язко газ,друга специфика е че има автоматично нагласяващ механизъм на притискателния диск,четох в испанския форум че понякога буксуването може да е и от този механизъм ( при прехвърляне на следващ зъб,или от прах не сработва добре).
 Мой съвет е да припомпаш съединителя да видиш дали ще се намести и ако продължава да буксува не го напъвай да провокираш буксуване защото ще го загрееш и ускориш напълното му умиране,гледай да не набиваш газта под 2000 оборота и може да се кара още доста врме докато програмираш смяната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...