Jump to content
JoroHondata

Горд собственик на Honda Legend

Recommended Posts

Здравейте

От днес съм собственик на Honda Legend 2006, автомобила е страхотен- и това ми беше мечтата от години да си купя такъв. 

За въпроси ще пиша на колегите, които имат... а въпроси ще има :)

Поздрави и безаварийни километри на всички :)

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безаварийни километри.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бравос и 4х4естито!

Дълго и далеч да те вози, другото е песен - а какъв саунд има в тишината. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега. Много безаварийни километри.
Аз също от около месец съм собственик на Ледженд 2007г. Уникална кола.
Имам въпрос към колегите на такива автомобили. Колата ми забива на около 4500-5000 оборота при ускорение. Все едно ограничителя е преместен. Така се усеща. Всичко по колата работи изрядно. Няма грешки. Моля за вашите предположения и насоки.

Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си нивото на маслото. Нека колегите кажат кога се включва Vteк-а, но ме съмнява, че не ти се включва.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Провери си нивото на маслото. Нека колегите кажат кога се включва Vteк-а, но ме съмнява, че не ти се включва.
Маслото е на два дена Castrol Edge 5w 30 точно колкото е необходимо, всички консумативи са сменени с оригинални. Нещо друго е . А как се оправя това включване?

Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не слагаш скоростния лост на най долната позиция?

Че тогава няма как да вдигнеш повече от трета и ще удряш ограничителя!

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за забележката но некарам за първи път автоматик.

Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Витека се вкл. на около 5000 об/мин.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Трябва да се търси проблема в тази насока. Някакви идеи как да постъпя и кой може да отстрани този проблем?

Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я форсираш на място (на P или N) е нормално, но в движение трябва да си "влиза в червеното".

Търси някой спец, дето е "пипал" такава кола.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се чудя защо на място не минава 5000 об/мин (сигурно е някаква защита), но при движение си влиза в червената зона (просто проверих). Нямам карта за България, но имам диск, в който има карта и за Източна Европа от 2006 година- как да я инсталирам тази карта в системата на навигацията ?  

Благодаря за пожеланията, много да ви слушат и вашите Хонделки.

Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С навито не съм се занимавал, вехто е, а на смартфоните нещата са доста по модерни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще ти пратя номер на едно момче. За 20 лв имаш цяла европа

Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А коя година са картите? Сега и в БГ шосетата се прекрояват чат/пат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

последната карта която има тук е от 2018г. диска се слага в ДВД-то и навигацията се зарежда автоматично.Между другото е доста точна 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Djack карай я в Бултрако да я прочетат,може някой някога да е човъркал нещо,не съм чувал досега за  подобен проблем,а също така и за проблем с витека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено и аз не се бях сблъсквал с подобен проблем. Имал съм и други Хонди.
Възможно ли е липса на достатъчно въздух или ангренаж неправилно сменен?
Просто разсъждавам.

Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и на двамата, със здраве да си ги карате!🍻

Благородно завиждам и се надявам някой ден, и аз да се похваля в тази тема😀

Редактирано от I_Yordanov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога и какво е правено последно по колата преди да се появи проблема?Имаш ли газ?

Може и при Слави в Овча Купел да пробваш разбира ги Легендите ама там с месец напред работят..

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мойта при Слави я карам, но те приключиха за тая година трябва Януари евентуално ако ти се чака.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата си го е имала проблема. Просто аз разбрах в последствие. Обслужена е от до. Регулирани са и клапаните при обслужването от мен в
Пловдив. Сервиза не съм сигурен за името на 100% е Рифто гараж. Основно се занимават с Хонда. Единия майстор го познавам повече от десет години и е уникален човек и специалист. Заел се е със задачата. Той казва, че не е във втек проблема. Понеже я е сервизирал цялата и е прегледал всичко. Днес пак ще съм при него. Дано скоро разгадаем тази задача.Иначе колата си работи перфектно. Няма никакви чекове и проблеми. И това още повече затруднява задачата.


Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Djack_ Рифто имат добро реноме - дано открият проблемчето.

Да добавя че колата има допълнителна система следяща скорост, натисната газ и ъгъл на волана, за да не поднася и тя също редуцира мощността на мотора, заради трансмисията и претоварване на задно външно на завоя колело.

При старт от място се изстрелва, но ако веднага навиеш волана рязко (примерно при старт от кръстовище и 90 градусов завой), не чака VSA-то да редуцира мощността, а веднага я ограничава заради ъгъла на волана, но при теб едва ли е от това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска коментирахме отново този проблем. Утре най вероятно ще оставя отново колата. Дано разрешим тази загадка

Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата отиват към запушени катализатори. Незнам какво да предприема. Някакви съвети и идеи, които биха ми дали правилната насока?
Благодаря ви предварително.

Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иска ми се да ти помогнем да я оправиш Легендата,не е лишена от логика идеята  за катализатори между другото.Да провериш дали се рециклира нещо по тях или втора употреба да пробваш? Тегава работа.Цената на нови е неприятна ако не се окажат те проблема.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и са 3 броя. Дано не е от тях, а и тук не съм срещал някой с катализаторни неволи по Ледженда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко извън темата,сега сметнах набързо без да се задълбочавам,че изпускателната система да се поръча нова  струва горе долу 3к евра..хм мислех,че е по-скъпа😀

 

 

Редактирано от mittaka7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 години сменяхме на приятел катализатор с 2 сонди от америка и не беше много скъпо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Легендата е оправена! Сега е като изтребител!!! Благодаря на момчетата от Рифто. Проблема се оказа както Ви казах в катализаторите. Не мога да я позная в момента колата.
Благодаря на всички за мненията и коментарите.
Безаварийни километри ви желая.
Весели коледни и новогодишни празници на всички!!!
Бъдете здрави, колеги!

Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не са стопени, катализаторите се чистят.

Първо се мият, после със специална добавка в горивото се "доизшлайват"! Стават като нови!

Само да не си ги хвърлил, че си се "натаковал" жестоко!

Ако няма механични повреди, катализатор не се маха!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Djack_ ако знаеш какво и как са правили - сподели?

Иначе е чудесна новина и коледен подарък за Теб.

Весели Ти празници!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализаторите бяха стопени и раздробени. Свалихме ги всички, изчистихме ги от всичко вътре. Просто колата е била буквално затапена от изпускателната си система. Сега е супер динамична и доставя пълно удоволствие. Имам и снимки какво беше вътре. Но ще ги кача на по- късен етап.

Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво сложихте вътре вместо питите?

Снимките ще са полезни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.12.2021 г. at 23:38, dandilov написа:

Ако няма механични повреди, катализатор не се маха!

При всички положения катализатора е вреден за мотора и се явява вид тапа,колкото и да е здрав.Винаги е по-добре да го няма,освен за псевдоекологията.

  • Объркан 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е така, а мотора е сметнат да работи култивирано именно с тая тапа.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече стана традиция като има сняг да я катеря по върховете..

Screenshot_20220202-131254_WhatsApp.jpg

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма драма.

Днес минах Петрохан.

Красота, ама не спрях да снимам че бързах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде я взе тази красaвица? Честита да ти е!

 

п.п Благородно завиждам, аз продължавам да търся моята Легенда... 😔

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...