Jump to content
ИцоД

Утихване на двигателя при съединител

Recommended Posts

На свободна двигателят е по-шумен отколкото при натиснат съединител. Без включване на скорост, при отпускане на съединителя, двигателят отново е по-шумен. Някакви причини ? Въпрос от приятел с Джаз 2003

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя приятел различава ли шум на двигател от шум на лагери в ск.кутия?!

Щото, ако има шум на неутрална, който шум изчезва като натиснеш съединителя, това е симптом на лагер ск.кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно такъв симптом. По-шумен на неутрална, натискаш съединителя и шума утихва. ОК, благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се види и аксиалния лагер, между вилката и съединителя. Симптомът е същият.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тцъ, не е.

Шумът е същият като звук, симптомите са други. Лагерът на вилката започва да шуми, когато натиснеш съединителя. Пуснеш ли съединителя спира да шуми.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъъ, четох пак постовете (внимателно) и си прав.

Някой от лагерите на първичния вал ще да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро го минах този филм. Тишината е блаженна.

Лагерите са два, като не знаеш кой може да е дал фира. Не и преди да се отвори кутията, но тогава сменяй направо и двата.

Не му пречи да кара и така, но все пак.

Лагерите не са сума, но цялата процедура по сваляне, отваряне, смяна, наместване, затваряне, качване и ново масло е по- скъпа.

Ако съединителя е към края си, това е идеална възможност и за неговата смяна.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

toinspire Колега, в Шумен има ли майстор на скорстни кутии, това не е хапка за всяка уста, часовникарски занаят е да се отвори и всичко останало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, stivenj написа:

toinspire Колега, в Шумен има ли майстор на скорстни кутии, това не е хапка за всяка уста, часовникарски занаят е да се отвори и всичко останало.

Не знам :)

Аз ходя при приятел и е факт, че щом се е захванал, значи ще го направи.

Още не съм навъртял достатъчно километри, след смяната, но до момента е идеално.

Скоростите влизат точно и леко. Шум от кутията няма. Смених и съединителя, че беше до дъното. Сега е изтребител. Кото загрее и не усещаш че работи, когато е на място.

Остава да се направи един реглаж на клапаните и почистване на егр, дросел и пътища. Ама студа натисна и ще се отложи малко.

Ще стане като електричка, но с гориво :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

При мен имаше подобна ситуация, но смяната в шума при натиснат и отпуснат съединител не беше огромна. За 100 000 км шума не се измени, а сега го забелязах същия и на друг джаз. Моя беше 2002, а другият е 2007. Може би не е било проблем с лагерите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...