Jump to content
Pavel681

Резервна гума - не пасва

Recommended Posts

Здравейте закупих си резервна гума за Турър-а, и шок не влиза в отделението, трябва да премахна сета с  компресорчето и резервния ключ, гумата е със оригинална метална джанта17-ка с дебела гума не е патерица, на нея има оригинален стикер, и е от стандартния Акорд. 

IMG_20211122_164651.jpg

IMG_20211122_164817.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то много варианти няма! Гумата, която си купил е по-голяма от мястото (както си го описал). :) Та моя акорд е оригинално с 16" "патерица". 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам за моята 16", патерица - събира се перфектно и в джантата се пъха стиропор с нареден инструмент. Има място за крика и извън гумата, пак в същото отделение. Не знам 17" дали ще може да се побере както трябва на същото място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За "патерицата" е важно външния диаметър на гумата и да е еднакъв с този на стандартните, за които е оформена "ваната" в багажника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Pavel681 написа:

Здравейте закупих си резервна гума за Турър-а, и шок не влиза в отделението, трябва да премахна сета с  компресорчето и резервния ключ, гумата е със оригинална метална джанта17-ка с дебела гума не е патерица, на нея има оригинален стикер, и е от стандартния Акорд.

 

Колега ще да ти кажа как е при осма. Да трябва да премахнеш сета и да стигнеш до металната част, правиш си шумоизолация от материал по твой избор не по дебела от 10мм.... (може дунапрен или фолирана вибрационна мембрана, аз имам и от двете) .. и с резец изрязваш от платнената-картонена подложка където пречи на гумата да влезне в гнездото и си готов, става 16 и 17 проверено. При условие, че на седма багажника е направо разкошен от към обем не виждам причина да не е така и да не стане.  Мога и снимки да кача но колегите със седма първо да потвърдят дали е така.

 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В 7-ма генерация, оборудвани с IMS (компресор и лепило), не са предвидени място за резервна гума - виждаш, че нямаш отвор през кората, за да стегнеш резервната гума за купето. Мястото там е предвидено за допълнителен товар/багаж.

Имах същия казус, понеже моята дойде без компресор и доста време карах със стандартна гума като резервна, което наложи да махна както кората, така и стиропора. Скоро си набавих и патерица, която возя отгоре в багажника, а мястото под кората използвам за други неща. Някакси все още не мога да се прежаля, че мога да разчитам само на IMS-a, а и при дупка по-голяма от 5-6 мм или цепка, IMS-a няма да свърши работа.

 

Не съм опитвал да спадна патерицата и да я татикам в пространството, а при нужда, да разчитам на компресора, но предвид, че е доста твърда гума, очаквам да не се получи.

А иначе стандартната патерица за колата е със същия диаметър, като останалите гуми, просто е по-тънка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че грешиш. Като гледам снимката от пост номер  10 ( 

си е баш като при осмицата. При осма също оборудвана  с  IMS (компресор и лепило)  си има и легена който си е излята с купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повярвай ми, не греша! Имам същото оборудване и съм изпробвал всичко - и на теория и на практика.

Ламарините са еднакви, просто има разлика в корите, които се слагат отгоре при различните оборудвания - дали ще е с патерица, нормална резервна гума или IMS. Т.е. има място и за стандарнта гума, но трябва да се извади и сета с компресора, а да се сложи директно в кората от първата снимка на Павел e абсурд.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, за това чаках вие да потвърдите със сигурност дали е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.11.2021 г. at 21:11, Ivan_Ch написа:

Здравей. Лагера не се сваля, понеже няма как. Лагера се чупи. Лично не съм сменял, но са ми обяснавали процедурата. Сваля се ламаринения протектор на диска и се прорязва малък участък от ръба на шенкела, колкото да се пъхне шпилката. Мисля, че във всеки сервиз ще знаят как се прави. Ако ще се заемаш сам потърси някакви клипове, къде точно се врязва.

 

Преди 3 часа, ceco_accord написа:

За "патерицата" е важно външния диаметър на гумата и да е еднакъв с този на стандартните, за които е оформена "ваната" в багажника.

 

преди 58 минути, Terje написа:

В 7-ма генерация, оборудвани с IMS (компресор и лепило), не са предвидени място за резервна гума - виждаш, че нямаш отвор през кората, за да стегнеш резервната гума за купето. Мястото там е предвидено за допълнителен товар/багаж.

Имах същия казус, понеже моята дойде без компресор и доста време карах със стандартна гума като резервна, което наложи да махна както кората, така и стиропора. Скоро си набавих и патерица, която возя отгоре в багажника, а мястото под кората използвам за други неща. Някакси все още не мога да се прежаля, че мога да разчитам само на IMS-a, а и при дупка по-голяма от 5-6 мм или цепка, IMS-a няма да свърши работа.

 

Не съм опитвал да спадна патерицата и да я татикам в пространството, а при нужда, да разчитам на компресора, но предвид, че е доста твърда гума, очаквам да не се получи.

А иначе стандартната патерица за колата е със същия диаметър, като останалите гуми, просто е по-тънка.

Благодаря, за изчерпателни отговор, а момчетата в синьо не правят ли проблем, че няма резервна гума, или минава номера със компресора и лепилото? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те са ти последната грижа ако спукаш на магистрала или в планината, но иначе не, не правят проблем за това и не би и трябвало. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Pavel681 написа:

минава номера със компресора и лепилото? 

Щом маса нови коли излизат фабрично с такива комплекти вместо патерица не би трябвало да е "номер". :)

Ти гледай да имаш вариант за себе си.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с комби. Патерицата не се държи с нищо за купето. Просто се слага в легена, стиропор с оборудването се слага във вдлъбнатината на джантата и всички кори си застават на мястото. Аз така или иначе съм си я махнал вече. Имам газова бутилка на мястото. Нося си помпа и фитили. Ако се случи по - голяма дупка ще е греда. Но мисля да си взема карта СБА за пътна помощ. 50 - 60 лв. беше на година и ползваш и безплатен годишен преглед - супер оферта си е :) Решаваш си кардинално проблема 😂

Редактирано от Г.Писаров
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...