Jump to content
Sign in to follow this  
Hondainishtodrugo

Загуба на антифриз

Recommended Posts

Здравейте колеги,имам следния проблем на акорд 2.2i cdti 140кс - за 300 400км от ниво максимум на антифриза отива до минимум,като няма видими течове от никъде,колата си загрява нормално и доливам така,че да запазя температурата на антифриза ,а не вода само или само антифриз.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма течове, губи антифриз, следва гарнитура на глава, въпреки, че е рядко срещано.

Edited by sashua
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм с бензин 2,4. Взел съм колата с издухана гарнитура. Губеше антифриз - надуваше и го изкарваше през разширителния съд. Случайно го забелязах, че е от там. Иначе, като караш се изпарява и изсъхва. Не знам дали при дизела е по същия начин охладителната система. Можеш да я закараш да направят тест за изгорели газове в охладителната система. Двайсетина лева струва май. Да отметнеш нещо :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само забележка, че тоя тест в определени случай нищо няма да покаже и проблема пак ще е там.

Edited by sashua
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, sashua написа:

Няма течове, губи антифриз, следва гарнитура на глава, въпреки, че е рядко срещано.

 За да е гарнитура не трябва ли да пуши ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не, както и може да не надува, общо взето нямаш мн варианти, вдигнете я на подемник загряла и работеща и наблюдавай за течове за да си сигурен, че действитвлно няма и след това се насочвай към гарнитурата.

Edited by sashua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някои от течовете се проявяват само в няколкото минути след гасенето на загрелия до работна температура мотор и после спират. Точно те са най-трудно откриваеми.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Антифриза но Хонда е готов за  употреба с него доливай.

829733888_Screenshot_20211123-073747_SamsungInternet.thumb.jpg.b874f53330d156075495b27067eec50f.jpg

Най-трудни са течовете от маркучи до блока  ,прокапват при загрял двигател,и се изпрарява антифриза.

Трябва ти сериозен оглед.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Никой не спомена за възможен теч от радиаторчето на парното в купето. Има и такива случаи.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, dandilov said:

Никой не спомена за възможен теч от радиаторчето на парното в купето. Има и такива случаи.

И прилежащите симптоми като мокър мокет около централната конзола и запотени стъкла ;)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...